OurFashion

A kollekció(m) bövül

2010.január.28. 10:40

*Bianka*

6 komment

Azt hiszem a Coca Cola alupalack fertőzésem a USE-os sajtóreggelin kezdődött, amikor Eszter, András és Attila dedikálták nekem a tyúklábmintás változatukat. Aztán akkor folytatódott, amikor kimentünk a bécsi divathétre ősszel és megláttam a Manolo Balhnik által tervezett, kis manolos cipőcskékkel ellátott változatot (ami szerintem az egyik legjobb alupalack). Most már az ebay-en vadászok a többi változatra. Ne kérdezzétek, hogy miért, van amit az ember nem tud megmagyarázni :). Ma láttam egy new york-i divatblogon, hogy Firenzében kereskedelmi forgalomban lehet kapni a Missioni alupalackját, szóval ha valaki épp ott tartózkodik ne legyen rest hozni nekem egyet a szülinapi bulinkra :)

Coca Cola Wears Missoni In Florence, Italy

 

 
Megosztás:
6 komment

Címkék: coca cola

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veteli 2010.01.28. 15:18:12

sziasztok, mindig olvasom a blogot, tök jó - de légyszi, légyszi, figyeljetek oda a helyesírási hibákra: ebben a posztban kapásból hét van:( mindjárt a címmel lehet kezdeni. minden jót!

Fannyh 2010.01.28. 17:17:13

Szerintem ez nem helyesírási hiba...egyszerűen csak lehet,hogy nincs Ő betű Bianka gépének a billentyűzetén...:))

Van, ahol ugyanez van az Í betűvel..

De komolyan!

suo tempore 2010.01.28. 22:23:48

a helyi mekiben biztos osztogatják a bigmekmenü mellé

katarocks 2010.01.29. 20:57:22

Milánóban voltak az ősszel az utcákon divattervezők által megálmodott kólásüvegek. azt hiszem az etro volt a kedvencem.

veteli 2010.01.29. 21:58:51

Manolo Balhnik, ebay-en vadászok, van amit az ember, new york-i, Missioni, ott tartózkodik ne legyen... és persze a bövül

de tényleg nem jó dolog hibajavítással tölteni a szombat estét, megyek is - minden jót még egyszer :)

LJS 2010.01.30. 17:39:03

@katarocks: Azokat én is láttam élőben :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása