OurFashion

Gyönyörű ruhák - a legidiótább márkanév alatt

2010.február.03. 10:48

fashionista

4 komment

Basil Soda kollekciója volt a nagy kedvencem Elie Saab mellett a divathéten. Gyönyörű natúr- és pasztellárnyalatokkal, aprólékos tervezéssel, szoborszerű redőzéssel és áttört anyagokkal igazán lenyűgöző kollekciót alkotott a libanoni tervező, akinek a neve megegyezik a márkanévvel. És ettől egyszerűen képtelen vagyok elvonatkoztani...
Persze tudom, hogy a Basil elterjedt név (legalábbis a Waczak szálló óta) de a vezetéknévvel együtt magyarra lefordítva a bazsalikomos szóda (vagy üdítő) kifejezés elég idiótán hangzik. A helyében én biztosan valamilyen fantázianevet választottam volna. 

Mindenesetre akár idióta a márkanév, akár nem, lenyűgözőek a tervező munkái és elképesztő népszerűségnek is örvend, ugyanis filmsztárok tömkelege viseli a vörös szőnyegen a ruháit.

Ti milyen márkanevet adnátok a ruhakollekciótoknak? Én egyre jobban szeretem a tumblr nevemet (ministry of m), így valószínű azt választanám.

Forrás: Red Carpet Fashion Awards

Megosztás:
4 komment

Címkék: soda basil

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

☺Lili☺ 2010.02.03. 12:02:40

szerintem poén ez a basil soda. mondjuk egy kávézónak. dehát szegénykém a saját nevével akar befutni, mit tegyen? márkanévnek szintúgy a tumblr nevem dobnám be, mert most ezt a becenevem szeretem a legjobban: liliwonka

szedlii 2010.02.03. 13:20:09

én biztosan a 'seed' szócska alatt futnék. általában népszerűek a több magánhangzós nevek, jól is nézhetne ki, és a mag jelentése is tetszik.
szegény basil soda:/ de mit tehet?:D

luellla 2010.02.03. 15:30:00

de kurva jo cuccok!

a nevet nem tudom még (pedig illene mert ezt akarom csinálni) de a logo biztos nagyon letisztult lenne, vékony betűk, nagy betűköz, pasztell színek stb.

arwen 2010.02.14. 13:27:46

Én imádom a nevét is. :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása