OurFashion

Kezdődik a leárazááááááás!

2009.június.14. 14:05

fashionista

19 komment

Igen, igen, igennnnnnnn, elkezdődtek a nyári leárazások!  

Még csak pár üzlet adja 30-50 %-kal olcsóbban a tavaszi-nyári kollekciójukat, de hamarosan csatlakozik hozzájuk a többi is, hogy nagy örömünkre jó áron válogathassunk a cuccokból, amelyeket még hónapokon át hordhatunk ha szerencsénk lesz és az idő kedvez nekünk. Én már alig várom, hogy a lenti felsoroláshoz csatlakozzon a Zara és a Stradivarius is, hiszen egy-két dolgot már kinéztem ott magamnak, csak a pénztárcám mérete visszatartott a vásárlástól.

Ti melyik üzlet leárazását várjátok a legjobban?

Következzen egy kis mit-hol-mennyiért összeállítás:

Hol?: Peek&Cloppenburg, Aréna Plaza

Mit?: A tavaszi-nyári kollekciók egyes darabjait, vagy például a Hermés Kellyhez hasonló táskát kb. 8000 forintért

Mennyiért?: 30%-kal olcsóbban például Guess táskákat, de a multibrand üzlet szinte bármely márkájából találsz leárazottakat, pl. Miss Sixtyt, Gery Webert, Betty Barclayt, stb.

Extraság: Vidd el anyukádat is vásárolni, az ő korosztályuknak is rengeteg jó cuccot kínálnak. Magadnak pedig gyűjts be néhány képeslapot Natalia Vodianovaról, ugyanis a szupermodell az arca a Peek&Cloppenburg image kampányának, melynek neve Natalia&Friends.

Hol?: H&M

Mit?: bizonyos rövidnadrágokat és fürdőruhákat (külön címkével megjelölve)

Mennyiért?: 50%-kal olcsóbban, de az igazi, nagy, minden terméket érintő leárazásra még várni kell.

Extraság: Még rábukkanhatsz pár Matthew Williamson cuccra az Aréna Plázában - de sajnos csak teljes áron.

Hol?: Mango üzletekben és a webshopban is

Mit?: mindent a tavaszi-nyári kollekcióból

Mennyiért?: 30-50%-kal olcsóbban

Extraság: Sajnos az nincs.

At your nearest store or at Mangoshop fashiontastic sale

Hol?: women'secret üzletek, és online shop (bár ez utóbbit csak elvetemült rajongóknak ajánlom a 35 eurós kiszállítási díj miatt)

Mit?: a Summer Promotion felirattal megjelölt cuccokat, fehérneműket, kiegészítőket, fürdőruhákat, pizsiket.

Mennyiért?: 50%-kal olcsóbban, azaz bugyik 900 Ft-tól, melltartók 3500 Ft körül 

Extraság: szupercuki és nagyon kényelmes cuccok, főleg pamutból - mindenképpen megér egy látogatást, én eddig csak itt vásároltam a leárazások alkalmával.

SummerPromotion

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hyden 2009.06.14. 15:42:42

Bugyok 900Ft-tól? Én bugyok, te bugyogsz, (b)ő bugyogó... :D :D :D Én rábukkantam MW cuccokra H&M-ben de hülye voltam és nem vettem :(

macimez 2009.06.14. 17:06:30

ajaj anyukámat is meg kéne győzni hogy most aztán igazán megéri még többi pénzt kiadni a ruhatáram frissítésére

fulopr 2009.06.14. 17:17:08

sziasztok!
meg tudná nekem adni valaki a mango-webshop oldalának címét?:)
köszi :)

anabelle 2009.06.14. 18:11:21

Az InStyle magazin szerda estére szervezett a Mangoval egy közös "leárazás nyitóbulit", egy pár kiegészítőt sikerült vennem, de egyébként sosem voltam elájulva a Mangotól..viszont ha idén is működik a "naptármódszerem", akkor az Inditex Group tagjai -Zara, Stradivarius, Bershka, Oysho, Pull and Bear- jövőhéten pénteken kezdik a leárazást.éljenéljen!!! :)

Zsuuli (törölt) 2009.06.14. 19:21:48

@fulopr: ...írd be a következőt a GOOGLE-be...: mango webshop...:D

honeycutt (törölt) 2009.06.14. 21:59:29

vagabondban nem tudja vki mikor kezdődik?

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.06.14. 22:14:27

@honeycutt: a törzsvásárlóknak már küldtek egy pre-sale kedvezményes mailt - mivel ez júni 19-ig érvényes, szerintem 20-tól lesz majd a leárazás náluk.

☺Lili☺ 2009.06.14. 22:52:19

a H&M-ben már beleszerettem egy MW ruciba, de csillagvizsgálós ára volt! :) kéne egy pizsike a women's-ből!

**Anna** 2009.06.14. 23:08:57

már vettem övet a mangoban, és már előre félek a többi leárazástől.

Eper006 2009.06.14. 23:23:00

ZARA!!!!! és Mango,ha odáig eljutok:)

LuPuS 2009.06.15. 06:14:19

CFDA2009!

Ellátogatok majd az Aréna-ba...

macimez 2009.06.15. 11:39:34

szóval akkor most péntektől lehet támadni? ajaj..én csak kedden érek rá, milesz így(:

Klaudia# 2009.06.15. 20:20:16

SUMMER SALE 30%- 50%

Now's the time to fill out that last empty spot in your summer closet with a pair of soft, funky or gorgeous shoes, at reduced prices!
Starts June 18th

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.06.15. 21:44:57

Hogy melyikét?Nem csak a ruházkodásban szeretem a szépet és a szépen megtervezett,minőségi cuccokat.Az elmúlt hónapokban igencsak megúntam a porcelánneműinket,ezért a Villeroy & Boch-nál várom,hogy leárazzák:
ezeket:www.etkeszlet.hu/shop/index.php?cPath=197_67_205&sort=2a&page=1
ezeket:www.etkeszlet.hu/shop/index.php?cPath=197_69_231&sort=2a&page=2
hozzá még ezeket:www.etkeszlet.hu/shop/index.php?cPath=153_196
ja,és ezeket:www.etkeszlet.hu/shop/index.php?cPath=152_155
mivel ez a cég gyönyörű dolgokat árul,majd elolvadtam a Rózsakertben mikor megláttam a dolgaikat!
Az anyagi helyzetem jelenlegi állása szerint a jó lesz nekem az Ikea is,vagy a legközelebbi piac.

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.06.15. 21:46:26

...de hogy a ruhánál maradjunk:-pár dögös,minőségi fehérneműért sír a gardróbszekrényem!

Jemi 2009.06.25. 05:39:21

Mexxben is elközödött már a leárazás, bár én még a 70%ra várok:)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása