OurFashion

Napi Kedvenc - Terhes Claudia Schiffer a német Vogue címlapján

2010.május.11. 08:08

*Bianka*

10 komment

Korán reggel felébredek, már csukott szemmel nyúlok a laptopért, megnyitom a szokásos oldalakat, és még homályos tekintettel szemlézem, milyen anyagok kerültek fel a külföldi divatblogokra éjjel.

Ma reggel hamar kinyílt a szemem, amikor megpillantottam a terhes, meztelen Claudia Schiffert a júniusi, német Vogue címlapján. A Karl Lagerfeld által fotózott képeken a topmodell természetes arcát szerették volna megmutatni, és ehhez a koncepcióhoz igazodik a smink és a haj is. A képen Schiffer csupán egy karkötőt és egy gyűrűt visel. Annak ellenére, hogy sosem értem miért pózolnak terhesen a szupermodellek és a celebek, szerintem ez egy nagyon szép kép.

Ti mit gondoltok róla?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lagerfeld egyébként most nem találta fel a spanyolviaszt, hiszen a kép kísértetiesen hasonlít Demi Moore 1991-ben fotózott  Vanity Fair címlapjához.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2010.05.11. 08:23:33

Ez mind szép és jó, de ez is már csak ilyen heti szenzációvá korcsosult!
Üde színfoltnak gondolják,hogy egy híres akárki megmutatja milyen szép is az anyaság( ezt anélkül is tudjuk)!!!
Ez mellett persze majd elkérünk egy milliót az első képekért, és talán pár eurót az első pelenkás teljesítményért(valakinek biztos lesz rá igénye).

Ettől függetlenül ő kedvenc, az előző generációból :D

mucurka 2010.05.11. 09:03:28

Na ja, legalább a jobb oldaláról fotózta volna, így nagyon koppintás.
Demi bal keze amúgy is elegánsabban van beállítva, inkább a pocit tartja, nem a cuncit takarja, mint Claudia.
Amúgy pedig azt gondolom, h kicsit álszent még terhesen is piedesztálra állítani a modelleket, mikor nyilván ő is püffed, 40 évesen karikás szemei és ráncai is vannak - hamár ennyire mindent megmutat ezeket miért takarja el? Költői kérdés.

Kremyyy · http://kremyy.freeblog.hu 2010.05.11. 10:14:26

Hát szerintem klasszisokkal szebb mint Demi,nekem ő valahogy közönséges.
Hogy koppintás,az nem kérdés,de szebb is.

rori-j-18 · http://bertablogol.blogspot.com/ 2010.05.11. 11:42:59

Én azokra a szokásos oldalakra lennék kíváncsi! :)

Fashionlover 2010.05.11. 12:52:15

Nekem Claudia jobbam tetszik, mint Demi, valahogy tényleg szebb!!:)

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2010.05.11. 14:58:29

Egyik kép sem tetszik, de nem mert meztelenek és terhesek, hanem mert egyik nő sem tetszik.
((Claudiának hogy megnőttek a mellei terhesség közben o.O)

☺Lili☺ 2010.05.11. 16:27:00

szerintem nem sikerült ez a természetesség dolog. értem a koncepciót csak valahogy nekem nem jön át. talán sok a hajformázó. azt meg, hogy Claudia szép meztelenül már megmutatta pl legutóbb a D&G parfümreklámban. tudjuk be annak, hogy most jól is érzi magát terhesen, nem úgy mint eddig, és akkor még talán Demit majmolni sem akkora gáz.

odettt 2010.05.12. 00:25:22

hogy engem mennyire irritál ez a nő...

lüke 2010.05.12. 21:49:30

nem kell gondolkodni:)
tudni kell:)

Annie Leibowitz !
fotója Demi Moore

2010.05.18. 19:31:02

Szép és jó meg minden, de nem értem mit keres egy VOGUE borítón! Ennek semmi köze a divathoz és nem értem mit keres itt...
A terhesség szép és csodás, és fantasztikus de nem divatmagazin címlapra kívánkozik.
Szerintem....
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása