OurFashion

Print Love

2009.december.19. 20:56

**Anna**

2 komment

A tél biztosan nem a kedvenc évszakom, még akkor sem, ha ilyen szépen esik a hó. Nem vagyok jóban a kabátokkal, a pulcsikat kifejezetten utálom, a réteges öltözködés gondolatától is rosszul vagyok. Szenvedek is rendesen ilyenkor, az egyszerűbb megoldást választom, ha nem muszáj nem megyek sehova. Túlélek, a tavasza és a nyárra gondolok, hogy majd eltehetem a meleg holmikat a szekrény mélyére. Oswald Helgason tavaszi kollekciója pedig azon dolgok közé tartozik, amik tartják bennem a lelket, hogy mégis van fény az alagút végén. A digitálisan szerkesztett és nyomott anyagok mindig érdekesek, tetszik ahogyan egy jól megválasztott minta megváltoztatja a test arányait. Ilyenkor nincs szükség semmiféle kacifántos szabásvonalra. Nekem nagyon tetszenek a tervezőpáros egyszerű szabászati megoldásai, mellékesen pedig a színes hátteret is nyerő választásnak látom.

http://www.ostwaldhelgason.com/#/current/

Megosztás:
2 komment

Címkék: tavasz print ruha

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bRI 2009.12.20. 14:15:18

2.at kivéve mindegyik fav. ^^

Ruka707 · http://nymph-of-death.livejournal.com/ 2009.12.20. 14:24:20

Az első két mondattal szívemből szóltál: pontosan ugyanígy érzek én is a téllel kapcsolatban.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása