OurFashion

Kész horror!

2009.augusztus.25. 14:02

**Anna**

19 komment

Ritkán marad tátva a szám, ha divatról van szó. Mert lehet egy ruha lehet szép, finom, jó szabású vagy színű, rosszabb esetben pedig egyszerűen csak ízléstelen. Viszont mikor ennyire extrém dolgokkal találkozom, elsőre tényleg nem kapok levegőt. Mert ezek szerint nem csak a szörnyű Patricia Field agyszüleménye az, hogy hordjunk magunkon döglött állatokat. Ezen alkotások elkövetője Julia deVille, aki ugyan nem vallja magát morbidnak, ennek ellenére szívesen szambázik végig a városon egy kitömött egérrel a blúzán. Megnemesítvén a halott állatkákat, csőrüket arannyal pótolja, szemük helyére pedig drágaköveket illeszt, vagy ezüst szárnyat ad egy kicsi patkánynak. A legdurvább mindközül a macska szőnyeg, valamint a kitömött bébi kutya, azokat az nézze meg, akit tényleg érdekel. A művésznő általánosabbnak mondható ékszerei is sötét, túlvilági hangulatot árasztnak, akármelyik horrorfilm kellékese megirigyelné. Ajánlom boszorkányoknak, vámpíroknak, gonosz varázslóknak és az éj többi sötét teremtményének, valamint azoknak, akik valamilyen közösséget éreznek velük. Nekem azok tetszenek, ezeket viszont csak mint művészeti alkotás tudom értékelni (annak viszont nagyon jók), ugyanis nem hiszem hogy lenne elég lélekjelenlétem madárszárnyat hordani.

Mindenképpen tanulmányozni: http://www.juliadeville.com/

 

Megosztás:
19 komment

Címkék: ékszer érdekesség

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gallianori 2009.08.25. 14:36:37

tettem is félre a corn flakest... :S

Voguegirl 2009.08.25. 15:06:15

goth csajok sóhajtozását hallom??

dottie 2009.08.25. 15:48:29

hát nem is tudom.....ez azért durva

Hyden 2009.08.25. 16:43:18

Én is felfigyeltem erre a Dazed oldalán:

www.dazeddigital.com/Fashion/gallery/19/4402/5/Going_In_For_The_Kill

Úgy látszik most ez a trend. Holnap agyoncsapok egy szép siklót és kiszárítom nyakláncnak.

Otthon édes 2009.08.25. 17:29:42

Totálisan beteg szerintem. A Stílus magazinban látni hasonlókat.

L-Style 2009.08.25. 18:37:39

Csatlakoznék az elöttem szólokhoz, sőt számomra még undoritó is.

Squirrel007 2009.08.25. 19:55:29

pfujj, undorít :S
szerintem ez része a mostanság egyre inkább erősödő vámpírőrületnek

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.08.25. 21:43:07

...ez még nekem is erős!
Jól mondta a Szentatya:a halál kultúrájának hódolunk.....

beryl 2009.08.26. 08:37:30

én asszem jobb ha az elmebeteg kretének így élik ki magukat, és nem pl hasfelmetszenek

LJS 2009.08.26. 12:40:16

Ez már azért túúúlzás.. Nekem felfordult a gyomrom.. Gusztustalan :S

GodMother · http://www.veszta.hu 2009.08.26. 12:45:05

ez tényleg mint a horrorfilmekben :S horrorisztikus és gusztustalan

Yuki Montana 2009.08.26. 20:15:07

Áh ez a tervezö egy elmebeteg azért az állatokat tiszteljük már annyira hogy nem divat kiegészitöként használjuk öket szörnyűű.Kicsit brutális eleve hogyan oldja meg azt hogy kipreparált állatokaokhoz hogy nyuljon hozzá az ember hiszen olyan anyaggal vannak kezelve ami az emberre nézve nagyonis veszélyes.

Merty 2009.08.27. 09:28:56

A kitömött állatos dolgok szerintem is undorítóak...viszont az ékszerei közül elfogadnék egy párat.

Babapiskóta (törölt) · http://www.alberletmesek.blog.hu 2009.08.28. 19:33:28

Szégyellje magát az a gusztustalan nőszemély!nyilvánosan terjeszti,h állatokat ölni milyen jó!úgy lecsukatnám pár évre,hogy ott gebedbe bele!még h művészet....az lenne a művészet ha belőle csinálnának ilyen kitömött állatot.

hegyilany 2009.09.01. 13:20:03

A honlapján még durvábban vannak, pl. halvaszületett kutyakölyök... Nem mondom, érdekes dolog egy madár csontvázát megfigyelni egy mumifikálódott rigón, én is csinálok ilyet, ha találok egy elpusztult állatot, de utána nem viszem haza és nem tűzöm a hajtókámra. Totál beteg a csaj...

2009.09.01. 14:14:47

Szerintem mestermunka mindegyik, nem csak a kitömött állatok, de az ékszerei is, csak a földhözragadt emberek nem képesek ezt értékelni.

mooncat · http://rajzoltam.blog.hu 2009.09.01. 15:01:56

én alapvetően szeretem az ilyen dolgokat, és teljesen elfogadhatónak tartom addig, amíg tényleg természetes úton, vagy balesetben elhullott állatokról van szó (pl. ebben az esetben), és nem a azért ölik meg őket, h hülye ribancok villogjanak velük (pl. a bunda).

nekem is van otthon sok konzerválódott maradványom, bár biztos beteg vagyok, ahogy azt írták. :)

sok olyan dolog van, ami a "normális" embereknek tetszik, de én hányok meg tőle. ilyen a világ. amíg másnak nem árt vele, miért ne?
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása