OurFashion

Ezek a mai fiatalok...

2009.május.07. 23:21

**Anna**

30 komment

...aztán tudnak öltözködni. Az itt felsorakoztatott lánykák ugyanis a tini korosztályt képviselik, hiszen mindannyian 12 és 16 év közöttiek. Nyilván azért nem sokan vannak 12 évesen, akik olyan intenzíven foglalkoznak öltözködésükkel, hogy közösségi honlapokra töltögessék fel erre szánt fotóikat. Most még divatrajongók kicsiben, később igazi divatguruk lesznek. Töredelmesen bevallom, hogy én 12 évesen batikolt pólóban, és mindig színben hozzá illő zoknival és biciklis nadrággal jelentem meg, vagy iszonyúan nagy trapézú, kibővített farmert hordtam Marten's bakanccsal. Nagyon menőnek tartottam továbbá felemás színű zoknit hordani, máig nem értem, honnan jutott ez eszembe. A legnagyobb becsben tartott blúzom egy (hát persze hogy) batikolt, trapézos ujjú darab volt, még mindig megvan. Ha néha visszajutok a gimimbe, mindig meglepődöm, hogy a kis hetedikesek úgy öltözködnek, akár egy 20 éves lány. Körkérdés következik. Ti mit hordtatok ennyi idősen? Akkor nagyon izgi, ma viccesnek tetsző öltözködési ötletek? Kedvenc ruhadarab amit még most is őrizgettek? Ha van kedvetek, jöhetnek emailben a régi képek magatokról, szívesen közzétenném, kellemesen nosztalgiázhatna egyet mindenki.

Megosztás:
30 komment

Címkék: érdekesség look

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hyden 2009.05.08. 01:27:56

Nem tudok aludni :S Ezek a szerelések tök jók. Főleg az első. Nekem nem szokatlan ez az érdeklődés ennyi idősen a divat iránt, emlékeim szerint 12 évesen már én is vágtam az összes márkát és komolyan foglalkoztatott az öltözködés. Egy-két osztálytársamat próbáltam képezni ilyen téren de próbálkozásom kudarcba fulladt. Mindíg minden újat bevállaltam (első trapéznadrág, ami fiúkon addig szokatlan volt..., első Adidas Superstar...hú akinek több színben volt az istennek számított, aztán első szőrmés kapucnis kabát...) Mind olyan dolog aminn ma jót röhögök, de akkor menő volt. Meg folyton színes ingekben és zakókban nyomtam. Olyan lehettem mint Stursky és Hutch :D Amit a legjobban szégyellek? Hát ünnepi eseményeken gyakorta jelentem meg öltönyben és Converse-ben. Nem szép dolog...minden fiatalnak üzenem: NEM SZÉP :)

Itt egy kép, mert ez kéznél van, nem középiskolás, de vicces... kis Aigner Szilárd. Íme:

[IMG]i44.tinypic.com/b4eyo0.jpg[/IMG]

garam_masala 2009.05.08. 08:16:15

hát igen, a lookbook...amikor ilyen idős voltam, pont az volt a lényeges számomra, hogy még csak véletlenül se legyen divatos semmi, amit magamra húzok.
nagyapám fehér, fekete tulipános márkahímzéses FÉKON-ingje, vadászruhájának kabátja, piros-sárga-kék-zöld-fehér kockás rettenet rövidujjú ing, baboskendő, saját kezűleg levágott farmer, egy harangujjú hímzett blúz, sötét munkáskék alapon égőpiros hímzéssel, földig érő takonyzöld kötött sál, anyu 30 éves szövetkabátja, Pink Floyd és Doors póló, szétnyűtt barna túrabakancs...akadt pár ilyen.

garam_masala 2009.05.08. 08:23:50

ja és persze lemaradt a fekete alapra odahipózott Hobo Blues Band feliratos pólóm...

Sharwyn 2009.05.08. 08:44:38

@Hyden: Aranyos ez a kép. :)

Egyébként persze 12-13 évesen nekem is voltak vállalhatatlan darabjaim... pl. a mindenféle top fölé húzható, nem is tudom milyen anyagból varrt, áttetsző izé, én hálós fölsőnek hívtam. :D És egészen sokáig buggyos, bő nadrágokban és lógós, kerek nyakkivágású kötött pulcsikban jártam, amíg nem mondták, hogy jól állnak a szűkebb szabásúak. Volt egy borzalmas cipő is, tepsicipőnek hívtam, szerintem ez mindent elárul. :D Ráadásul több színben is vettünk. Plusz terepmintás darabok, harangujjú felsők iszonyatos anyagból, mindenféle kövekkel kirakott borzalmak, a szokásos. :)

Sziporka 2009.05.08. 11:07:33

húú, hát én akkor is elég divat-orientált voltam, divatlapokat nézegettem, meg ruhákat terveztem és elképzeltem hogy idősebb koromban milyen jólöltözött leszek, ha magamnak fogok vásárolni..és így is lett, amióta saját pénzből shoppingolok, normálisan fel tudok öltözni..

na hát..12 évesen? minden csaj deszkás cipőt hordott...meg trapézfarmer, csak az...néha amikor nagyon menő akartam lenni, überminiszoknya deszkás cipővel :D meg pólók, bár bő pólókat már akkor sem hordtam...

aztán divat lett a terepminta..de mielőtt bejött Mo.-ra, előtte 1 évvel külföldről kaptam ilyen cuccokat..én voltam az első aki folyton terepmintás trapéznaci, vagy top, vagy hajpánt :DDD

gimiben javult a helyzet, bár akkor folyton adidas superstar, meg boxcipő (XD), végülis nem volt annyira gáz (a hajam bezzeg..) inkább csak átlag..gimi 2.-felé már törpesarkúztam és nagyon nőek éreztem magam :D de hát gáz volt.

Sziporka 2009.05.08. 11:09:56

egyébként a mi tinikorunkban, tehát a kilencvenes évek végén, kétezres elején tök más dívott...szóval akkor max 1-2 lány volt a suliban, akik felnőttesek voltak, most ez az alap. a hugom 15 éves, és mindenki ugyanúgy néz ki náluk..full sminkbe mennek suliba (alapozó, púder, tus, spirál, szájfény...), magassarkú, jó időben picsanaci, nagy karika fülbevalók...szóval náluk ez az alap, hogy mindenki kb 20 évesnek nézzen ki...mi 14 évesen 14 évesként viselkedtünk. és persze már kérdés, hogy nem is nagyon lehetett normális áron menő cuccokat kapni, legalábbis nálunk, vidéki nagyvárosban nem.

shadow_n 2009.05.08. 12:28:37

óóó, hát én 12 évesen farmerban-fekete pólóban és elmaradhatatlan bordó shelly's bakancsban toltam. baromi menőnek éreztem magam, és magasról szartam a divatra, meg arra is, akit a divat érdekelt :D (ehhez képest most pl minden vágyam egy manolo:)
amúgy a most 13 éves húgomnak is valami hihetetlen jó érzéke van a divathoz, és a stílushoz. hálistennek nem öltözik úgy azért, mint egy 20éves, kicsit alteros a stílusa, de marha jó kis ruhadarabjai vannak, és nagyon jó érzékkel válogatja össze őket mindig. nagyon jól jelenik meg, hatásos a stílusa, és ennek megfelelően ő a sulijuk kis divatdiktátora :D

alkaloida 2009.05.08. 13:31:26

Kamaszkorom meghatározó emléke, hogy állandóan rejtegettem a legtutibb turkálós darabjaimat anyukám előtt, mert ő foggal-körömmel küzdött azért, hogy jól öltözött legyek, legalábbis az ő elképzelései szerint. Persze szerintem abban az időben egy lánynak bakancsban kellett járnia. Különösen szerettem a nagyapám régi ingeit, apám farmerdzsekijét, hosszú szoknyákat, amiben úgy néztem ki, mint egy lidérc. Akkor megfogadtam, hogy én a gyerekemnek nem fogom a kamaszkori önkifejezési vágyait korlátozni, legalábbis az öltözködés terén, de ahogy ma nézem a fiatal kis lánykákat, lehet, hogy én is cenzúrázni fogok.Én azt tapasztaltam, hogy most divat kis prostinak öltözni a lányok között, és nem biztos, hogy örülnék, ha a lányom is úgy öltözne.

garam_masala 2009.05.08. 13:44:30

shadow_n : nekem kék acélbetétesem volt :D

amúgy igen, a bakancs alap volt (bizonyos körökben), persze nem volt mindegy a színe, és az sem, milyen fűző van benne. ja és persze minél magasabb szárú, annál menőbb.
ja és persze lehetett utálni azt, aki csak úgy megkapta a szüleitől, és nem dolgozott érte végig egy nyarat, mint én :P

shadow_n 2009.05.08. 13:47:15

@garam_masala: a kék is nagyon menő:p
és énis a nyarat dolgoztam végig érte, a strand büféjében 50 fokban, és naná, énis mérhetetlenül lenéztem azt, akinek csak úgy megvették :D szép dolgok is ezek :)

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.05.08. 14:32:48

:DDDD
12 évesen depesmódos voltam-már akkor!!!!!-égnek állított séró,fekete nagymamacipő,fekete pulóverek innen-onnan,idétlen nadrágok,általában a nővérem kapott új ruhákat,így én gubiztam-ez 1987-ben volt.
Aztán kaptam farmert-írtó menőnek éreztem magam benne!!!!
Középiskolában is folytatódott a fekete korszak,csak a hajam lett rövidebb,pontosabban nullás!!!!Végiggüriztem egy nyarat Zierer cipőért és bomberdzsekiért-bordó volt.Érettségi után elkezdtem hajat növeszteni egészen a fenekemig,én varrtam a ruháimat teljesen napra kész voltam a divatban....
Ami még megvan-egy barátnőmnél,mert elajándékoztam-,az a karkötővé hajlított villám.....ja és a Depeche Mode-ot még mindíg szeretem......

Sziporka 2009.05.08. 15:20:54

@Domesticdragon: június 23? ;)

amúgy fura hogy mindenki bakancsos volt, nálunk nem nagyon volt ez elterjedt:)

francescaa (törölt) 2009.05.08. 15:39:25

borzalmas hogy most mindenki ugyanúgy néz ki....kockás kendő,színes csőnadrág , bazinagy napszemüveg és valami h&m es vagy new yorkeres póló,amiből midenkinek van 1... van egy h&m es póló amit számoltam,és eddig 17 jött velem szembe az utcán

Hyden 2009.05.08. 16:07:40

@francescaa: Nagyjából le is írtad a mai közízlést. Még hozzácsapnám a csiricséré nagypapakalapokat és Ray Ban Wayfarer hamisítványokat. A bakancsot sosem értettem, nekem nem tetszett,(egy barátnőm mai napig emlegeti Michael Jackson Scream videoklippjében látható Martens-ét) :D Nem voltam túl nagy alter, a Nirvana-s pólókat is nagy ívben elkerültem. Depeche Mode-ra én is akarok menniiiiiiiiiiii :D

shadow_n 2009.05.08. 18:17:45

@francescaa: azért ez talán nem annyira borzalmas. a tizenévesek nyilván próbálnak egyfajta divatot, közízlést követni, hát ez most épp a csőgatya és a new yorker. de ezek a cuccok attól még kinéznek valahogy, és ettől azért ők még adnak az öltözködésükre, megjelennek valahogy. ez szerintem tutijó alap ahhoz, hogy később tényleg értsenek is a divathoz, v szeressék is azt.
szerintem sokkal sokkal borzalmasabb az, ahogy néhány huszonéves kinéz! nézz körül a metrón, vagy egy-két egyetemen...nagymamaruhák, igénytelen, ósdi ruhadarabok, és általában még igénytelenebb haj. na, az tényleg borzalmas.
én személy szerint örülök annak, hogy a 14 évesek legalább öltözködnek valahogyan, még ha nem is túl egyénien, de legalább van valami elképzelésük arról, hogy valahogy ki lehet nézni... belőlük már tuti nem lesznek olyan huszonévesek, amelyikből most annyit látok...

Liloocska 2009.05.08. 18:34:46

én is hordtam felemás zoknit. főleg arra voltam büszke, hogy minenki kérdezgette, hogy na de miért??
a kedvenc szerkóm: sütétzöld+kék kárókockás harisnya, rövidre levgott feszes farmerrel, bakanccsal. ebben a szerkóban randira mentem, de a src nem jött el (szerencsére, mert ezek után tutira lelépett volna ;)

beryl 2009.05.08. 19:17:31

73-as vagyok, kétféle cucc létezett, volt amihez anyukám szerint túl fiatal voltam, volt amihez ayukám szerint túl öreg. valahogy a kettő között mindig csak a kordnadrág volt pulcsival. hm, sokat nem alakított az izlésemen. mondjuk pénzünk sem nagyon volt rá. két kedvencem volt, a bátyám 1ik fehér inge, meg a szép piros benetton pulcsija (valahogy ő kapott 1-et), na mindig ezeket lopkodtam tőle...
de most a kislányomon kiélem magam rendesen :)

Hyden, nagyon cuki voltál :)

Lizzy01 2009.05.08. 19:53:05

na jó... az első kép gáz!
ha ezek a lányok 12-16 évesek, mért akarnak úgy kinézni mint egy 30as titkárnő?(én 17 vagyok)
egyébként a többi szerkóban én nem látok semmi különlegeset-az én korosztályom is így öltözik (már a divatosabbja)eltekintve attól hogy nálunk az átlag nem néz ki ilyen jól

egyébként nekem nem volt semmi baromságom szerintem...a trapézgatyót mindig utáltam, és kb csak a mexx gyerekosztályáról öltözködtem...:)

Hyden 2009.05.09. 00:37:54

@beryl: Köszönöm! :)
Nem mutat senki ciki fiatakori képet magáról? Kezdtem beleélni magam hogy jókat fogok nevetni :( Naaaa!! Plííz!!! Én az öltöztetőmániámat most kiélem az öcsémen, beryl, megmutatom neked őt is :) :

[IMG]i42.tinypic.com/2cy061h.jpg[/IMG]

Nem értem én miért nem örökölhettem kék szemeket :@

beryl 2009.05.09. 08:15:27

Hyden, nagyon helyes kisfiú :) jó vérvonal vagytok :)

én mindig zöld szemeket szerettem volna a semmilyenbarna helyett. aztán megszerettem. a lányomé meg zöldesszürke lett :)

a kedvedért majd keresek antik ciki képet és beszkennelem :)

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2009.05.09. 10:34:24

hàt Anna, mit mondhatnèk?amikor melletted virìtottam a tornasorban felemàs zokniban meg fiu boxerban!bàr nekem soha nem volt martensem, de azèrt kisèrletezgettem dolgokkal!kb 17-18 èvesen talàltam meg a saját stìlusomat ès mostanàban teljesedek ki igazàn, mert munkában màr felvehetem azokat az elegàns cuccokat amiket a közgàzon azèrt mèg nem!

macimez 2009.05.09. 12:50:10

nem is tudom mikor voltam 12 éves..de sztem akkor mindenfélét megkaptam ami "menő" volt csak nem igazán tudtam őket ízlésesen összeválogatni..meg persze a deszkáscipő és időnként a kornos póló..nemtudom mit hittem..nyilván azt, hogy gizda vagyok(: aztán elkezdtem gyűjteni a superstarokat..meg a trapézok..jézus(: nem emléxem mikor tértem észhez..bár néha úgy érzem h még amit tavaly felvettem az is gáz idei szemmel(:

theba 2009.05.09. 19:02:16

én 12 évesen nem nagyon foglalkoztam a divattal,legalábbis nem volt túl meghatározó! volt egy spice girl-ös pólóm,azt nagyon szerettem :D meg amire nagyon emlékszem az egy adidas narancssárga széldzseki,azt le sem lehetett vakarni rólam!
amúgy főleg apum cuccaiban nyomultam,apum fiatalkori élére vasalt trapéznaciját hordtam az iskolai ünnepségekre,aztán sajnos kicsi lett...ja és persze lezser sportcipők elmaradhatatlanok voltak!

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.05.09. 20:57:30

@Sziporka: hülyegyerekmákoskalács!Hát persze,hogy ott leszek!!!!!!!!!!!!!!

Eper006 2009.05.09. 23:11:05

Csatlakozom Sziporkához!
Én is sokat álmodoztam,h milyen klassz lesz,ha majd én vásárolok magamnak...........és így is lett!!!:)
Nálam inkább ezek a mellénykék futottak,de nagyon.....a legkomolyabb darabom egy Aladdinos kötött kardigán volt,amin Jázmin van rajta:)De a másik,amire sokat kellett várnom,hogy három tesó is kinője,az a vonatos mellény volt:)
Egyébként a mellényes-kordnadrágos-tornacipős lány voltam mindig is,stílusban kicsit mint Manófalvi Manó:))

Eper006 2009.05.09. 23:20:44

Szerintem sem jó,ha egy kislány ennyire felnőttes holmikat hord.Egy ennyi idős gyereknek még rohangálnia kéne,focizni(óbocsánatszertornázni:) a nagyitól maszatosan hazaesni és esetleg tanulni!
Én se lehettem mindig hipernőies,de most 20 éves fejjel állítom,hogy sokkal-sokkal jobb lett az ízlésem,és szerintem nem lennék ilyen,ha már 10 évesen magassarkúban vagy egyéb szerelésben járok. Sőt! Rosszabb lennék!

beryl 2009.05.10. 09:13:33

Eper : )))) ez a Manófalvi Manó nagyon édes : )
jajaja, szerintem sem kell 1 kislányból Lolitát csinálni, az olyan beteges

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.05.10. 11:50:21

Igazatok van,némelyik kislány úgy néz ki,mint egy prosti.Az anyuka meg nem érti miért csorgatják a nyálukat mindenféle perverz alakok a lányára....

macimez 2009.05.10. 12:14:04

de ezek a lányok nem 10 évesek..miért ne öltözhetne így egy 13-14 éves?
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása