OurFashion

Kedvenceim - Stine Ladefoged kötött holmijai

2010.március.14. 18:19

fashionista

6 komment

Lányok, én elrepültem Koppenhágába önkénteskedni 2 hétre, így az én bejegyzéseim egy darabig a 'Kedvencek' mappám archívumából kerülnek majd elő. 
Noha már javában tavasz van, én mégis elsőként Stine Ladefoged kötött holmijait mutatnám be nektek. A tervező teljesen új dimenzióban mutatja meg ezeket a ruhadarabokat, gyönyörű a vonalvezetése és egy percig sem ormótlan-töltöttgalamb az összhatása, sőt! Szerintem hipernőies és szexi darabok ezek, de 1-2 férfi olvasó véleményére is kíváncsi lennék: hogy tetszik?

Forrás

Megosztás:
6 komment

Címkék: kedvenceim

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fashionlover 2010.03.14. 19:11:07

Egyszerűen gyönyörűek, nem tudok betelni velük!!! Az utolsó előtti ruciba beleszerettem!!!(L) Van ennek a tervezőnek oldala?? Nagyon kiváncsi lennék a többire is!!:)

LuPuS 2010.03.14. 20:22:28

Megőrzött pillanatok, gyönyörű 3 dimenziós formákkal kombinálva.Szoborszerű merevség mellett, kiemel a tömegből,de még így is a nőiességet hangsúlyozva.

A képek címe lehetnének, szerintem.
-Vágyakozás
-Béke
-Ártatlanság
-Indulat
-Megkísértés

Engem megvásárolt!

beryl 2010.03.15. 13:16:48

önkénteskedni? és mit önénteskedsz fashionista?

katarocks 2010.03.15. 15:15:09

úristen, az utolsó 3 közül nem tudok dönteni, hogy melyik a kedvencem.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2010.03.18. 12:32:22

@beryl: egy gender studies alapitvanynal vagyok, menekultek es bevandorlok mentorprogramjaval foglalkozom most.

katarocks 2010.03.18. 17:03:50

@fashionista: meg tudod mondani esetleg, hogy milyen programon keresztül kerültél oda? mert nekem szakmai gyak-nak nagyon jó lenne :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása