OurFashion

Az Armani Privé tavaszi/nyári kollekciója

2009.január.28. 11:15

fashionista

7 komment

Sötét színek, csillogó részletek, szürkék és lilák, hangsúlyos derékvonalak, bőr és nehéz selyem  - talán így foglalhatjuk össze pár szóban az Armani Privé kollekcióját. Engem valahogy a tegnapi Dior jobban meggyőzött, ezt nem éreztem annyira látványosnak és egyedinek. Ráadásul a hajak és a smink sem tetszik annyira.

Nektek hogy tetszik?

Forrás: CatwalkQueen

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coco 2009.01.28. 12:05:55

nekem is a dior tetszik jobban, de ebben is vannak szép darabok

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.01.28. 15:03:09

Az a piros organzának látszó ruha gyönyörű!

×××FashionFan××× 2009.01.28. 16:22:12

Szia Fashionista!:)
A Dior az én tetszésemet jobban elnyerte, és a smink nekem sem tetszik igazán, de az első kép aza a piros bőr, annyira gyönyörű szerintem!
És a a karakán nő!Olyan tökéletes az összhatás!:)

Eki 2009.01.28. 20:36:50

túl nehezek ezek színek tavaszra :S

angyal9 2009.01.29. 07:52:16

Piros aszimmetrikus ruha!

Feminine_Mystique 2009.01.29. 11:09:23

Úgy látom a tegnapi és mai összkép alapján, hogy nem lesz szentségtörés, ha egy ruhának van ujja!!! Ennek nagyon örülök, baromira elegem volt már a szinte kizárólag spagettipántból!

ketibredso 2009.02.02. 19:42:14

Szerintem az utolsó kép amit betettél gyönyörű- valódi műalkotás...amúgy nekem tetszik ez a mostani kollekció, végre valami más, nem a megszokott sótlan Armani. Saját stylebook-ba más képeket tettem be...vagányabbakat
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása