OurFashion

Szerelmes levél

2010.január.29. 12:11

**Anna**

6 komment

Szinte szégyellem magam, mert valamiért a kedvenc tervezőm, Matthew Williamson tavaszi resort kollekciója kimaradt a bejegyzések közül. Pedig tudom, hogy egyszer már elámultam rajta, nem tegnap akartam először megvenni szinte az összes darabot. Megnéztem az árakat, sajnos a ruhák nagy része 1000 euró fölött sóhajtozik utánam. Amikért legeslegjobban elepedek az a színátmenetes selyemruha (mostanában a digitális printkre, meg az ilyen folyatott ruhákra vagyok rákattanva) és az az isteni visszafogott narancssárga bőrkabát. Mivel jelenleg nincs keretem hogy ezeket az álom holmikat a magamévá tehessem, szolid kéréssel fordulok a tervezőhöz:

Kedves Matthew!

Nagyon nagyon jól viselkedem, minden kollekciódról írni fogok. Egyszerűen elepedek a munkáidért, kérlek küldj nekem belőle. Bármelyik darabot örömmel fogadom.

Köszönettel: Egy rajongód

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2010.01.29. 15:29:22

Kedves Rajongóm,

Örömmel olvasom, az általad írt sorokat.Arra következtetésre jutottam, hogy nem volna egyszerű a döntés, valójában melyik ruhakölteménynek örülnél a legjobban Ezért a lelki békéd megőrzésének céljából eljuttatjuk hozzád,az utolsó kollekcióm összes darabját.

További kellemes rajongást,
W.

aquarella 2010.01.29. 16:25:39

Tudom, hogy nem Matthew Williamson ruha, de azért egészen hasonló ahhoz,mint amilyenre vágysz és az ára is barátibb:)

www.asos.com/Oasis/Oasis-Explosion-Print-Shift-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=928927&SearchQuery=oasis&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Multi

beryl 2010.01.30. 13:26:08

u.i. a dzsekit küldjétek beryl címére, lécciköszi

csincsilla09 2010.01.30. 23:48:13

"Kedves William" ???
No de kedves bloggerina! Hogy is hívják az illető tervezőt? :)

**Anna** 2010.01.31. 02:15:30

@csincsilla09: tudod, ém már csak becézem:)de azért javítottam, mert mégsem illő az ilyen személyes megszólítás:)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása