OurFashion

A legjobban öltözöttek listája 2009-ben...

2009.augusztus.05. 12:01

fashionista

7 komment

...a Vanity Fair szerint

Egyetértetek? Kit tennétek be, és kit rúgnátok ki a listából?

Én Renée Zellwegert és Barack Obamát eltávolítanám. Az előbbit a Golden Globe-on viselt áttetsző borzalom miatt, míg az utóbbit a bokavillantós koptatott farmere miatt. (Kép itt

Viszont nagyon örülök a Natalia Vodianova-Justin Portman párosnak, a Lauder testvéreknek, a First Ladyknek és Catherine Deneuve-nek.

Forrás: Vanity Fair

Megosztás:
7 komment

Címkék: vanity fair

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SugarPoppy 2009.08.05. 13:45:33

Anne Hathaway megérdemelné a felsoroltak közül de amúgy én Blake Lively-t tettem volna még a jól öltözöttek listájába

vali 2009.08.05. 15:54:56

Én egy csomó mindnkit nem ismerek erről a listáról, de a posztra reagálva:

Gondolom a lista összeállítói nem valakinek egy-egy öltözéke alapján döntöttek, hanem egy hosszabb időszak, netán évek alapján. RZ már korábban is fenn volt, és szerintem teljesen megérdemelten lett Hall of Fame. Nem attól kell valakinek bekerülnie egy ilyen klubba, mert mindig MEGFELELŐEN néz ki, hanem mert stílusos, 1-2 mellényúlás csak azt biztonyítja, hogy mer kockáztatni. Ld pár éve a listán volt Anna Piaggi vagy Isabel Blow is.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.08.05. 16:34:59

@vali: persze, tökéletesen igazad van, hogy a folyamatos teljesítményt díjazzák, de nekem ő nagyon-nagyon unalmas, amikor meg nem unalmas, akkor mellényúl. Gyakorlatilag Carolina Herrera és Marchesa reklámarc :S
Anna Piaggit nagyon bírom, miatta nem is panaszkodnék :)

falevél (törölt) 2009.08.05. 22:43:40

Te most komolyan ilyen hülye vagy? Obama hogy öltözzön fel egy sporteseményre? Armani zakóba menjen.....megnéznélek azért kirándulás közben :D

GodMother · http://www.veszta.hu 2009.08.06. 09:48:47

Szerintem egy sportos viselet is lehet stílusos ... ennél mindenképp jobb. Michelle Obama viszont nagyon megérdemeltem van ott szerintem.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.08.06. 10:06:41

@falevél: Te most komolyan ilyen hülye vagy és nem érted, hogy a farmer típusával volt a gond? Igen, sporteseményre lehet farmert viselni, de B.O.-n egy nagyon kopott, túl rövid és borzasztó szabású darab volt én pedig ezt kifogásoltam.
@GodMother: egyetértek mindkét megállapításoddal.

falevél (törölt) 2009.08.06. 12:37:07

Szerintem Obama mondjon le.....koptatott farmerral...uh, tényleg nagy az isten állatkertje :D
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása