OurFashion

Divatos Speedo

2009.május.27. 11:30

**Anna**

12 komment

Aki úszott valaha életében, az biztosan találkozott már a Speedo márkával, valamint azzal a problémával, hogy nem nagyon lehet felvállalható egyberészes fürdőruhát kapni. Sok nőnek nem elég, hogy kényelmes legyen a víz alatti gönc, hanem még ebben a helyzetben is szeretnének jól kinézni, ami azért érthető is. Alapvetően azért szerencsére nagy a választék, mint formailag, mint pedig a minták terén is, de a luxus és a nagy márkák sportos követőinek készült el ez a különleges kollekció a Comme des Garcons jóvoltából. De hogy a férfiak se legyenek szomorúak, ezért most nekik is kijut a jóból, hiszen a batikolt hatású, vagy betűs csodák az ő fazonjaikban is megszülettek. Visszahúzódóbbaknak készült a szürke és fekete színekkel kombinált vonal, a merészebbek pedig a piros színt ölthetik magukra az edzés erejéig. Ha pedig tetőtől talpig Comme des Garcons-ben szeretnénk leúszni a távunkat, akkor sem kell messzire mennünk, hiszen több úszószemüveg és sapka közül is válogathatunk.

 

Megosztás:
12 komment

Címkék: comme des garcons

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

☺Lili☺ 2009.05.27. 17:04:38

Ugyanolyan semmilyenek ezek is mint a többi Speedo dressz! Utálom hogy leszorít! Mellvarrásról nem hallottak még? Jah évekig úsztam...

beryl 2009.05.27. 17:37:30

eléggé felesleges volt ezekbe energiát feccölni...

macimez 2009.05.27. 19:02:05

jah, sztem is nagyjából annyira rondák mint az összes többi speedo és egyéb úszódressz..de sztem az úszás nem divatbemutató

Cseeresznye 2009.05.27. 19:39:48

@☺Lili☺: Nekem sem tetszenek, de azért szorít, mert az úszásban így nem gátol a melled.

Hyden 2009.05.27. 20:58:04

Speedo meg Comme des Garcons nem épp a legnyerőbb párosítás :S Erről eszembe jut hogy van egy jó barátom akinek van egy hófehér Speedo fecskéje, olyan ami víz hatására gyakorlatilag áttetszővé válik. Azzal sokkolja a népet nyaranta. :)

LuPuS 2009.05.27. 21:50:28

@Hyden: maradok annál amire vadászok már 2 éve

talán valaki megszán egy használttal is :D

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.05.27. 22:01:50

Nincs ezekkel semmi baj!Tök jó,hogy leszorítanak!
Hölgyeim!Pár kosárméret ingyé átadó!!!!
Csak szabadítson meg valaki tőlük!!!!

Hyden 2009.05.27. 23:08:45

@LuPuS: Énisénisénis!!! De ahhoz növesszünk már olyan testet is mint Daniel-nek van :P A fejét köszönöm nem kérném :)

beryl 2009.05.28. 09:34:31

Hyden, ha a Craig-tipusúról van szó akkor a fejét is bátran :)

Hyden 2009.05.28. 11:58:18

@beryl: Nem, nekem szebb van ;)

beryl 2009.05.28. 14:31:44

ha a kiskori képedből következtetek akkor mindenképpen :)

Lizzy01 2009.05.29. 19:06:48

évekig versenyeztem az úszással, de nem vettem észre, hogy olyan fontos lenne a trendi úszófürdőruha.
egyébként nekem mindig sima piros arena-m volt és sztem tök jól néztem ki abban is!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása