OurFashion

Focilázban ég egész Korea

2010.június.12. 09:25

*Bianka*

7 komment

Barátom, Bernie Madoff a Burzsuj blogtól (korábban Mr. Bianka néven futott nálunk) mindig különleges nyaralási, vagy inkább utazási ötletekkel rukkol elő. Korábban Vlagyivosztok volt a sztár, ahova a Transzszibériai vasútvonalon akart elzötykölődni. Az idő előrehaladtával továbbfejlesztette az ötletet és már egy fotóssal szeretne menni, és utána megírni az élményeiket. De ettől nem jött el nekem a megnyugvás, hiszen legújabb grandiózus utazási "terv": irány Észak-Korea!

Valószínűleg az új mániának köszönhető, hogy Észak-Koreának drukkol a VB-n és ennek köszönhető, hogy én egyáltalán tudok róla, hogy kijutottak.

A 2010-es Futball Világbajnokságra Dél-Korea (Korei Köztársaság) és 1966-óta először Észak-Korea (Korai NDK) is kijutott. Így nem csoda, hogy az egész félsziget, így a Vogue Korea is focilázban ég. A júniusi lapszámban a fotósorozatot Hong Jang Hyun készítette, és a különösen világos hajú modell pedig Han Hye Jin. A fotósorozatot természetesen azért készítették, hogy buzdítsák a népet a szurkolásra és a képeken látható összeállításokat focimeccs látogatásra ajánlják. (Ez főleg az első kép esetében érdekes...)

Ti kinek durkkoltok a VB-n?

 

Megosztás:
7 komment

Címkék: vogue vogue korea

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ruka707 · http://nymph-of-death.livejournal.com/ 2010.06.12. 16:46:57

Nagyon tetszenek a képek~ ^^ (Én egyébként Dél-Koreának drukkolok)

luellla 2010.06.12. 22:51:26

húha nem túl eredeti ez at editorial...btw Argentína éljenéljen és az ausztráloknak is de pk esélytelenek, csak szimpatikusok

Eki 2010.06.13. 01:04:52

jók a képek sztem, bár van benne egy-két bugyuta.

BRÁÁZIIILLL--NÁNÁNÁNÁNÁNÁÁÁ :)

odettt 2010.06.14. 00:44:02

nem lehet egyszerű ez a pasi se :)

emilie8 2010.06.14. 21:20:01

Sziasztook ourfashion :) Nem a témához kapcsolódik, de lenne egy kérdésem|kérésem, és e-mail címet nem tudok, ezért ide iiirom:
Mit gondolsz/gondoltok mik a legmenőbb zenék mostanság, amiket érdemes letöltenem ? (Nem a magyar palettára gondolok elsősorban, de arról is szívesen hallanék.) A ti véleményetekre vagyok most kíváncsi, remélem válaszoltok. Akár ebben a kommentárban is.
Köszönöm:):) És nagyon szeretem az OF-t ;D

Fashionlover 2010.06.15. 17:37:50

Hát nekem ezek a képek nagyon nem tetszenek, sztem borzasztóan semmit mondó a csaj feje...

kloé 2010.06.26. 19:22:45

én a hajától borultam ki, szerintem nagyon nem illik hozzá.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása