OurFashion

Zorro felesége

2010.február.16. 20:26

**Anna**

4 komment

Újabb Gossip Girl a címlapon! Most épp Michelle Trachtenberg szexizik a Complex magazin lapjain, a férfiak nagy örömére. Michelle vonzó (bár néha becsukhatná a száját), ami szerintem a fotókról a legkevésbé sem mondható el. A beállítások elég kommerszek, a kék padlószőnyegtől pedig a hányinger kerülget. Valójában a Zorro álarcos képen kívül a fotós helyében az összeset a legközelebbi kukába száműztem volna.

Ám ha valaki elégedettebb a látvánnyal mint én, megtekintheti a videót is:

http://www.complexvideo.com/Girls/Michelle-Trachtenbergs-Complex-Cover-Shoot

Megosztás:
4 komment

Címkék: fotó celeb gossip girl

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katarocks 2010.02.16. 21:07:43

nálam Michelle T. a csúnya kategória. itt is.

Sunrise 2010.02.17. 14:20:47

az ilyen modellek miatt alakul ki a mai lányokban tévkép a szépségről (ő inkább közönséges mint szép)

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2010.02.17. 16:43:24

Oh, hello, honey!
ez a képsorozat amúgy nem tetszik róla. de.. fú, meseszép.

greenjade 2010.02.17. 21:48:43

Szerintem sem egy szépség, nekem nagyon unszimpatikus, GG-ben is az volt :S
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása