OurFashion

Vans

2009.szeptember.10. 13:39

**Anna**

7 komment

A Vans nem a konzervatív márkák közé tartozik, mindig előrukkol valami újjal. Számtalan kollekcióval rendelkezik fiúk és lányok számára is, annyi vonala van, hogy szinte mindenki találhat magának valamit. Most egy Los Angeles-i tervező keze munkájának termését láthatjuk, illetve juthat hozzá mindenki a limitált szériás darabokhoz. Kime Buzzelli tette most még vonzóbbá a brand vidám termékeit, grafikái keltik életre a már kissé megunt formákat. Végre az egyszínű cipő helyett mintásat lehet felhúzni, egy ilyen pólóra pedig nem lehet nemet mondani. Abban az esetben, ha ingyen hozzávágják az emberhez. De nem csak az itt felvonultatott darabokra tehet szert egy Vans imádó, hanem gazdagabb lehet egy bőrkabáttal, szegényebb pedig 98 $-ral. Bár nem minden sikerült nagyon fantasztikusra, szerintem a pulcsit az első kukába kellene száműzni, a kis táska formáját én mintáját pedig még egyszer át kellene gondolni, mert ez olyan, mintha egy nagyon kezdő kezei közül került volna ki. Soha nem voltam a márka megszállotja, engem ez a kollekció sem győzött meg arról, hogy a szekrényemből hiányzik egy Vans címkével ellátott ruha.

 

Megosztás:
7 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

☺Lili☺ 2009.09.10. 15:46:23

szerintem ez a retikül nagyon cuki. elfogadnám!

dottie 2009.09.10. 16:34:35

a felsők nagyon bejönnek :) és a retikül is :D

Zsuuli (törölt) 2009.09.10. 16:44:25

"Végre az egyszínű cipő helyett mintásat lehet felhúzni..."

..most komolyan...láttál te már vans cipőket? vagy bármilyen más deszkás márkát? :) Dehogy egyszínűek! ..:)

Hyden 2009.09.10. 17:50:17

Én nagyon szeretem a Vans-t, de tény, hogy nehéz beilleszteni egy 20 éven felüli férfi/nő ruhatárába. A cipői iszonyat jók, én a legklasszikusabb stílusút választom mindíg, ami még inggel viselve is jó, nem "deszkás". :)

beryl 2009.09.10. 19:33:42

nekem ez már nagyon tini. sajnos :)

Merty 2009.09.12. 14:24:14

Attól még hogy nagyon színes és játékos, nyugodtan lehet hordani 20 felett is...Nem tini nem egyenlő csak munkaruhában pózoló unalmas egyénnel :)

fashion victim 2009.09.17. 16:25:49

A surranot elfogadnam. A tobbi felejtos.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása