OurFashion

Divatillusztrátorok 7.

2009.április.27. 23:01

**Anna**

2 komment

Egyik, szinte elfeledett bejegyzéssororzatunkat élesztem most fel Kareem Iliya segítségével és főszereplésével. Az akvarell mestere Bejrútban született 1967-ben, majd 11 évvel később már az amerikai Texas lakója lett. Először a helyi egytetemen végezte tanulmányait, majd végül 1990-ben New Yorkban diplomázott, pályafutását 2 évvel később Giorgio Armaninál kezdte. Internetes források szeint férfiaknak szánt ruhatervei is vannak, de tárgyi bizonyítékokra nem akadtam. Megrendelői között van a Vogue, a Harper's Bazaar és Kenneth Cole is. Képei miszikusak, sejtelmesek mégis egyszerűek és letisztultak, csodálatos színekben pompáznak. Azt hiszem nem vagyok egyedül, aki szívesen falra akasztaná a kedvencét.

http://kareemiliya.com/

Megosztás:
2 komment

Címkék: divatillusztrátor

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

☺Lili☺ 2009.04.28. 11:56:40

Hááát én nem találtam ebben semmi extrát. Egy barátnőm kb ugyanilyeneket csinál egy milánói divattervező suliban...

beryl 2009.04.29. 20:40:48

szerintem csodálatosan szép. mégmégmég sok ilyet!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása