OurFashion

Körkérdés: Mit vesztek majd a Joy Vásárlási Láz alkalmával?

2010.április.15. 13:21

fashionista

7 komment

Május 7-8-9-én zajlik majd a JOY vásárlási láz, amikor is 70 márka kínál 20-25-30 %-os kedvezményeket a kuponokkal rendelkezőknek. Én direkt erre az időpontra időzítem a nagy beszerzőkörutat, ugyanis több dologra is szükségem van. Például egy Vagabond rohangálós ballerinára és partitáskákra is. Ez utóbbiból a Mangoban láttam több menő darabot is, gyakorlatilag eldönthetetlen s dilemmám a vakondbőrszínű, pasztell pitonrátétes borítéktáska és a műanyagspárga darabokból összerakott szütyő között. Ezeken felül a képen látható cuki kártyatartó és a Burberry csavarintást idéző darab is tetszik. Szépségápolási cuccok terén is szükségem van egy kis vérfrissítésre: ezt a L'Occitane és a Lancome kínálatából fogom megejteni. De a legeslegjobban néhány új fehérneműre vágyom - az új kedvencem a Yamamay márka. Gyönyörű darabjaik vannak, amik reflektálnak az aktuális kifutói trendekre (pl. romantikus-virágos, etno, stb.), bár fürdőruha fronton még erősödhetnének egy kicsit.

Ti mit fogtok venni magatoknak?

Joy vásárlási láz
 

Boltlistáért és további információkért kattints ide.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2010.04.15. 15:09:36

@Zsüli: a táskának tényleg 'mole' a színkódja a mango online shopjában :)
http://www.mangoshop.com/shop.faces?state=she_001_064_IN#prod=23601027[sec=SS10_coleccion[busc=m_coleccion_-1.m_familia_40.m_tipoTalla_-1.m_precioVenta_-1/.page_3.size_big.rows_3

☺Lili☺ 2010.04.15. 17:06:23

ez attól is függ mit sikerül ma szereznem az instyle 25%os mango dömpingjén!cipő, táska, felső, ruha, rövid jakó van a listámon, csak még nincsenek konkrét szerelmek. :)

GodMother · http://www.veszta.hu 2010.04.17. 11:08:25

Nem nagyon merek várni a nagyon tetsző dolgokkal a joy napig, mert tavaly kinézett mango gyönyörű nyári ruha addigra már sehol se volt, így lecsúsztam róla. Nagyon megbántam, hogy nem vettem meg 2 héttel korábban. Ti még nem jártatatok így? Mindenképp elmegyek amúgy körülnézni.
Idén nagyon tetszik a mangoban a szivecskés vállon lógós kistáska.

Egy nem teljesen ide vágó kérdés:
Nemrég olvastam, hogy folyamatosan fogtok írni a joy.hu-ra. Az első cikket olvastam, és a többi is érdekelne. Sajnos sehol se találom.

GodMother · http://www.veszta.hu 2010.04.17. 12:25:58

@GodMother: Oké, találtam még egyet a joy.hu-n.

Jemi 2010.04.20. 09:09:14

Én várok a leárazásig..:)))
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása