OurFashion

Táskakörkép - férfiaknak

2009.április.23. 15:30

fashionista

18 komment

A lányok már megkapták a magukét egy tavaszi táskakörképpel és egy őszi előzetessel - most pedig következzenek a férfiak: a Louis Vuitton és a Burberry kollekcióiból szemezgettem, de a végén kaptok egy kis Pradat is.

A Louis Vuitton őszi-téli kollekciójának különlegességei a focilabdavarrással készült és a dombormonogramos darabok.

louis-vuitton-men-bag2

louis-vuitton-men-bag6

louis-vuitton-men-bag3

louis-vuitton-men-bag8

A Burberry 2009-es tavaszi-nyári kollekciójának anyaghasználatát az aligátorbőr, a pamutvászon és a marhabőr jellemzi, míg a színpaletta főleg barnás, szürkés és fekete színekből áll és persze nem maradhattak ki a kockák sem. 1095 dollártól kezdődik az áruk.

burberry-mens-ss09-leather-bag2

burberry-mens-ss09-leather-bag

burberry-mens-ss09-leather-bag4

burberry-mens-ss09-leather-bag3

Hosszabb utazáshoz viszont inkább ezeket a Prada bőröndöket ajánlanám - aki ennyi színből nem tud választani, az magára vessen.

prada-luggage Prada Travel Accessories Collection

Forrás: Cyanatrendland és Selectism.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hyden 2009.04.23. 15:40:36

A sötétbarna Burberry-hez hasonlóm van feketében. De az előtte lévőt kérném!!!

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2009.04.23. 17:18:27

esetleg a fekete ésa kockás Burberry...
az LV-k nem jönnek be (nem meglepő)

vkorsi 2009.04.23. 18:54:01

azt hiszem a férjem agyonütne, ha bármelyikkel hazaállítanék :)

fulopr 2009.04.23. 20:18:43

a focilabdavarrásos mintha a piacról lenne... :(

burberryk nagyon szépek :)

beryl 2009.04.23. 20:26:43

kísértetiesen emlékeztet a Jóbarátok azon részére mikor Joey belezúgott Rachel retiküljébe és azzal flangált

Hyden 2009.04.23. 21:29:50

Egyes embereknek még mindíg szúrja a szemét ha egy férfi egy szép kézi táskával közlekedik, pedig ez teljesen normális volt régen. Mégis mi a fenébe rakjuk a cuccainkat, ami megfelelő, és nem vált ki negatív kritikát? Mert nekem speciel nincs más alternatívám (ne kívánja senki hogy hátizsákba, vagy netalán övtáskába pakoljam a dolgaim). Ezekben semmi nőieset nem látok. Mondjukhogy mi nőies és mi nem, az megítélés kérdése. Szerintem jó hogy egyre többet gondolnak a férfiakra, mert a divatban egyes területek kizárólag a nőket szolgálták eddig. Ilyenek voltak az ékszerek és kiegészítők. Most már terveznek nekünk is táskákat, és a kínálat egyre nagyobb. Az LV táskák nagyon jó példák a kísérletezőkedvre, arra, hogy egy mintát, vagy logót hányféle képpen lehet ujraértelmezni. Nem vagyok elájulva a focilabdás LV táskáktól, de azért ötletes és vicces. És bár a márka sem épp a kedvencem de mindíg izgatottan várom hogy már megint mit fognak kitalálni. (Kanye West-es collab-juk vadállat) :D

Sharwyn 2009.04.23. 22:01:47

@Hyden: Azért én a legtöbb férfinél úgy látom, megoldja anélkül is, hogy ehhez egy LV logóra lenne szüksége... én nem vagyok a férfi divat ellen, de ezeknek a táskáknak a nagy része nekem is túl nőies. :/

Hyden 2009.04.23. 23:13:10

@Sharwyn: De nem értem. Magyarázd meg mi? Fodrok, szín vagy minta vagy fazon? Az amikor vesz valaki egy oldaltáskát hogy beledobálja a papírjait nekem nem tűnik megoldásnak. Azt meg végképp nem értem hogy ha van egy 100% férfi táska amit a (szakértők férfiaknak terveztek) és rajta van a gyártója jelzése az miért gond. LV. De ez lehetne akár C&A is. Vagy Retro(arra biztos senki nem tenne megjegyzést) Itt nem a márkáról van szó. Hanem arról hogy mi is igényeljük a szépet. Nem csak a funkcionális dolgokat. Egy táska nekem ne legyen "CSAK" táska... legyen öröm hordani. Legyen szép.

beryl 2009.04.24. 08:27:52

hyden, szerintem alapvetően tök igazad van, és a férfiak is megérdemelnék a szép holmikat, és hordhassák is őket lebuzizás nélkül, de vannak sztereotípiák amik asszem túlságosan beépültek, persze kibe mennyire, én pl eléggé pislognék, ha meglátnám az alulról harmadik táskát a pasim vállán, pedig szép darabnak tartom amúgy

Gemini 2009.04.24. 09:24:32

@Hyden: Teljesen egyet értek!
Az LV-k nem tetszenek, a Burberry-k viszont ízlésesek, a kígyóbőrmintás kivétel, mert az szerintem is nőies. A Prada bőröndöket meg unisexnek mondanám, nagyon szépek, én is elfogadnék egyet. :)

Sharwyn 2009.04.24. 10:09:03

@Hyden: Az ízlés pont az a dolog, amit nem lehet megmagyarázni, akkor miért kéred ezt tőlem? :) Nekem az összes Burberry nőies. Ránézek, és azt látom, hogy na, milyen fasza női táskák.

És nem azt mondtam, hogy a márkajelzéssel van gondom, csak azt, hogy sokan megoldják máshogy, és szerintem nem rosszabbak azok a megoldások sem, csak mások. Neked nem jön be, ha egy férfi egy "oldaltáskába dobálja a papírjait", nekem meg az, hogy ilyenekkel mászkál. Ez ilyen egyszerű. :)

Hyden 2009.04.24. 11:05:52

@Sharwyn: Tiszteletben tartom a véleményed. Nyilván mivel divat iránt fogékony férfi vagyok, nekem több minden belefér a "még férfias" kategóriába. Ezek még igen. De van amire már én is azt mondom hogy ez már sok... Férfiakon a színes, heremorzsoló nadrágok mondjuk. Vagy rettenet napszemüvegek.

Sharwyn 2009.04.24. 11:24:15

@Hyden: Akkor azért javarészt egyetértünk. :)

jotesz 2009.04.24. 13:16:38

nekem sem tetszenek javarészt ezek, de egyébként meg kifejezetten imádom a normális - értsd: igényes - táskával járó férfiakat. az én pasimnak is van egy gyönyörű kézitáskája, naná, hogy mindenki melegnek nézi azonnal...szerintem ez a hozzáállás annyira tipikus itthon. elég ciki.

zteny 2009.04.25. 10:18:40

nekem bejönnek ezek a táskák, a lv-k is.viszont nekem sem tetszik alulról a 3.
Szeretnék kézi táskát venni egy ideje,de a fent említett sztereotípiák miatt vonakodom tőle :S

Lizzy01 2009.04.26. 19:03:27

Sztem nem arról van szó, hogy a férfiak ne hordjanak táskát, de ezekben a L.V.kben tényleg nincs semmi új vagy szép- simán csak azért szeretjük az L.V. táskákat mert rajta van hogy LV.(már ezekre a barnás-logós alapmodellekre gondolok)

jotesz 2009.04.27. 14:57:32

@zteny: a salamanderben nagyon szépeket lehet kapni (hugo boss);)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása