OurFashion

Oscar 2010 - a ruhák

2010.március.08. 11:17

fashionista

19 komment

Kiosztották tegnap éjjel-ma hajnalban a díjakat, mi pedig egy pillanatig sem törődve a díjazottakkal a ruhákat szedjük ízekre.

Az este egyik favoritja nálam az Avataros Zoe Saldana - végre valaki mer kockáztatni és ráadásul sikererrel! Adott egy elképesztő Givenchy ruha, óriási lila fodrokkal és mégsem válik giccsessé, vagy kislányosan habossá Zoen, hanem épp ellenkezőleg: ő a megtestesült nőiesség és elegancia. Imádom.

2010oscars_zoesaldana.jpg

Carey Mulligan stílusa egyre jobban tetszik. Szerintem ettől a lánytól látunk még szemkápráztatóan merész szetteket. Itt Prada estélyit és táskát visel elképesztően csillogó kristályfülbevalókkal. Csak így tovább, kislány!

2010oscars_careymulligan.jpg

Kate Winslet Yves Saint Laurent-t viselt (és még 2.5 millió dollárt érő gyémántokat a Tiffany&Co-tól). Szép-szép, de Kate nekem túl biztonsági játékos. Olyan jó lenne, ha egyszer merne kockáztatni és egy extrább ruhát venne fel.

2010oscars_katewinslet.jpg

Cameron Diaz nagyon tetszett ebben a krémfehér-szürke, ezüsttel díszített Oscar de la Renta estélyiben. Kivételesen a hajával és a sminkjével sem volt problémám, hiszen ez a kép az élő példa arra, hogyan kell a vörös rúzst úgy viselni, hogy ne egy távolságtartó díva stílusát közvetítsük, hanem a szimpatikus, kedves lányét.

2010oscars_camerondiaz.jpg

Maggie Gyllenhaal egy gyönyörű, kék nyomott mintás Dries Van Noten ruhát viselt.

2010oscars_maggiegyllenhaal.jpg

Diane Kruger senkit sem lepett meg azzal, hogy Chanel Couture-t viselt. Nem rossz a ruha de az összhatás nekem nem elég meggyőző, a sminkjével nagyon elégedetlen vagyok. Cicásan kihúzott szem és vörös rúzs kellene ide.

 2010oscars_dianekruger.jpg

Az este citromdíjasa nálam Sandra Bullock. Fúj-fúj-fúj. Egy a Marchesa ruhának, egy a rúzsnak és egy az összhatásnak is.

2010oscars_sandrabullock.jpg

Egyszerűen képtelen vagyok eldönteni, hogy Sarah Jessica Parker Chanel ruhája tetszik-e vagy sem. Egyik pillanatban imádom a tavaszt idéző pasztellsárgát és a kulcscsonton átfutó selyempántot, a másik pillanatban a szürke rátétek miatt mégsem tetszik. Persze az sem segít, hogy olyan ezen a képen, mintha nem lenne szemgolyója...

2010oscars_sarahjessicaparker.jpg

Jennifer Lopez Armani Privé estélyiben öltözött unalmas hattyúnak - ááááááásítás
Demi Moore Atelier Versace ruhát viselt. Tetszik ez a pezsgőszín, de egy kicsit túl habos-babos ez nekem... Ferragamo táskával és Van Cleef & Arpels ékszerekkel egészítette ki az öltözékét.

2010oscars_jenniferlopez_demimoore.jpg

Szerintetek ki volt az este legjobban öltözött sztárja? És ki érdemli a citromdíjat?

Forrás: Catwalk Queen

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2010.03.08. 11:38:51

Az én "Királynő"-m nyerte megérdemelten, az Oscar díjat.
S a ruhája is szép.
Sandra Bullock - Marchesa ruha

www.harpersbazaar.com/fashion/fashion-articles/oscars-2010-red-carpet-voting-0310

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2010.03.08. 11:51:16

@LuPuS: ú, nekem ő most pont nagyon nem jött be. a ruha sem és a sminkje sem...

Mme du Tancin 2010.03.08. 12:07:27

@fashionista: hm, más az ízlésünk... :) szerintem zoe saldana ruhája valami rettenet, sandra bullock pedig nagyon csinos. sőt, nekem sjp szettje is kifejezetten tetszik, bár szegény nem lesz szebb.. :)

Red hat 2010.03.08. 12:36:21

sandra bullock a citromdíjas. a nyertes pedig egyértelműen amanda seyfried, bár őt te nem említetted. de cameron diaz ruhája is tetszik, pedig őt nem bírom.
bár a nagy csalódás egyik legnagyobb kedvencem, diane krüger. őt nagyon bírom, mindig olyan jó ruhái vannak, de ez idegesít. pont ott erősít, ahol nem kéne.

Red hat 2010.03.08. 12:52:14

és kristen stewart ruhája is jó! én is ilyet választanék! nézzétek meg valahol, meglepően jól öltözött fel (bár kiegészítő egy karkötőn kívül nincs rajta, de szerintem ez nem baj).

BabyEPER8 2010.03.08. 14:21:40

Miley cyrus mért nincs? pedig szerintem ő nagyon szép lett!

greenjade 2010.03.08. 14:42:35

Nekem Kate Winslet és Cameron Diaz is nagyon tetszik :)

greenjade 2010.03.08. 14:43:59

A legszebb ruha SJP-é is Demi Moore-é :)

tündérbogyó 2010.03.08. 16:07:12

Carey Mulligan ruhája gyönyörűű.....
Cameron Diaznak is puszi.
de olyan igazán egyiktől sem vagyok elájulva és fejbevágva és lenyűgözve. talán velem van a gond.

instantfashion · http://instantfashionhungary.blogspot.com 2010.03.08. 16:27:29

nekem carey mulligan ruhája nagyon nem tetszett, és sandra bullock is eléggé melléfogott. idén nálam a kedvencek: anna kendrick, maggie gyllenhaal, miley cyrus és rachel mcadams :}

LJS 2010.03.08. 16:33:16

J. Lo ruhája a legszebb <3

ősi homár fapados · http://zsigavagyok.tumblr.com/ 2010.03.08. 16:54:43

miután nemnagyonvan mihez képest, mindenki azt mond amit akar:D

www.ew.com/ew/gallery/0,,20311937_20349371,00.html

Gabourey Sidibe zseniális, nem volt kis kihívás
KRISTEN STEWART is komoly
Kate Winslet vmikor létezett olyan, hogy elegancia, akkoriban a divat szokott erről szólni (amúgy a gyámántokhoz mégis mit?)
Diane Kruger pont ezzel a sminkkel lett kicsit alter ez a ruha, nem a szokványos "habosbabos"pántlikás
Zoe Saldana télleg jó

Maggie Gyllenhaal hát ide talán mégse ezt

☺Lili☺ 2010.03.08. 17:15:46

nem volt már se türelmem,se szabad, nem alvással töltendő órám az oscarra. ha innen kell választani akkor Zoe Saldana ruhája tetszik a legjobban, de úgy istenigazából nem vagyok hasraesve.

Fashionlover 2010.03.08. 17:19:48

Diane Kruger imádom!!!! Annyira gyönyörű nő, nem tudok betelni vele!! nagyom kifinomult és nőies!!:) Cameron Diaz is nagyon jó a ruhája!!;)

Maggie Gyllenhaal háát nem tudom, nekem nem jön be...:/

luellla 2010.03.08. 18:09:04

"összhatásilag" Meryl Streep - hihetetlen, hogy tud ennyire elegáns és alkalomhoz illő lenni a legkisebb erőfeszítés és rongyrázás nélkül - és Cameron - ezúttal a nagybetűs Tökély - volt a legjobb.
mint önálló ruha a Diane-féle Chanel és Rachel McAdams Saabja a legszebb
Maggie pedig személyes kedvencem mind teljesítményben mind külsőleg, úgyhogy ha egy krumpliszsákban lejtene végig a szőnyegen, akkor is leborulnék előtte...
citrom díj meg amanda seyfriednek az összhatásért miley cyrusnak meg a görény tartásért jár (egyébként a ruha nem volt rossz, bár én messziről azt hittem a tavalyi van rajta...)
helen mirrent pedig tessék megemlíteni, mert gyönyörű volt csak úgy mint tavaly

pentekagnes 2010.03.08. 20:26:40

love: Diana Kruger, Demi Moore, Zoe
hate: Cameron, Maggie

leone13 2010.03.09. 10:10:26

Carey Mulligan ruháján a kis felvarrt dolgok az izgalmasak, ezt itt elvártam volna, hogy megemlítsék.(kép ilyesmi?)Demi ruhája sztem nem pezsgőszín, hanem inkább barack.
És hogy lehet, leírni, hogy Bullock ruhája fúj!?É
Ő legalább a saját ékszereit viselte..respect.

eszbandi 2010.03.09. 15:36:43

Nekem csakis Cameron, MAggie és Demi ruhája tetszik (azok viszont nagyon!!!!!), a többi kifejezetten nem...ez azért nem túl jó arány, ennél sokkal jobb szokott lenni...:-(

absolutely fabulous 2010.03.16. 00:39:18

cameron diaz ruhájába egyszerűen szerelmes vagyok. akaromkellmoströgtönazonnal!!!

amúgy sjp ruhája hátulról rettenet.
sandra bullocknál meg úgy vagyok, hogy nem tudom, tetszik-e.. egyik pillanatban igen, másikban nem. de a haja az nagyon szörnyűre sikeredett.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása