OurFashion

OurWish - gyereknapi kívánságaim

2010.április.26. 18:19

*Bianka*

7 komment

Mostanában olyan jó kislány voltam, hogy már ezer éve nem írtam kívánságlistát. Mindent magamnak vásároltam, ami rá is nyomta a bélyegét a hónap végi elszámolásaimra. Most, hogy közeleg a május két ajándékozós ünnep közül választhattam, és mivel az anyáknapja számomra még nem aktuális ezért úgy döntöttem a gyereknapot ünneplem nagyobb hévvel.

Hát hajrá apu, hajrá anyu! Na jó a nagyszülők is besegíthetnek, hosszú a lista:

UI: Na jó, Mr. Bianka is vehet egy-két dolgot, hiszen úgy is tudom, hogy a gyerekes lököttségeim miatt nem un meg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De lássunk pár kiegészítést, nehogy hiba lépjen fel a rendszerben.

1. Topshop nadrág: Ha szerencsétek van éppen leárazás alatt tudjátok megrendelni, és már az sem kifogás, hogy nem szállít Magyarországra a Topshop, hiszen ez megváltozott.

2.Coco Chanel szappan: Talán Mr. Bianka volt az első aki észrevette, hogy legújabb mániám a szappangyűjtés, ami már kisebb mértékben elárasztotta a fürdőszobát. A gyűjteményből nem maradhat ki ez a Coco Chanel darab sem.

3. Annyira engedékeny vagyok, hogy bármilyen közepes vagy annál nagyobb méretű szalmából fonott vagy tekercselt táskával megelégszem. A képen láthatóval pláne.

4. Tudom, hogy a négyes pont a legvalószínűbb, hogy észrevétlenül kimarad az ajándékok közül...

5. Na jó ha a hármas pont teljesül akkor az ötös már kevésbé fontos. De legalább egy táska azért nagyon kéne...

6. Mr. Bianka (azaz Bernie Madoff a burzsuj blogról) feladata, hogy a diplomáciai kapcsolatokat felvéve megoldja hogy a cég, ami nem szállít Japánból Magyarországra elküldje nekem ezt a csipkés ballerinát.

7. A japán kérdés megoldása után ez a MAC rúzs már nem jelenthet problémát

8. Nagyon szeretnék valami különleges fazonú kék-fehér csíkos kabátkát/zakót.

Előre is köszönöm mindenkinek! Bianka

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

odettt 2010.04.26. 23:12:32

szerelemre gyúltam a hatoska iránt.

rekike · http://zoomzoom.blog.hu/ 2010.04.26. 23:21:26

Na az ilyen hangvételű cikkek már igencsak hiányoztak! :) :)
6.-os cipő hasonmását multhéten szereztem be Olaszországban. 20euróért! :D

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2010.04.27. 07:44:27

Coco Chanel szappant szeretnék azonnal!!!Hol lehet kapni?

Kataa* 2010.04.27. 11:18:43

Imádom az ilyen cikkeket!Még-még-még:)

MaryJaneWatson 2010.04.27. 13:09:23

Csipkés japán balerina gyönyörű!!!

Fashionlover 2010.04.27. 16:33:52

Óóóó 1., 3. és a 6-os kellkellkellkell!!!:)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása