OurFashion

L'Oreal Toronto Fashion Week - érdekességek

2008.október.29. 10:16

*Bianka*

6 komment

Vannak olyan divatbemutatók a torontoi héten, amik nem érdemelnek meg egy külön post-ot, de egy-egy ruhát érdemes bemutatni belőle:

Az első Nada Yousif gitáros ruhája. Nektek mi a véleményetek róla? Nekem a fazonja nagyon tetszik, a rajz sem lenne rossz, viszont az öv és arany mellrész nekem már túl sok.

A másik Dennis Gagnon halálmadár dark-os ruhája, amin én nem tudom túltenni magam. Egy ilyen lágy esésű anyaghoz, ezek a tüskés karkötők. Szinte úgy elüt, hogy üvölt. Szerintetek?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keknyul 2008.10.29. 14:40:22

nekem mindketto nagyon tetszik!

veronikarocks 2008.10.29. 14:47:51

nekem az első nem de a második nagyon tetszik

belzebubó 2008.10.29. 18:11:36

Lágy esésü? Ezt bőrnek néztem.

angyal9 2008.10.30. 07:34:36

A halálmadár szeme alatti karikák és a nézése kísérteni fog.

Kicsijoe 2008.11.13. 19:32:51

Az első képen a csajnak hogy lehet ekkora otromba csülke???Basszus!Mint egy yeti.Legalább 41...degáááz
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása