OurFashion

Jön jön jön!

2008.november.03. 20:58

**Anna**

8 komment

Novemben 13-én reggel különleges napra virradunk, ugyanis ahogy már korábban is említettük, ezen a napon kerül boltokba a Comme de garcons H&M-es kollekciója. Már szerte a városban, újságok hátoldalán lehet felfedezni a reklámokat, úgyhogy valószínűleg lesz nagy tülekedés, tolongás az üzletben. Ezért én megkukkantom a készletet már az első nap, hogy fel tudjam még mérni a teljes készletet, még akkor is, ha a fotók alapján ez nem teljesen az én világom.

Megosztás:
8 komment

Címkék: h&m comme des garcons

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

betonpanda 2008.11.03. 22:41:35

juj én nagyon várom! bár azt olvastam valahol, hogy a többi hasonló kollekcióhoz képest drága lesz... remélem nem :s

dézi 2008.11.04. 09:09:31

A Comme des Garcons egyszer a LV-nek tervez aztán a HM-nek? Ez jó :D
Mondjuk azok a táskák sem tetszettek jobban mint ezek a ruhák.

Gemini 2008.11.04. 13:21:00

Ezek a ruhák ocsányak szerintem. Bocsi, akinek tetszik!

banna 2008.11.04. 15:21:22

most tenyleg.. ez ket db pottyos ing, meg gy par bena gatyo. Es valszeg meg H&M minosegben is.. A marketing tenyleg hatartalan dolgokra kepes

angyal9 2008.11.05. 07:48:54

Vérciki.
Esetleg egy-egy darab külön, valami hordható ruhával...
Én nem vennék ilyet most.

vio · http://www.bpfashion.hu 2008.11.06. 14:32:12

Hogy őszinte legyek én nagyon vártam már ezt a kollaborációt, nagyon bírom rei kawakubo stílusát, de amiket láttam azoktól nem estem hasra. Amit azért mégis kinéztem, egy cuki kis pénztárca 16ezerért (?) H&M minőségben szerintem enyhén szólva is túlzás.....Egyébként az árak forintban már fent vannak a hm.com-on....Ennek ellenére azért biztos csekkolom :)

Ms Groutesque 2008.11.08. 19:01:21

én nem fogok tolongani, külön-külön van 1-2 nekem tetsző darab is, de nem a stílusom.

ketibredso 2009.01.04. 17:45:02

Én imádom a stílusát. Ebben a stílusban már alakítottam is át kosztümöt. Egy biztos, közelről nem néznek ki ennyire jól a darabok. Mondhatom azt is, hogy gagyik...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása