OurFashion

Napi kedvenc - vibráló kék szín

2009.április.29. 11:09

*Bianka*

6 komment

Teljesen beleszerettem a kék szín összes árnyalátba. Most éppen a rikító szinte már neonnak mondható kék színért vagyok oda, de jöhet azok közül is bármi ami egyszerű fazonú és mélykék. Valami DKNY-hez hasonló ruhában szeretnék flangálni nyáron a tengerparton. Ez a szín számotokra nem a laza, nyári hangulatot idézi?

Ti milyen színért vagytok most éppen oda?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.04.29. 11:31:36

az egész télen ár urolkodó szürke/fekete korszakom után most: pasztellkék, bézs, és fehér egy kis acélkékkel 4 hete csak ilyen színekben járok. ez valami agybaj vagy mi?

gioia 2009.04.29. 11:34:54

Anna, nagyon szép cuccokat válogattál, a M.B. nadrágon kívül mindegyik tetszik. A ruha pedig csodálatos!
Én is szeretem a kéket, bár néhány évig mellöztem és volt helyette pink, rózsaszín. Idén nyáron nálam alap a bézs, kiegészítve zölddel, pinkkel, türkízzel. Tulajdonképpen a sárgán és a piroson kívül mindenféle színü ruhám van.

gioia 2009.04.29. 11:36:20

A nyár legfontosabb színét, a fehéret kihagytam!

Gemini 2009.04.29. 14:17:51

A Birgier nadrágon kívül mind jöhet! :) Kiváltképp a Marc Jacobs táska, az gyönyörű.

alkaloida 2009.04.29. 14:32:03

Nekem is tetszik mindegyik. Nekem még a nadrág is bejön, bár nem tudom hova tudnám felvenni. Most nekem is ezek a kedvenc színeim. Már vettem szoknyát és blúzt is ilyen színben (illetve hasonló árnyalatban), de még be szeretnék újítani pár könnyű pamut pólót és egy kendőt is kékben.

Eki 2009.04.29. 23:31:43

EKIKÉÉÉK! ALAPPP! :) Most már értesz engem.... XD
a kék DKNY kib... jóóó!!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása