OurFashion

Love or Hate? Sarah Jessica Parker szürreális kalapja

2010.május.30. 20:03

fashionista

14 komment

Sarah Jessica Parker már az előző Szex és New York mozifilm premierjén is megmutatta Philip Treacy kalaptervező iránti rajongását (Philipről cikk és a kalapról kép itt) és lojalitásból, vagy éppen kabalából a napokban ismét egy elképesztő fejfedőt vett fel a színésznő. Nem is tudom, hogy írjam le - talán mintha egy goth dekoratőrszakkör tagjai megbolondutak volna és úgy döntenek, kalapba öntik érzelmi túlburjánzásuk pillangószerű eredményét. Nekem pedig ez határozottan tetszik. 

Pár elismerő szót a ruha is érdemel: szerintem Sarah Jessica Parker Alexander McQueen csodájában túlragyogta az összes többi szereplőt aznap este.

Most mondjatok Ti ítéletet: Love or Hate?

Forrás: Stylefrizz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*Almácska* 2010.05.30. 20:26:20

sárlott hogy fél, hogy beleakad a hajába, és elmószerolja a frizuráját :D:D pedig ha nem lenne ilyen nagy, még tetszene is
meg ferdén felrakva :D

lunanyuszi (törölt) · http://lunanyuszi.blogspot.com/ 2010.05.30. 21:25:50

Bizony, nagyon tetszetős. A ruha is a kalap is. Love.

Jemi 2010.05.31. 05:37:21

ez az egész úgy ahogy van borzasztó:S

☺Lili☺ 2010.05.31. 10:17:00

a ruha love, a cipő hate, a kalap nekem sok és nagyon a feje tetején van! de én már úgy unom, hogy SJP mindig valami hipermeghökkentőt kell, hogy felvegyen... ő nem Carrie. ez kb olyan mintha Julia Roberts kisvárosi szettben ment volna az Erin Brockovich bemutatójára. de lehet, hogy csak túl hétfő van! :)

mucurka 2010.05.31. 10:40:14

a "kalap" nevetséges, a ruha pedig olyan, mintha kilógna alóla a melltartója. HATE.

zöldcsillag 2010.05.31. 13:37:09

a kalap nekem sem tetszik a ruha deréktól lefelé love felette hate. SJP-nek meg egyébként sem áll jól ennyi fekete...

Fashionlover 2010.05.31. 14:17:09

Nekem most ez úgy ahogy van tetszik!!:) LOVE

Red hat 2010.05.31. 21:44:55

borzalmas. ha már egy nagy gubanc csipkét nyomott a fejére, miért nem tűzte fel a haját? csodálom a jelenlevőket, hogy nem röhögték magukat halálra (vagy megtették?).

luxuryculture.com 2010.06.01. 11:29:25

a 2 mester PT es AM - LOVE

anzsel 2010.06.01. 12:01:30

Nekem _LOVE_, de a kalap jobb lenne kisebben. Ami viszont HATE, az Cynthia Nixon az utolsó képen!! Borzalmas a haj, a smink, a ruha és még az arckifejezés is!

rábavölgyi 2010.06.04. 22:51:04

Nekem nem jött be ez a fejék, úgy fogalmaztam meg: mintha az X-Menből ismert Árnyék éppen eltűnne Sarah nyakából...
Cynthia nekem nagy csalódás, imádom Miranda vörös haját, sok vendégemnek festek ilyet.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása