OurFashion

New York Fashion Week - Isaac Mizrahi táska kalapjai

2009.február.20. 11:08

*Bianka*

7 komment

Isaac Mizrahi RTW 2009-es téli kollekciójában a modellek táska formájú kalapokat viseltek a fejükön. Elsőre hatalmas mosoly kerekedett az arcomon, aztán rájöttem hogy ez bizony egy ready-to-wear kollekció és elcsodálkoztam, hogy akkor vajon mit keresnek itt ezek a sapkák? Isaac tényleg árulni szeretné a boltjaiban is? Nem meglepő, hogy ez az a ruhadarab, ami nem hódított másnap a sztárvendégek között, hiszen még senkin sem láthattuk azóta, nem úgy mint a többi bemutató egyes darabjait.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coco 2009.02.20. 11:29:49

viccnek jó- kalapnak kevésbé. nem viselném, főleg nem papuccsal :)))

suo tempore 2009.02.20. 14:12:03

OFF leszek, de hamár táska

www.shopping-designers.com

erről mi a véleményetek?

így kép alapján meglepően jók (amit néztem), de ziher,h nem eredeti, pláne nem ennyiért, viszont erre szöveges utalást nem találtam

*Almácska* 2009.02.20. 17:29:12

a táska tényleg vicces, viszont a ruhák jóók!! a narancs öv a kedvencem!

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2009.02.20. 17:35:49

@suo tempore: én is ismerek ilyen honlapokat, sőt a vaterán a múltkor összetűzésbe kerültem egy nővel aki szintén nem tüntette fel, hogy a táskái replikák és 50-60 ezer forint körül árulja őket. A vége az lett hogy leüvöltötte a fejem, hogy egy rendelet szerint már nem lehet megjelentetni hogy replika semmilyen honlapon és aukciós oldalon mert replikát árulni ugyebár bűncselekmény, ezért nem írja ki ő sem hogy az, és aki nem tudja hogy az és úgy veszi meg az vessen magára. kissé felháborodtam...

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2009.02.20. 18:45:29

Az első összeállítás szerintem kvajó :)) Így táskasapival együtt! Bár azt nem venném fel én sem :D

Zsófee12 2009.02.21. 14:00:46

Én nem venném fel, esetleg bolondok napjáraxD

suo tempore 2009.02.21. 15:14:11

@*Bianka*: na, ez aztán a logika, és a "bűncselekmény" egyéni értelmezése :DDD
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása