OurFashion

Szavazás - Te mennyit szánsz egy csizmára?

2009.október.21. 08:14

*Bianka*

10 komment

Lehet hogy az ÁFA emelés az oka, lehet hogy az idei divatfazon az over-the-knee csizma az oka, de valahogy úgy érzem, hogy jóval drágábbak lettek a csizmák idén télen. Szerintem meglepő hogy a Zarában 50-60 000 Ft-ért is árulnak téli lábbeliket, amelett hogy az én tavalyi ilyen márkájú cipőm folyamatosan beázik.

Ezek a tények ihlették a mai szavazást, miszerint Ti mennyit szántok idén egy csizmára?

Azt, hogy milyet vesztek és esetleg hány darabot a kommentekbe várjuk!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GodMother · http://www.veszta.hu 2009.10.21. 10:34:32

Nekem most a Springfield stílusúak jönnek be.

☺Lili☺ 2009.10.21. 12:14:47

ráadásul most kb ugyanazt lehet kapni a zarától a bershkáig! megjegyzem nincsenek nagy elvárásaim, csak valami azért mégis legyen benne...

macimez 2009.10.21. 12:38:12

sajnos én idén már kettőt is vettem itt Rigában.. ezt a stílust: www.sheepskin-boots.net/images/classic-EVA-style.jpg
az egyik magassszárú és rikítósabb rózsaszín a másik pedig alacsony szárú és fehér alapon fekete virágmintás..egyiket se láttam még itthon, mert ilyen boltok otthon nincsenek és sajnos mind a kettő túl jól néz ki és túl meleg ahhoz h otthagyjam őket a boltba(: az egyik 15 volt a másik kb 7..most nem eszem egy-két napig csak tejet és kenyeret((:

macimez 2009.10.21. 12:39:17

ja a fentiekből pedig inkább a deichmannt választanám mert itt Rigában minden lány platformos magassarkúban jár állandóan, de sajnos én túlságosan fázom hozzá nameg a belváros macskakövei nem arra valók h én magassarkúban járjak rajta(:

GodMother · http://www.veszta.hu 2009.10.21. 13:12:52

@macimez: Itthon is lehet ilyeneket kapni, de nem akarlak elkeseríteni. Látszik rajtuk, hogy nagyon melegek, de ezek nem áznak be?

macimez 2009.10.21. 17:09:33

tudom, hogy lehet ilyeneket kapni, én a mintára és a színre mondtam, hogy azt valószínűleg nem lehet mert ilyen boltok nincsenek otthon(:
hát talán az egiyk igen, mert az teljesen ilyen velúros szerű nemtommilyen anyag, de a másikon a minta miatt szerintem nincs para..meg nagyon vastag a talpuk is..persze nem hótaposók, de hó meg úgysincs mert globálisan felmelegszünk

paragrafusesgabbana 2009.10.22. 10:33:49

Én a Vagabondban találtam meg álmaim csizmáját (őzbarna, térdig érő, lapostalpú, de mégis nőies), majdnem 40.000 Ft volt. Nem mondom, hogy nem gondoltam át többször is, hogy megvegyem-e, de bízom benne, hogy nem "egy teles" minőség. A Zara-ban viszont már én is csalódtam, a minőséggel van némi probléma...

laurea 2009.10.23. 23:32:33

@paragrafusesgabbana: nincs sok csizmám, de az vagy Vagabond vagy olasz. Számomra a minőség nagyon fontos!! és azt sem szeretem ha szembe jön velem az utcán :)

Ree 2009.10.24. 08:15:51

A Vagabond nagyon silány, én is néztem az idei csizmáikat, és 35 e-ért látszik a talp és a felsőrész ragasztása, ráaadásul nagyon vékon y bőrből, műanyag talppal, bélés nélkül... uh inkább kimentünk parndorfba, és 140 euróért vettem egy gyönyörű bélésű, barna, bőrtalpú Hilfigert, nagyon boldog voltam

paragrafusesgabbana 2009.10.26. 14:12:21

@laurea: Egyetértek, én sem szeretem a tömeglábbeliket:)Az olasz cipőkben pedig még én sem csalódtam...
@ Ree: Igen, én is gondolkodtam Pandorfon, de sajnos időhiány és a hirtelen hideg miatt maradt a pesti cipőpiac:)Remélem azért az enyémről nem derül ki, hogy silány... 140 euróért Hilfiger? Ügyes, ezek szerint érdemes kinézni oda....
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása