OurFashion

A SIX Magyarországon

2009.február.25. 23:57

**Anna**

15 komment

Hozzánk is végre megérkezett a SIX nevű kiegészítőket forgalmazó márka. Aki már járt például Bécsben, biztosan találkozott már vele, mindig nagyon szuper fülbevalókat veszek ott magamnak. Ma pedig már egyel kevesebb dolog, amit csak külföldön kaphatsz meg, ugyan egy kicsit el van dugva az "üzlet". Reklám és mindenfajta felhajtás nélkül jelent meg, én is csak egy barátnőmtől hallva tudtam meg. Számomra érthetetlen okból kifolyólag nem nyitottak külön üzletet, így ha valaki véletlenül betéved a C&A-ba, ne lepődjön meg, ha befelé haladva a SIX ékszerekkel megrakott állványaival találja szemben magát. Én csak a belvárosi üzletben jártam, de állítólag az Árkádban sokkal jobb a kínálat.

Megosztás:
15 komment

Címkék: ékszer

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sourcherry 2009.02.26. 07:23:41

Külföldön is így van, hogy pár nagyobb áruházban is van állványuk, és külön a saját boltjaik. A saját boltokban azért nagyobb a választék, de azért így is örülünk, persze :)

nicolettee · http://bnicolettee.blogspot.com/ 2009.02.26. 08:09:18

Nekem ezek nem tetszenek például,de azért majd megnézem,ha arra járok,rég voltam c&a-ban,de azért kíváncsi vagyok erre a SIXre.

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2009.02.26. 08:30:52

Ha jóra gondolok, akkor ez már karácsony tájékán is megtalálható volt a c&a üzletekben.
Aranyosak.

Kuruttya 2009.02.26. 11:08:01

Hát ez nem egy mai hír, a váci utcai C&A-ban hónapokkal ezelőtt is láttam már ilyen SIX cuccokat.

**Anna** 2009.02.26. 11:19:11

Senki nem mondta hogy mai hír, de sokan nem tudnak róla, gondoltam érdekes lehet.

nicolettee · http://bnicolettee.blogspot.com/ 2009.02.26. 12:36:47

Anna én nem tudtam róla,úgyhogy nekem mai hír,végülis : D

szivárványbaba 2009.02.26. 14:59:24

örülök hogy írtál róla.én már egy párszor léáttam a c&a ban ezt a bizonyos SIX-et és tényleg nagyon aranyos dolgokat is árulnak.

lusi 2009.02.26. 18:17:34

Anna! Meg tudnád adni a SIX weblapjának a linkjét?:)

Veronka 2009.02.26. 19:47:40

Itt csak Bp-ből áll a világ?:) illetve :((
Fatornyos végvárunkban már van egy ideje egy kis butikja, de nem tűnt akkora számnak, hogy ekkora hír legyen. Légy üdvözölve Debrecenben.

**Anna** 2009.02.26. 20:14:10

@Veronka: Mivel mindhárman budapestiek vagyunk, nem tudunk ujdonságokkal szolgálni a vidéki fejleményekkel kapcsolatban, de ilyesfajta információitokat mindig várjuk

Veronka 2009.02.27. 14:16:23

@**Anna**: Tavaly év vége felé megnyílt minálunk az a csoda, ami a helyiek szemében egyből Milánóvá tette a várost :)) kb. egy Árkád. Kívülről Paks legújabb reaktora, bár az üzletek a másik oldalán vannak, a leendő színház van elől. Úgy is hirdették, hogy Magyarországon még jelen nem lévő márkák is jönnek/jöttek, ezt nem tudom megítélni, mert fogalmam sincs mi van esetleg Sopronban vagy akárhol. Egyenlőre tele vannak az üzletek, de mennyi lehet ebből a vásárló? Van Zara, HM, Bershka, meg ami ilyenkor szokásos. Ezért is volt furcsa a Six érdekessége. Vársz esetleg még vmely üzletet Bp-re? Hátha már itt van .. :))

Kuruttya 2009.02.28. 15:03:54

@Veronka: hogy megvillantsam trollkodó gonosz oldalam, a pesti C&A-kban régebb óta van SIX, mint Debrecenben az új pláza. Ha! ;P

lusi 2009.02.28. 20:28:11

Köszi Anna, így ma sikerült is rálelnem egy SIX üzletre:)
Bár ma találtam egy számomra sokkal tetszetősebbet, I am a bolt neve - ha jól emlékszem - és baromi jó bizsukat, pénztárcákat, táskákat forgalmaznak. Lehet hogy már otthon is van, mivel forintban is rajta voltak a cuccokon az árak. De sok termékük csak engem hívogatott...:D

Bannor 2009.11.20. 11:43:11

Azóta biztosan tudjátok, hogy saját üzlet is van az Árkádban (sokkal több kiegészítővel, sál, papucs stb.. mint c&a-kban), sőt végre!!!! férfi kiegészítőket is találtam...:)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása