OurFashion

Képriport - Cannes 2009

2009.május.21. 17:26

*Bianka*

16 komment

Cannes minden évben a csillogásról szól, idén sem történt ez másképp. Következzen most pár "átlagos kép" a vörös szőnyegről, aztán pár izgalmasabb, ahol szerintem szebbek a ruhák.

Angelina Jolie és Brad Pitt. Angelina egy 2008-2009-es téli kollekcióból való Versace estélyit viselt, bézs színben hozzá illő cipővel. Számomra a smink nem lehengerlő, a vörös rúzs kicsit kihízó lett.

Natasha Poly volt eddig az egyik legcsinosabb, Ő egy Roberto Cavalli ruhát választott az idei tavaszi kollekcióból. A laza, természetes konty tökéletessé teszi az összhatást.

Hát Sharon Stone nem éppen az igazi ezen a képen, a rövid de ugyankkor uszályos Balmain estélyiében.

Dita von Teese Dior ruhájába első pillantásra beleszerettem. Szerintem több mint tökéletes, és nőies választás.

Rachida Brakni színésznő teljesen lemásolta Sonia Rykiel kifutójáról a modell kinézetét. A ruhához akkor ugyanis nagyon kócos haj társult, és Rachida-nak ez úgy néz ki, nagyon tetszett. Nekem kevésbé...

A vörös estélyivel szinte lehetetlen mellé fogni. Pontosan tudja ezt Sophie Marceau és Monica Belucci is. Sophie egy Yves Saint Laurent ruhát választott, míg Monica egy Diort. Mindkettőjüknek a sötét haja még inkább az előnyükre vállt a vörös ruhaválasztásnál.

 Elizabeth Banks is a vörösre voksolt, egy Armani Privé ruhát választott. Ez azért nagyon érdekes, mert ez a ruha a kifutón engem szinte elborzasztott, de Elizabeth-en csodásan állt.

Most következzen pár délutáni ruha. Szerintem ezek sokkal izgalmasabbak, mivel mi is ötletet meríthetünk belőle, és itt talán még fontosabb az egyéni stílus.

Diane Kruger stílusa nagyon hasonlít az enyémhez. Na jó inkább fordítva, és ha lenne ennyi pénzem mint Diane-nak, akkor nagyon hasonlítana... Ez az összeállítása is nagyon tetszik. Egyszerű, de nagyon elegáns és nőies. A kiegészítők finomak, de közben feltűnőek és az elegáns ruha és a kislányos hajfonat remek duót alkot. A szett tetőtöl talpig Chanel.

Nem hiába írtunk pár napja a bézs trendről. Ezt most Penelope Cruz is alátámasztotta ezzel a Dolce and Gabbana pántnélküli darabjával. Szerintem tökéletes.

Végül egy kis cannesi fürdőruha trend. Eva Herzigova így napozott Roberto Cavalli hajóján. Soha nem tetszettek a sötét körmök, de ebben az összeállításban szerintem elfogadható.

Nektek melyik ruha tetszik a legjobban? És ha egyszer meg kellene jelennetek a vörösszőnyegen, melyik márkát választanátok?

 

Megosztás:
16 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hyden 2009.05.21. 18:20:50

Natasha Poly és Elizabeth Banks ruhái vetekednek egymással. Nem is veszik el a piros ruha a szőnyegen! :)
Most meg ihletet kaptam. Egyszer megcsináltatom a szobám falát egy olyan tapétával, amin a kordonon túlról fényképezkedő, lökdösődő fotósok képe van.

nastasya 2009.05.21. 18:43:47

Az én kedvencem Abbie Cornish ruhája volt.
http://images.huffingtonpost.com/gadgets/slideshows/1567/slide_1567_21820_large.jpg
http://benwhishaw.org/gallery/displayimage.php?pid=1947&fullsize=1
(Meg persze a tökéletes Ben Whishaw mellette.)

Empty 2009.05.21. 19:14:12

Ez a szerencsétlen Angelina nagyon beteg.

Sharwyn 2009.05.21. 20:08:16

Én egyértelműen Elie Saab ruhát választanék.

Lizzy01 2009.05.21. 20:23:14

Diane Krugeren csodásan áll ez a ruha! nagyon csinos!
Az estélyik közűl sztem Elizabeth Banksé a legjobb.
Én Armani Privét viselnék!:)

Hartog 2009.05.22. 00:20:33

Látszik, hogy jányok vagytok, nem is sejtitek, hogy ki áll Brakni mellett?

Eki 2009.05.22. 01:06:22

cavalli, cavalli, cavalli!! az az ember nem tud tévedni! vagy még esetleg dior...

noirpapillon 2009.05.22. 09:30:03

Természetesen Lanvin ruhát vagy Anh-Tuan-t!!............. :)

Eper006 2009.05.22. 13:34:44

Abszolút Diane Kruger!! Minden összeállítása szerintem tökéletes!!!!!
Nagyon szép még Penelope Cruz is:a ruhája egyszerű,de nagyszerű.
Én Chanelt viselnék(kedvenc márkám),egyszerűen lehetetelen vele tévedni.
Viszont Angelina ruhája......hát.....nekem túl sokat mutat,s egyáltalán nem az "elegáns,sikkes" kifejező jut róla eszembe...........

LuPuS 2009.05.22. 13:40:05

a bézs most indult megint hódítani Valentino mester is nagyon szorgalmazza :D

FlowerPower 2009.05.24. 19:43:59

En egy sotetkek Laura Ashley barsonyruhaban mentem a bemutatora (Michael Haneke: White ribbon - 05. 21. 22:00). Jo, persze nem ez volt a legszebb ruha, de tuti en voltam a legboldogabb ember aki valaha is felment azon a bizonyos Voros Szonyegen!

FlowerPower 2009.05.24. 19:51:19

@Hyden: A focista. De most mar filmben is szerepel. Azt hiszem a Hotel Maritinez-ben lakott, legalabb is ott lattuk. Csupan £30.000 egy ejszakara ott a szallas, igazan barati.

CassiaGermanotta 2009.05.27. 22:53:18

@nastasya: ááá ez a ruha nagyon baba :)
tényleg a legjobb.
viszont a többi kép olyan sokkoló volt, hogy nem hagyhatom szó nélkül:
- angelina. ez a nő már minden, csak nem szexszimbólum. úgy néz ki mint egy vén csoroszlya ébredés után. fujj.
- natasha. kicsit ijesztő az egész, de nem rossz.
- sharon. nem tudok nem elfogult lenni mert az egyik kedvenc színésznőm :) ütős!
- dita: imádom, de ennél már jobban is nézett ki. a 20-as évek stílusa jobban passzol hozzá.
- rachida? életemben nem hallottam róla, de első ránézésre diana ross klónja.
- sophie&monica: részemről semmi extra..
- elizabeth banks: szerintem katasztrófa ez a vállmegoldás, az egész ruha amorf és olcsó benyomást kelt
- diane kruger: ha férfi lennék, tuti átnéznék rajta. ebben a csajban nincs semmi dögös, olyan mint egy kisfiú.
- penelope: kicsit olyan mint egy múmia
- eva: ez a fürdőruha még belőle is tehenet csinál. micsoda hülyeség ilyet tervezni, fekete közép és fehér szélek - öngyilkosság!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása