OurFashion

Balhé!? Olivier Theyskens kilépett a Nina Riccitől

2009.február.02. 16:19

fashionista

9 komment

Olivier Theyskens (Valaki árulja el, hogy kell kiejteni a nevét! Az ördög Pradat visel magyar verzióját nem tekintem hiteles forrásnak ezügyben.) esetleges távozása a Nina Riccitől már hetek óta foglalkoztatja a dsicatsajtót, most viszont a Grazia hivatalosan is kijelentette: elment a sztártervező a divatháztól.

Az ok? Egyesek a gazdasági világválságra fogják, de valószínűbb az, hogy Olivier művészete és tervei nem mindig egyeztek Mario Grauso véleményével, aki viszont nem volt boldog attól, hogy a legutóbbi két kollekció eladásai nem voltak túl fényesek. A távozás a hivatalos, így a pletykálkodó divatszakma számára csak az maradt a kérdés, hogy a vezető tervező, a távozása ellenére megjelenik-e a párizsi divathéten, a bemutatón?

Olivier Theyskens at his spring 2009 show.

default

Ez a hír azért is furcsa, mert a szerintem rendkívül nőies arcú Theyskens drága kiegészítőkollekciót dobott a piacra mindössze pár hete. Ennek kapcsán ezt nyilatkozta: "Attól, hogy a gazdasági helyzet változik, még nem akarsz rossz ízű csokoládét enni. Hitelesnek kell maradnod, és a Nina divatház a luxusról szól."

Forrás: The Cut, Grazia, FabSugar

Megosztás:
9 komment

Címkék: hírek nina ricci

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gallianori 2009.02.02. 16:23:54

én a Graziának nem hiszek. egyszer már írták ezt, aztán pár napra rá Oli a Nina Ricci asztalánál ült egy rendezvényen. nyilván ha elment volna, nem oda ül le...

gallianori 2009.02.02. 16:34:41

Hilary Alexander "Tíszkensz"-nek ejti, nem tudom, ez mennyire segít...

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.02.02. 16:37:18

Noori, annyira vártam a kommentedet, sejtettem, hogy Olivier-ben te vagy a legnagyobb szakértő. (Kiejtés?)
Viszont már a the cut is ír róla, és a wwd már azt is közölte, hogy a marc jacobs mellett dolgozó Peter Copping fog a helyére jönni.

gallianori 2009.02.02. 16:52:33

@fashionista: :D
azért a szakértelemtől messze állok :)

igen, ezt a sztorit én is olvastam, Copping ráadásul már felmondott Jacobsnál.
Olivier karaktere inkább egy haute couture háznak kedvezne, mert a pret-a-porter-ba néha beletörik a bicskája. sokan pedzegették egyébként, h saját labelt kellene indítania. nyilván ez tőke, támogatás függvénye, de szerintem bejönne neki.
remélem előbb-utóbb megtalálja a számításait, mert imádom és nem akarom, h elkallódjon.

nastasya 2009.02.02. 19:01:52

Nagyon bírtam ezt a pasit, meg a különleges stílusát. Remélem valami irtó szuper ellenállhatatlan ajánlatot kapott, és ezért hagyja ott a Ninát.

betonpanda 2009.02.02. 22:11:29

kb. "téjszkinsz" - hilary alexander angol, örül ha a chanelt ki tudja mondani :D
a lila táska gyönyörű
én is szeretem ezt a kölyköt, de szerintem a riccinél tök béna dolgokat csinált. volt neki a rochas előtt saját labelje, de felszámolta pontosan anyagi okok miatt
... nekem az álom esküvői ruhám egy theyskens tervezte túlsokezerdolláros gyűrt rochas ...

egyébként az is milyen volt már, hogy a sajtó előbb tudta, hogy alessandra facchinettit kirúgták a valentinotól, mint ő maga
ez a ricci-s szitu meglátjuk mivé alakul

ddevil 2009.02.03. 04:27:43

O-liv-ee-yay Tay-skens

gallianori 2009.02.03. 12:25:03

@betonpanda: tényleg! de az horrorisztikus volt. fekete-szerves dolgok. nem, olyat köszönöm, nem kérek.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása