OurFashion

Támad a 80'as évek

2009.március.15. 21:09

**Anna**

5 komment

Már megjelentek a neonszínek,a disco stílust idéző ruhák és geometrikus mintákkal díszített leggingsek. A fiúk nadrágja szűkebb lett még a lányokénál is, hódít a rolós műanyag szemüveg és az oldschool Reebok cipő. Már tényleg nem ússzuk meg szárazon, ismét hódít a 80'as évek, a tavasz pedig meghozta az újabb hullámot, a szétkoptatott farmert. A Bershka és a Topshop sem tétlenkedik, mostani kollelkciójuk részeit képzik ezek a darabok is. A "felnőtt" kifutókról sem hiányozhattak az effajta nadrágok, csak nem álltak meg az egyszerű koptatásnál, kreatívan mintákat fahérítettek az anyagba. Annyi biztos, hogy sokan fognak behódolni ennek a divatőrületnek is. Próbáltam megtalálni rá a legjobb szót, vagy legalább egy asszociációt, de csak a Házuli jutott eszembe róla. Azt hiszem általános első osztályban néhány osztálytársamra ilyet adott az anyukája.Na ki lesz követő?

Megosztás:
5 komment

Címkék: nadrág

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suo tempore 2009.03.15. 21:20:23

ne.....könyörgöm......csak ezt a márványosított farmert neeeeeee!!!!!

sourcherry 2009.03.15. 23:18:33

Én múlthéten Bécsben -az amúgy rémes- pimkieben 10 euróért beleszaladtam már egy márvány- farmerba, és fekete felső -magassarkú- bőrdzseki szettel már "követő" lettem.

Eki 2009.03.16. 00:37:47

GYEREKEK, MEG KELL OSSZAM EZT AZ OLDALT VELETEK, BELESZERETTEM: www.phixclothing.com/dresses-skirts-c-35_39.html

szivárványbaba 2009.03.16. 07:07:04

imádom ezt a stílust. sajnos én nem tartozom azok közé akiken jól is áll. :(

betonpanda 2009.03.16. 09:42:05

jaj nekem már nagyon elegem van a csőfarmerból, de csak az megy bele normálisan csizmába, pedig már utálom felvenni őket, melegebb időben végképp borzalmas, de még nem találtam meg a következő tökéletes fazont :s
ja és a márvány tényleg fuj!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása