OurFashion

Napi érdekesség - Advanced Style

2010.június.06. 10:01

*Bianka*

20 komment

"Ki mondta, hogy törvénybe van foglalva, hogy a street style fotókon csak fiatalok szerepelhetnek?" - teszi fel jogosan a kérdést az Advanced Style nevű blog írója, aki idősebb nőket és férfiakat kap lencsevégre New York utcáin. 

A blog láttán egy biztos, New York utcáin nem otthonkában járkálnak a nagyik, hogy leugorjanak a 100 forintos boltba vásárolgatni.

Ti mit gondoltok, törvényszerű, hogy ha idősödik az ember, akkor egyszerűbben kezd el öltözködni? Esetleg nektek is van egy szupernagyitok, aki elférne az advanced style blogon? Én mindig ámulva nézek, amikor a Király utcában két idős hölgyet látok sétálni kalapban és csipke kesztyűben. Ilyenkor azt mondom "Igen, én is ilyen leszek!".

Úgy tűnik, van, ahol már valóban nem csak a húszéveseké a világ...

http://1.bp.blogspot.com/_krvhC9G6A0g/S-iUMQ95smI/AAAAAAAAACU/fS6pwaKQ5P8/s1600/IMG_6654.JPGhttp://1.bp.blogspot.com/_g2d0BBy0dII/TAc6yrMlVbI/AAAAAAAAEvI/Bt2a1B_goXs/s1600/IMG_5071-1.JPGhttp://3.bp.blogspot.com/_g2d0BBy0dII/TASJHuxi3sI/AAAAAAAAEug/arqnANXLkso/s1600/IMG_9220-1.JPGhttp://4.bp.blogspot.com/_g2d0BBy0dII/S_h8tZFIhzI/AAAAAAAAEoA/vkcUFkoC74g/s1600/IMG_8846.JPGhttp://1.bp.blogspot.com/_g2d0BBy0dII/S_Kw5EEY5vI/AAAAAAAAEkg/g17ifzkRt3o/s1600/dinner+061.jpghttp://3.bp.blogspot.com/_g2d0BBy0dII/S_Kw5kvkJDI/AAAAAAAAEko/hhmC8X7f7VY/s1600/IMG_6146-1.JPG

 

 

Megosztás:
20 komment

Címkék: street style napi érdekesség

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Friedmann Juci 2010.06.06. 10:26:20

Ha ennyire nem is volt extravagáns az én nagymamám, de az biztos, hogy még a kisboltba is sminkelte magát, gyönyörűszép körömlakkokat használt, és fantasztkus ékszerei voltak. A szemüvegkeretérő pedigl mindig sophia loren jutott eszembe. :) Öregkorára is foglalkozott magával, és nő maradt. Ilyen szempontból biztosan ő a példaképem.
Mindenkinek meg kell találni a korához méltó stílust, és ruhákat. Attól például nem lesz senki sem dögös, ha 50-60 évesen is húszévesnek öltözik. Viselni kell a kort, és az éveket, mégha ráncokkal, és ősz hajjal is jár. Egy nő abban a korban is lehet nő, ha odafigyel magára, és kukába dobja a nejlon otthonkákat. :)

lunanyuszi (törölt) · http://lunanyuszi.blogspot.com/ 2010.06.06. 12:47:42

@kreatívszajha: Igen, az én nagyijaim is ilyenek, olyan büszke tudok lenni rájuk ezért is. :)
És a Sophia Loren szemüveg, napszemüveg..., bizony. :)

Charoline 2010.06.06. 13:05:39

Én is mindíg megcsodálom azokat a nőket,akik idős korukban is,koruknak megfelelően nők maradnak. Amikor látom őket kiskosztümben és a már említett csipkekesztyűben és kalapban vagy kontyba fogott ősz hajjal sétálni, mindig azt gindolom: én is ilyen "idős hölgy" leszek majd!:)

Jimbo75 2010.06.06. 13:23:38

Ja, nyilván New Yorkban mindenki kosztümben nyomja:-))

Ajánlom figyelmedbe azt az oldalt:

<a href="http://www.peopleofwalmart.com">People of Walmart</a>

pottyosgaloca 2010.06.06. 13:37:43

Én is régen eldöntöttem már: én is majd ilyen igényes,nőies öreghölgy leszek időskoromra :) Párom is mindig mondja, hogy sose festessem be majd a hajam, ő majd így őszen, feltűzve is szeretni fogja :)

Nem értem azokat a nőket, akik a fiatalságukkal együtt a nőiességüket is eldobják, mintha muszáj lenne. Persze nem szabad a ló túlsó oldalára esni sem, azért nekem néhány már ezen a blogon is túlzás, amit belinkeltél, a visszafogottan elegáns stílus híve vagyok. Persze ehhez mérten is kell viselkedni, valakinek a bohókás stílus is jól áll.
Én pl Baricz Kati stílusát bírom nagyon, és ő alapból is az a vicces,bohókás hölgy,akihez illik a bohóckodás :) És ezt csakis pozitívan értem.

Mindig figyelem Pécsen az idős embereket,hogyan öltözködnek, és általában az idős bácsik nagyon igényesen tudnak kinézni, a nők már kevésbé, vagyis inkább: kevesebben vannak, akik tudnak.
Én alapból falusi vagyok, így sokféle stílust láttam már, de ahogy az idős emberek felöltöznek vasárnap a misére, az valami csodás! Nagypapám is mindig húzta a kis öltönyét, a kötött kismellényt, szövetkabátot, kiskalapot.. imádtam!

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.06.06. 13:44:42

a legtöbb magyar kisnyugdíjas szerintem örül, ha a számlákat ki tudja fizetni...
mondjuk az én nagymamám már nem lépcsőzik, kb. évente 2-3 alkalom, ha elhagyja az otthonát, persze akkor nem otthonkában van

eastwest 2010.06.06. 13:45:04

Meggyőzőbb lenne a poszt, ha a képeken nem Upper East Side-i milliomosnénik lennének, akiknek több tucat Chanel és Dior kosztümük van a gardróbban még 40-45 évvel ezelőttről. Látszik, hogy soha nem jártál NYC-ben, ajánlom pl. a bronxi mamákat, cikibben néznek ki, mint a mi nyugdíjasaink.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.06.06. 13:47:09

@eastwest: na ez meg a másik, nálunk az andrássyn vagy a váci téren valóban nem látni otthonkát:P

CApa (törölt) 2010.06.06. 13:52:02

Szerintem ezek jórészt a tizenhuszon-éves műkörmös plázapicsák megöregedve... Gusztustalan.

Nem kell ahhoz bohócnak öltözni, hogy ne otthonkás falusi nyanya legyél...

Csipkekesztyű.... :)) Legyen ápolt kezed természetes körmökkel, kesztyűt meg akkor húzzál, ha fázol. De a kidolgozott bütykös kéz is kevésbé zavarna, mint a csipkekesztyű. Ha meg műkörmöt viselsz, mindenféle marhaságokat aggatsz magadra divat címszóval, már el is ástad magad, az nagyjából a hülye liba szinonimája.

szépjuhászné 2010.06.06. 14:26:03

Ez így azért elég röhejes és sztereotip. Itthon se otthonkában jár az idősödő nők többsége (és nem a 100 ft-os boltba!)Nem hiszem, hogy ennyire extravagánsan kéne öltözködni, annak, aki elmúlt 50. Az üzletekben persze nem igen lehet klasszikus darabokat kapni, rendes kosztümöt, blézert, ingruhát csak varratni lehet, aki nem tini, v. nem a legújabb divat szerint akar öltözni, az nem számít. Ez a stílus meg van akinek jól áll, van akinek nem (ahogy fiatalabb korban is.) Anyám 80 évesen sem hordott soha otthonkát, nem volt papucsa, hanem rendes cipőt hordott otthon is (betéttel, mert vigyázott a lábára). Én pl. soha nem festettem a hajam, majdnem teljesen ősz vagyok, ált. még mindíg farmert hordok inggel, pulóverrel, zakóval, v. klasszikus ingruhát stb. Otthonkám sose volt, nem is lesz. Nem bírom az ilyen általánosító dumákat.

amerikahangja 2010.06.06. 14:41:25

a NY-i otthonka a t-shirt+sort combo.
a képeken a hölgyek az egy ezreléket képviselik. ezért szerepelnek a blogban.

flimo13 2010.06.06. 14:44:15

A negyedik és ötödik kép kivételével GÁZ. Ilyen öreglányok csak ne akarjatok lenni.

luellla 2010.06.06. 17:51:08

nekem az egyik nagyim művész ember lévén totál alter módon öltözik, mindig pörgős hosszú mintás szoknyákat meg ruhákat hord, nadrágokhoz meg nagy vastag kötésű pulcsikat érdekes gombokkal és télen ilyen doboz szerű kalapokat ami színes gobelinekből van és mindig nagy ezüst fülbevalókat meg gyűrűket visel kiegészítőként, szóval én imádom a stílusát.

de egyébként ennek az advanced blognak az írója barcelonában meg madridban lenne igazán elemében, mert ott minden kicsit is jobbmódú néni már úgy fest, mint egy dáma, akkor is, ha csak kávézgatni megy a barátniővel. mindig egadják a módját és hihetetlenül stílusosak és elegánsak tudnak lenni

LuPuS 2010.06.07. 10:28:51

Nem értem az előttem szólókat(elméletileg fiatalok), mindenkiből árad a negatív hangulat- bocs nem mindenkiből-, az irigység.

Már most be vagytok savanyodva, mi lesz veletek 10-20-30 év múlva.

Az élet ebben a meghatározott korban is lehet szép, nem kell leengedni,mert XX éves lesz, az ember.Miért kell a kort és a korhoz tartozó általános nézetet eltörölni.Miért kell 50-55-60 felett kötelezővé tenni az eredeti "NÁJLON" OTTHONKÁT?

Én már elég régen eldöntöttem ,ha ezt vagy ezt megközelíti kort elérem, nem fogok nagypapi papucsot hordani naftalin szagú ruhákkal.Azért , mert Magyarországon nem rohangál 50-60 éves ember farmerben római papucsban,az azt jelenti,hogy máshol nem lehet.

Én laza nagypapi akarok lenni, igaz az akkori divat valószínűleg majd jó kirekeszt, mert a velem egkorú nyugdíjasok mind PVC ruhában fognak nyomulni a TEA délutánon, és én leszek az egyetlen lázadó....

Pozitív életszemlélet mindenkinek!!!!!!

arwen 2010.06.07. 10:29:36

A múltkor láttam egy idős hölgyet (sztem legalább 70 éves lehetett) a villamoson trapéz szárú csípőfarmerben és testhez álló rövidujjú felsőben, kb a 20 évesek öltöznek így. Nem kicsit volt fura ránézni. Pedig igényes öltözék volt, csak nem neki való, kicsit mintha az unokájától nyúlta volna. Tök meglepődtem, hogy van olyan idős hölgy, aki ezt felveszi. :)

csincsilla09 2010.06.07. 12:45:00

3. a kedvencem, ő olyan festőnős abban a hosszú ruhában és a kalapban. :) Ám ritka, hogy ebben a korban valakinek még ilyen jó alakja van.
2. kép, amelyik egylátalán nem tetszik. Szerintem ott nem a korához méltóan öltözött a hölgy.

Bennem is felmerült már a kérdés, hogy idősebbek miért nem szerepelnek a fashion blogokon. Jó, jó, itthon valóban kisebb a jólöltözött középkorúak / nyugdíjasok aránya, de olykor felfedezek igazán szemrevalókat! :)

Lisanne · http://klassdsign.com/ 2010.06.09. 10:17:06

Mintha visszarepültünk volna a '20-as évek Amerikájába. :-)

Nekem a bézs kosztümös hölgy a kedvemcem.

Egyébként szerintem igenis van helye az idősebb korosztálynak is a blogokon. Én mindig megörülök, ha ilyen képeket látok. Példamutatóak, hogy a stílus nem kor függvénye.

Lisanne · http://klassdsign.com/ 2010.06.09. 10:19:10

@LuPuS: Éljen, éljen! Mélységes egyetértés, csak mindezt én nagymami formában. :-)

parfümblog · http://parfum.blog.hu 2010.06.09. 16:31:16

Hááát, egyrészt örülök, hoghy idősebbek is megjelentek a streetf. oldalakon, de! azért ezek a mamókák kissé túlzásba vitték (véleményem szerint). Vörös köröm és rúzs valahogy 70 felé már nem annyira dögös.

timka81 · http://illatoskert.com 2010.06.12. 18:37:46

Londonban eddig a legstílusosabb összeállításokat öreg hölgyeken láttam. Attól, hogy valaki öreg még nem kell nemet mondania a divatra. És egyébként is a vintage stílushoz tutira nekik van a legtöbb ruhájuk. :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása