OurFashion

MQ Vienna Fashion Week

2009.szeptember.28. 09:18

*Bianka*

0 komment

A megújult szomszédos bécsi divathétre, sok magyar között én is kilátogattam. A rengeteg osztrák tervező mellett sok nemzetközivel is lehetett találkozni, a kint is bemutatkozó két magyar márka a Konsánszky és az Artista mellett egy román tervezőnőn akad meg a szemem.

Andreea Tincu a 2010-es tavaszi-nyári kollekciójával mutatkozott be, a román hölgy már Horvátországban és Ukrajnában is nagyon ismert, az osztrák divathéttel pedig a környező országokat próbálta megcélozni.

A kollekciója nagyon megtetszett és az első képen látható lágy esésű fehér maxiruhát bármikor elfogadnám, ugyanis nem bírtam ki hogy ne próbáljam fel ezt is, a sok gyönyörű kiállított ruha között a showroom placcon. De végül maradtam a "hazainál" és egy könyékig érő, gyönyörű Konsánszky Dóra bőrkesztyűvel tértem haza.

Hamarosan hosszabb beszámolót is láthattok a blogon, a divathét érdekesen öltözködő osztrák közönségéről.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása