OurFashion

Napi kérdés: Mennyi logo számít túl soknak?

2009.július.27. 13:34

fashionista

12 komment

Logomániában élünk. GG, violinkulcs, CC, krokodil, LV, D&G, YSL és még sorolhatnám. Nekem valahogy ellenérzéseim vannak ezzel, hiszen nem akarok két lábon járó reklámfelült lenni, ezért sosem viselek óriási monogramokkal, vagy brandnevekkel ékesített holmikat. Persze azt is megértem, ha valakinek egy LV Monogram Speedyvel kapcsolatban nincsenek ellenérzései, de az alábbi Lacoste pólókat látva ki merem jelenteni: túúúúúlzás!

Mondjátok el a kommentekben a véleményeteket: szerintetek mennyi/mekkora logo a túl sok?

campana-for-lacoste-2

campana-for-lacoste-1

campana-for-lacoste-4

Forrás:TrendLand 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2009.07.27. 14:20:45

Ez ismét, a krónikus hülyeség tipikus esete.
Mindig próbálok,alapvetően olyan ruhát vásárolni,amelyen a neves logó látható.
Ezzel nincs is baj,de a logó minél kisebb legyen vagy, ne is látszódjon.

Na most,jó megmondtam:D

SugarPoppy 2009.07.27. 14:49:37

Szerintem a sok logó olyan felszínes és ronda a Lacoste-t meg amúgyis utálom..

Kacu 2009.07.27. 14:51:26

Sosem vennék fel ilyet. Abszolút izléstelen. Azzal hordatnám, aki megtervezte ezt a sz@rt

oorsy 2009.07.27. 14:51:41

én minél kisebb, és minél kevésbé látható logóra szavazok :-)

beryl 2009.07.27. 16:21:27

jelzem ha nem szóltok az első képen lévő pólóról sosem mondtam volna meg miből is van összerakva...

Squirrel007 2009.07.27. 21:54:04

Az első tetszik, mert ötletes és szerintem nem mindenkinek esik le elsőre miből is van összerakva, főleg messziről az utcán, de a másik kettő ronda és túlzás. Szerintem a logó (ha már egyszer kinn van), ne legyen kirívó, mert néhány esetben többet árt, mint amennyit használ.

balazsman 2009.07.27. 22:51:41

ezen a szinten már szerintem vagy poén vagy műalkotás (modern értelmetlen cucc, nem múzeumi klasszikus persze)

macimez 2009.07.28. 08:55:56

az első szerintem jó poén, azt felvenném, a másik kettő már gagyi

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.07.28. 09:58:31

Az első szerintem sem használatra készült.....
Igazából nem izgat,hogy van-e logó a ruhán,amit viselek-ha márkás.Ne legyen idétlen....

kovácske 2009.07.28. 15:06:34

@macimez: +1

a második kető azért nem tetszik, mert szerinetm béna a pattern, amit kiraktak a krokodilból. az első viszont kellemes textúrát kapott.
márkajelzésből egyébként (az első póló kellemes kivétel) egy is túl sok, mert a márkajelzés hirdetés. a hirdetés rklám. a reklám aggresszív, kérés nélkül támad és hazudik. innentől (nekem) a márkajelzést hátán-mellén viselő és a szórólapos támadó a postaládában nagyjából egyazon (szánalmas) kategória.

a márkajelzés azon kívül, hogy hirdetőfelületként használja a viselőjét, azt az üzenetet hordozza, hogy" én egy jó minőségű árucikk vagyok, legyél elégedtt velem, viselj örömmel". ezt az üzenetet szeretem nem olvasni, hanem a használat során megtapasztalni. a kettő nem zárja ki egymást, csak ha a második megvan, akkor az első már nem igazán szükséges. (most lehetne azzal jönni, hogy jó bornak is kell a cégér, de a cégért nem akarom hazavinni.)

Eki 2009.07.28. 18:51:20

Sajnos gusztustalanok.

JeSuisDanii (törölt) 2011.05.24. 11:32:38

Szerintem viccesek. :D
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása