OurFashion

The Blood Show

2008.december.13. 19:16

fashionista

10 komment

Nem szoktam általában az Ae magazint forrásként felhasználni, de ezúttal Paco Peregrin divatfotói megigéztek. A The Blood Show nevű anyag fantasztikus, darkos hatású, a lefejezett  állatokról pedig valahogy a Happy Tree Friends  karakterei jutottak eszembe - de a legdrámaibb talán a vért könnyező Máriát idéző kép.

Mi a véleményetek az anyagról?


Find more photos like this on Fashion Indie
Megosztás:
10 komment

Címkék: fotó divat képriport

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ddevil 2008.12.13. 19:51:40

Nekem eléggé bejön, szeretem az ilyen elvont dolgokat.

suo tempore 2008.12.13. 21:46:00

bár a téma távol áll tőlem, nagyon jók ezek a fotók

Ms Groutesque 2008.12.13. 22:53:06

annyira nem nagy szám, ha már bizarr, akkor bizarrabbra is megcsinálhatták volna.

betonpanda 2008.12.13. 22:59:58

gyenge. számomra inkább nevetséges hatást kelt, mint darkosat..
tényleg csinálnak ebben a műfajban fényévekkel jobbakat

suo tempore 2008.12.14. 10:05:19

hehe, biztos nem emelhették a korhatárt :D

de ettől fügetlenül szerintem jól sikerült képek, látszik rajtuk,h nem sokkolni akarnak, nem a véres-zombis-trancsírozós részen van a hangsúly

ami engem zavar, az a műanyag szalonnának látszó izé, ami több képen is ott van

Vickyinthesky 2008.12.14. 15:19:34

Sziasztok,

A képekről tudni kell, hogy a -mellesleg kedvenc - szürrealista festő, Mark Ryden alkotásai alapján készültek. :-) Nézzétek meg a munkáit utána azért más szemmel nézitek az anyagot. Bár nekem kicsit sem adja vissza MR alkotásainak a hatását, nem biztos, hogy én modellekkel csináltam volna meg a portfóliót és valószínű igazi hússal dolgoztam volna mert ez a plüsshusi nevetséges:D


xxx

www.markryden.com
u.i.: A név ugyanaz az oldalon is.. ( the blood show )

angyal9 2008.12.16. 07:44:14

A bogyós harisnya kell!!!!

*Almácska* 2008.12.19. 15:10:32

sztem idióta ez a sok vér, de a cuccok jóók, pl, amikor a csaj fekszik, na és az törtfehér csipkeszerű ruha mmmmmmmm, nagyon jó.

*Almácska* 2008.12.19. 15:12:26

jaaaaaaajjjjjjjjj, meg az első képen is tökéletes a ruhaaa, mega az a kesztyűűű a törtfehééér!!!! kérem karira!! :D
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása