OurFashion

Zsákmányaim az Eiffel-torony városából

2009.április.28. 18:02

**Anna**

2 komment

A példa arra, hogyan lehet viszonylag kevés pénzből sokmindent vásárolni még egy ilyen drága városban is, mit Párizs. Ha valaki úgy imád vadászni, mint én, akkor felélten menjen el a Porte de Vanves megállónál lévő bolhapiacra, ott akadtam a régi gombokra, a kissebb könyvre és a Paris feliratú medálra. Az ezüst nadrágért meg kellett küzdenem, mire megtaláltam "túrótársammal" a nekem megfelelő mértetet, a selymes felső és a flitteres mellény szintén a Sympából származik. A táskákat egy vintage boltban vettem, mint a kettő csak 5 euróba került. Álmaim egyik cipője a H&M szüleménye, a divatillusztrációs könyvet pedig a Musée les Arts Decoratifs boltjában vásároltam. Ott annyi féle divattal és tervezőkkel foglalkozó könyv van, amennyi valószínűleg Magyarországon összesen...nagyon nehéz volt választani.

Megosztás:
2 komment

Címkék: táska vintage h&m yourstyle

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2009.04.28. 21:23:31

Gratulálok!

YSL zakó ami hozzám ragadt kintről

kriszcicus 2009.04.29. 18:06:28

Musée des Arts Decoratifs
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása