OurFashion

Öncélú bejegyzés - csak Biankának

2008.október.29. 16:34

fashionista

3 komment

Amikor megláttam ezeket a kis kristályfigurákat, azonnal Rád gondoltam, Bianka.

Az Heinz Tabertshofer által tervezett Swarovski pandák annyira cukik, és az a charmbracelet is csodásan mutatna a karácsonyfád alatt. (khm...Mr.Bianka?)

Remélem, sikerült mosolyt csalnom az arcodra!

Megosztás:
3 komment

Címkék: panda swarovski

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bianka 2008.10.29. 16:56:04

jaajjj pandak:)es meg bambusza is van:) imadom!!imadom!!

angyal9 2008.10.30. 07:32:52

Cuki!
3 éves koromban Karácsonyra kaptam a szüleimtől egy plüsspandát, a keze közé varrva egy pandagyerekkel.
Sajnos a gyerek azóta kirepült (tépéssel választottam le olyan ismétlésszámmal, hogy a nővérem már nem bírta visszavarrni; így a gyerek elveszett).
Anyamacit öcsémnek adtam, mikor kórházba került, de pár éve visszanyertem, és most ott figyel a nappaliban a polcon, és egyszer majd a gyerekszobában.
Azóta imádom a pandákat, bár az összes kis plüssállatot, van sünim, jegesmedvém, nyulam, bárányom, fókám, jávorszarvasom... pingvin kéne még. :)

Szilvi 2008.10.30. 21:45:00

A pandákat már én is kiszúrtam, sajnos kizárólag csak a Swarovski klub tagjai vehetik meg.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása