OurFashion

OurWish - májusi kívánságom

2009.május.25. 13:13

*Bianka*

5 komment

Bobbi Brown-ék nekem tervezik a sminkjeiket, viszonylag egyszerű csomagolás, magas minőség, pasztell színek. Most különösen beleszerettem a májusi limitált szériás palettájukba, ami teljesen ezt a vonalat követi. Jelszavuk: Customize, Simplify, Organize. A cég szerint ez a paletta tökéletesen elég egy nő sminktárába, hiszen mindent helyettesít és egy egyszerű módot kínál arra, hogy a saját sminkmestereddá válj! Engem meggyőzött, pont erre van szükségem, hiszen ugyanazt a mottót vallom, amit ők, miszerint a  kevesebb néha több...

A palettában található termékek árai:

- 4-es rúzs 5200 Ft

- arcpirosító: 6000 Ft

- szemhéjfestékek: 4800 Ft / db

Megosztás:
5 komment

Címkék: beauty smink bobbi brown our wish

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pikk Dáma 2009.05.25. 13:26:13

SzemhéJ... gyorsan javítsd:)

coco 2009.05.25. 13:33:26

Bianka, és minden makeup-megszállott: már régebben akartam írni, csak mindig elfeljetem, hogy a sminkblog.freeblog.hu blogot nekünk találták ki... ismerem az alkotót, Árpa Karolinát, a sminktanfolyamán is voltam, őszinte szívvel ajánlom! Profi, kedves, kell ennél több? :) A blogból pedig olyan hasznos információkhoz juthatunk, amik a mindennapi sminkeléshez elengedhetetlenek!
(még mielőtt valaki megkérdezné: nincs anyagi érdekem a dologban, egyszerűen imádom) :)

☺Lili☺ 2009.05.25. 14:58:03

@coco : tényleg jó, egy fotózásra kerestem valami extra smink inspirációt és nála találtam, azóta követem figyelemmel!

beryl 2009.05.25. 19:34:33

köszi coco, ez valami remek, 1 órán keresztül nézegettem az oldalt :)

coco 2009.05.26. 09:42:26

:)
örülök, hogy Nektek is tetszik :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása