OurFashion

Már Európában is tombol a Mad Man őrület

2008.november.25. 10:55

*Bianka*

16 komment

A Mad Men (Magyarországon Reklámőrültek néven fut a sorozat) Európában is töretlen sikert aratott, és a második évad bemutatója után már úgy néz ki, hogy kezd a sorozatkultusz is erősen terjedni. Nincs nehéz dolga a tv sorozat készítőinek, mivel amúgy is porondon van az ötvenes évek eleganciája, hát még így. A CatWalk Queen kinyomozta, milyen honlapokon lehet venni vintage 50-es, 60-es évek ruhákat. Én ezekből a honlapokból szelektátam, és kiválasztottam a kedvencemet a Stop Staring Clothing-ot! Itt van néhány nagyon trendi ruha, azt ajánlom kerüljenek fel a karácsonyi kívánságlistára, és legyetek bevállalósak és retrok tavasszal!

Megosztás:
16 komment

Címkék: retro vintage ruha mad men

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.11.25. 11:52:28

Nekem nagyon tetszenek ezek a ruhák,de kihozzák az alak tökéletlenségeit, legalábbis hogy a lábam most per pill. nem pipaszár... :-)

Hecuba 2008.11.25. 12:33:46

Hú, nekem nagyon bejön ez a stílus, mindig is tetszett, örülök, hogy (újra) divat lesz!

Scala! Járj kardiózni, pár hónap edzés és bomba alakod lesz, én is ezt csinálom már kb. fél éve, heti 4x1,5 óra-- és olyan (sőt, 'olyanabb') a fenekem meg a combom, mint utoljára 15 évesen ;-) Ja, és a narancsbőr is eltűnt!

dzsuli 2008.11.25. 13:33:49

ha 50-es évek, akkor már a magyar Ticci-ről is tegyünk említést :)
www.ticci.hu/

s temp 2008.11.25. 13:52:25

nem tudom elképzelni,h ilyenben futkossanak az utcán a csajok, annál is inkább, mert ezekben nincs kinn a hasuk meg a seggük

de ha mégis én asszem kihagyom, mert nekem ezek a feszes szabású, merev dolgok nem szimpik

m. kisasszony · http://kisasszony.blog.com 2008.11.25. 15:13:36

s temp: Vess egy pillantást azza a 99 dolláros piros rucira. "nincs kinn a hasa meg a segge", de akárhonnan nézem provokatív darab. Másrészt meg a mellette lévő feketéről akármit el lehet mondani, csak azt nem, hogy feszes szabású és merev.

Scala 2008.11.25. 17:01:08

Hecuba, igen a sportban én is hiszek, szoktam is. Csak diétáznom is kellene, szigorúan, hogy ne legyen túlizmos a lábam.
Meg úszni. Csak most olyan hideg lett...
És terembe jársz, aerobik ilyesmi órára? :-)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.11.25. 17:49:14

Mondjuk a sorozat fordítóit egy hónapra hozzákötözném az irodánk közepén lévő bálnához, hogy megtanulják: AZ ACCOUNTOT BŰN KÖNYVELŐNEK FORDÍTANI.

Hecuba 2008.11.25. 18:46:13

Én sem értem s temp 'feszes és merev' megjegyzését. Ezenkívül én azért bízom benne (sőt, egyenesen úgy tapasztalom), hogy nem minden nő olyan igénytelen és ízléstelen, hogy mellet/hasat/feneket kitakaró ruhákban menjen ki az utcára.

Scala: edzőterembe járok, kardio edzésre. Nem csoportos tormákra, mert teljesen össze-vissza van időm menni. Én edzem magamat, cardio gépeken (főleg futás, kerékpározás, ellipszis), figyelem a pulzust (van pulzusmérő órám), hogy a zsírégető tartományban maradjak, és ennyi. Közben nézem a gépen levő tv-t, vagy zenét hallgatok. Szórakoztató és hasznos :)

fanni 2008.11.25. 19:11:14

Pontosan mit jelent,h account?

S temp, te milyen stílusban szoktál felöltözni? Neked sosem tetszik, ami kifinomult vagy elegáns.

Anyukám turkált egy egyberuhát, ami A-vonalú és negyvenes vagy kora ötvenes évekbeli fazon,lényeg, hogy én nagyon csinosnak érzem magam benne, vagyis inkább igazán nőiesnek és higyéttek el,h ez a fazon mindenkin csinos.

vkorsi 2008.11.25. 19:24:50

138as szűk feketét meg a 99es pirosat most azonnal vinném :)

Scala 2008.11.25. 19:49:05

Hecuba, köszönöm értem! Micsoda elszántság, hogy mindezt heti négyszer! ;-)

Még nem csináltam ilyet, megfontolom! Köszönöm nagyon.

angyal9 2008.11.26. 07:57:25

Ó, igen, a két piros azonnal, meg a fönti fekete...
Szerintem simán föl lehet 1x-2x öltözni ilyen ruhákba, főleg alkalmakra. Nekem is van 1-2 hasonló (egynémelyik még ápol és el is takar...), családi ebédre, vacsira szoktam fölvenni, nagyon stílusos, mindig megjegyzik, hogy milyen csinos és elegáns.
Nem akar mindenki hasat meg popsit mutogatni, ez nagy tévedés.

Domesticdragon 2008.11.26. 09:11:31

Hűűűű!Végre a hozzámhasonló kamionfenekűek is felöltözhetnek!Ez annyira nőies!De tényleg!

s temp 2008.11.26. 10:21:24

arra értettem,h testreszabott a felsőrésze és az anyaga is elég merev kell legyen,h így álljon

egy lágyabb esésű, rugalmasabb anyaggal nem így nézne ki

szal "vasalós" cuccok ezek erősen, ráadásul az öv sem szimpi

nekem ez már a kényelmetlen kategória, tudom, mert volt ilyen szabású ruhám régebben és majdnem megőrültem benne

ddevil 2008.11.26. 12:11:03

Szerintem gyönyörűek.

ketibredso 2009.01.04. 17:49:45

Én már évekkel ezelőtt turkálókból ilyen ruhákat vásároltam magamnak...és a mai napig hordom őket. Csak tudni kell hordani őket. Ez mindenre igaz, ami out of style jelenleg. Előbb utóbb minden divatba jön, csak győzzük kivárni.
Keti
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása