OurFashion

Lindsay Lohan harisnyái

2009.november.08. 11:18

*Bianka*

11 komment

"Húúú de különlegesek ezek a Lindsay Lohan harisnyák és leggingsek!" - kiálthatnék fel amikor meglátom a kollekciót, de nem így történik. Talán ha nem Lindsay maga reklámozná a kollekciót, simán átgörgetném a képeket, hiszen bárhol vásárolhatunk ilyen darabokat és valószínűleg sokkal olcsóbban, mint ahogy azt Lohan kisasszony árulja. Talán az utolsó képen látható leggings az egyetlen amiben van egy kis fantázia.

Ti mit gondoltok?

Képek: FashionIndie

Megosztás:
11 komment

Címkék: lindsay lohan harisnya leggings

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simiel 2009.11.08. 12:12:15

Jobbak a képen lévő cipők mint a harisnyák.

registraal 2009.11.08. 12:45:07

Én azt gondolom, hogy még a tinik sem akarnak Lindsay kisasszonra hasonlítani. Pár év alatt teljesen leamortizálta magát és a presztízsét is.
Most mint egy átlagos lotyó szimbólumként tudok rágondolni. Szerintem bukta van...

A harisnyák közzül egyébként egy-két példány nem rossz !

a_tom 2009.11.08. 14:06:03

Mit gondolok? Semmit. Érezhetnék szomorúságot hogy egy bájos kislányból egy ócska elhasznált lúvnya lett, szürnyűlködhetnék hogy még ennek ellenére is foglalkoztatják, sőt talán pont ezért, hogy photoshoppal bármilyen szarból eladható terméket lehet gyártani, de minek? Megnéztem, 5 perc múlva elfelejtem, terméket pedig nem vesszek reklám, divat vagy celeb hatására, ennyi. Majd ha senkit nem érdekel, eltűnik magától.

Robin Hood · http://ferfi-harisnya.blog.hu 2009.11.08. 14:45:00

Nem rossz, de semmi extra.
Bármelyik plázában látni szebb harisnyákat.

playgorro 2009.11.08. 14:54:40

Harisnya is van a képeken?

Lizzy01 2009.11.08. 19:31:23

nekem ebből csak annyi tűnt fel, hogy milyen egy ribi lett a csajból...ezek a harisnyák meg max egy 34es próbababán mutatnak(én a 36osommal nem mernék egy ilyen vízszintes-csíkosat felvenni)

Mansyn 2009.11.09. 00:33:26

Hát szerintem ez a csaj most niz ki a legjobban. :D

fruitella 2009.11.09. 14:24:04

Ki ez a Lindsay Lohan? ^^

A cipők jók :)

bRI 2009.11.09. 17:14:48

A cipők telleg jobbak,na jó nekem az oldalt vagdalt leggins bejön nagyon,de nem venném meg csak azért,m Lindsay-es
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása