OurFashion

Folytatódik a leárazáááás!

2009.június.16. 10:50

fashionista

3 komment

Bizony, újabb üzletek csatlakoztak a szezonvégi leárazásokhoz, amelyekről már itt is beszéltem.

Következzen egy újabb körkép a frissen leárazó üzletekről

UPDATE: a Promod is elkezdte a leárazást, náluk 30-50% kedvezmények vannak, etno tílusú cuccokat, bizsukat, alap pólókat, felsőket nadrágokat érdemes keresni az akcióban.

Hol?: S. Oliver

Mit?: A tavaszi-nyári kollekciót

Mennyiért?: 30-50%-kal olcsóbban.

Extraság: a Fashion Streeten lévő üzletükben találhatsz pár jó alapdarabot, de azért nem ájultam el tőlük.

Hol?: Puma

Mit?: Sportos cuccokat

Mennyiért?: 30%-kal olcsóbban.

Extraság: Nem ugrálok a pumáért, de ha valaki szereti őket, biztosan talál néhány jó holmit magának!

Hol?: Adidas

Mit?: Sportruházatot, fürdőruhákat, rövidnadrágokat, sapkákat

Mennyiért?: 40%-kal olcsóbban.

Extraság: Vidd magaddal a pasidat is - szerintem ő több mindent talál majd magának, mint te. 

Hol?: Esprit

Mit?: Kényelmes, hétköznapi darabokat, de a különleges szabású, szofisztikált ruhákat ne itt keress

Mennyiért?: 50%-kal olcsóbban.

Extraság: még a shopping napokon láttam náluk jó táskákat. Hátha maradt még belőlük valahol.

Hol?: Benetton/Sisley

Mit?: A Benettonban cipőket, egyberuhákat, strasszos felsőket, kis feketét, napszemüvegeket, a Sisleyben táskákat (LV Speedy fazonban is), tollas applikációval díszített holmikat, fürdőruhákat. 

Mennyiért?: 30-50%-kal olcsóbban.

Extraság: Nagyon jó cuccokat lehet találni, ebban a kollekcióban - mindenképpen megér egy látogatást.

Inditexéknél még csak néhány egyszerű promócióval szúrják ki a leárazásra éhező közönség szemét: a Zarában ún. szezonközi promóció van, kb. háromféle nagyon egyszerű cuccot áraztak le; a Pull&Bear-ben pedig Penge árak akció van, 30-40-50%-kal olcsóbban kínálnak pár egyszerű darabot, de az igazi, nagy leárazásra még várni kell.

 

Megosztás:
3 komment

Címkék: adidas sale puma esprit

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szivárványbaba 2009.06.16. 11:03:06

na kkor már rohanok is soppingolni. főleg az soliver cuccok, és a benneton közül fogok mazsolázni.
:)

arwen 2009.06.18. 23:19:40

én a tatuum-ban vásároltam be a múltkor, ott is majdnem minden 30-50%-kal olcsóbb, és szerintem ez a kollekciójuk most nagyon jóra sikeredett.
nem nagyon szoktatok a tatuum-ról írni, pedig szerintem jó dolgok is vannak ott. persze volt már kollekció, ahonnan nem tetszett semmi, de nekem minden szezonban más üzlet kínálata tetszik. :)

bonnie parker 2009.06.24. 09:19:41

A Stradivariusban mikor kezdődik? Nem tudjátok?
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása