OurFashion

Napi Kedvenc - ID magazin címlap

2009.november.24. 10:19

*Bianka*

8 komment

Mi sem reklámozhatná jobban az idei év legtrendibb lábbelijét az over-the-knee csizmát, mind 3 meztelen szupermodell az ID magazin címlapján térd feletti csizmában?

Ugyanis Eva Herzigova, Claudia Schiffer és Helena Christensen pózol a 2010-es téli ID címlapján. Szerintem a kompozíció tökéletes, a hajakért oda vagyok és a csizmák nagyon ütősek a képen.

Nektek, hogy tetszik?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A fotót Kayt Johnes készítette, forrása: ID Hírlevél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

☺Lili☺ 2009.11.24. 11:02:04

szegény Eva! milyen nem jó ez a kép az arcáról! oké hogy a többiek szépek, de nem hiszem el, hogy nem volt egy másik kép amin ő is a kamerába néz! egyébként sekszi!

cantbear 2009.11.24. 13:28:56

Hol lehet over-the-knee csizmát kapni, valaki segítsen! hétvégén láttam egy interjút exViva Patriciával, nagyon tetszett ami rajta volt, és rákattantam, hogy nekem is kellllll.
szürkés-kékes, talán velúr anyagból.

Valami alacsonyabb árfekvésűt szeretnék, szó nem salamander-vagabond, hanem inkább a stradivarius-bershka vonal.

ha valakinek van infója plz help! :-)

katarocks 2009.11.24. 15:24:00

reno, deichmann, kínai, de komolyan. ugyanolyan műbőr, mint 1 bershkás, csak 6000 ft.

katarocks 2009.11.24. 15:24:47

reno, deichmann, kínai, de komolyan. ugyanolyan műbőr, mint a bershkás, csak 6000 ft.

schroller 2009.11.25. 10:38:49

én azt hittem ez ez valami photshop bindzsi , le a kalappal , fel csizmával :)

pentekagnes 2009.11.26. 14:47:06

Szenzációs képek, jó a hangulata és SUPERMODELLEK gyönyörűek.

tündérbogyó 2010.01.02. 21:12:11

@schroller: photoshop bindzsi is van bőven, olvastam, hogy erről a képrőé véletlenül kiretusálták Helena mellbimbóját (itt nem annyira látszik, mert eltakarja a felirat, de a feliratnélküli változaton nagyon ciki :))
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása