OurFashion

Tattoo

2008.október.27. 09:47

fashionista

35 komment

Már egy ideje érlelődik bennem egy poszt a tetoválásokról, mert nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy nektek tetszik-e, viseltek-e esetleg 1-2-20 rajzot a bőrötökön, stb. Visszatart a fájdalom, vagy a 30 év múlva már ráncos bőr gondolata a készíttetéstől? Tetszenek a tetovált pasik?

De a bejegyzés konkrét apropóját 3 dolog adja:

1. Marc Jacobsnak, az örök szerelmemnek saját tetoválóművésze van, Scott Campbell személyében. A híres tetoválásgyáros készítette szinte az összes A listás hollywoodi sztár tetkóját, pl. Heath Ledgerét is. Scott most összefogott a híres fotóssal, Terry Richardsonnal és közösen kidekoráltak majd lefotóztak pár hírességet (Marc mellett pl. Lily Cole-t is).  Nekem Marc karján a kis Spongyabob figura tetszik a legjobban - emlékeztek még arra pillanatra, amikor a Louis Vuitton kifutóján a rajzfilmet játszó, hordozható DVD-vel lépett a kifutóra?

Íme a képek:

2. Én magam nem tervezek a bőrömre varratni semmit, de akinek van humora, annak egy hasonló megoldást javasolnék, mint ez a pontösszekötős tetkó:

3. Talán egy saját Nektek ez még tetszik? rovatot igényelne ez a felvetés, de szerintem a derékon látható tetkók, és azoknak a kivillantása nagyon ciki! Nektek mi a véleményetek? És arra mi vesz rá valakit, hogy egy bibliai idézetet varrasson a derekára (főleg, ha az ember belegondol, hogy milyen helyzetben fogják azt majd olvasgatni...)?

Forrás: Fashionindie

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erkasz 2008.10.27. 10:00:44

Nekem semmi bajom nincs a tetkókkal, bár én nem csináltatnék... 1-2 szép és ízléses tud lenni, az már annyira nem jön be ha valakinek a fél teste ki van varrva... Marc-éi tetszenek, bár kicsit sok, amik Lily-n vannak azok szerintem szépek és jó helyen is vannnak...:)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.10.27. 10:14:08

Nekem a Lily csuklóján lévő tetszik,a az annyira aranyos :)

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2008.10.27. 10:28:55

istenem, milyen jó teste van Marc-nak!!! Lily tetkói szépek és nőiesek, ami ritka

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.10.27. 10:33:36

Krizzta: pedig régen nagyon rosszul nézett ki: men.style.com/slideshows/mens/fashionshows/F2005MEN/MARC/RUNWAY/00640m.jpg
De nekem az új Marc nagyon tetszik :)

coco 2008.10.27. 11:16:07

tetszik azokon, akik tudják viselni, én azonban soha nem csináltatnék. egyetértek azzal, hogy az erőltetett, non-figuratív fenék fölötti tetoválás nagyon-nagyon gáz. a non-figuratív mintákat sosem értettem, mert ha tetováltatnék magamra valamit az inkább szimbólum lenne, olyasmi, amiben hiszek. divatból tetováltatni nagyon ciki.

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2008.10.27. 12:34:05

fashonista, micsoda átalakulás!!! nem győzöm mondani, milyen kár érte...
egy ideig szerettem volna tetkót, de nem bántam meg hogy nem lett. már nem is lesz valószínüleg

Geg 2008.10.27. 13:05:04

Scott Campbell-ről még nem is hallottam. (bár ez nem jelent semmit...)

Nála tetováltatna az összes hollywoodi? Biztos Beverly Hills-be van szalonja, mert ezeket a mintákat bármelyik szalonban megcsinálják. :) (Itthon egyébként sokkal jobb tetoválóművészek vannak mint az USA-ba.)

Ha meg sztártetkók, akkor pedig egyértelműen Mister Cartoon!
watch this: www.youtube.com/watch?v=42B3nlxkBhY

Zsuuli (törölt) 2008.10.27. 13:15:59

Marc Jacobs úgy néz ki ezekkel a tetoválásokkal, mint akit összefirkáltak az óvodások...vannak ennél szebb, és férfiasabb megoldások is.
Azzal meg egyetértek, hogy a nonfiguratív tetoválások csúnyák, értelmetlenek, és szerintem "igénytelenek" is.

aric 2008.10.27. 13:18:52

nekem undorító az összes tetoválás :(
és MJ se valami guszta...

Domesticdragon 2008.10.27. 13:27:58

Nagyon szeretem a tetoválásokat!
Én is hordok belőle egyet,a keresztcsontomon-nem a derekamon!,-nem szoktam villogtatni,pedig nagyon szép és nonfiguratív!Még tervezek párat,pedig nem vagyok egy mai csirke,és nem mutiba készülőset.
Az én Egyetlenemnek is van a bal vállán egy Újpest címer,amit szintén egy nagyon ügyes tetováló mester készített,az sem mutiba készült,csak úszáskor látható idegenek számára.
Az a véleményem,ha valaki csak azért csináltat magára tetoválást,hogy a testét tegye közszemlére,az egy rövid időn belűl megúnja és szabadúlna tőle...
Marc Jacobsnak pedig szépek-szépek a varrásai,de plasztikázták a hasát-az a ciki,nem a deréktetoválás!
Ez az én véleményem,ettől még szeretem a blogotokat:DDD

Domesticdragon 2008.10.27. 13:35:48

u.i.:Dave Gahan háttetkójánál nem sok királyabbat láttam!
www.tattoos-by-design.co.uk/celebrities/cttattoo.asp?celeb_id=148&tattoo=123

coco 2008.10.27. 14:18:07

én igen, anthony kiedis-ét... :) (www.vanishingtattoo.com/tattoo/celeb-kiedis.htm) mondjuk nálam ő verhetetlen a legjobbpasi cím tekintetében, kivétel persze a saját pasim... :))

Zsuzska 2008.10.27. 14:42:32

ez a tetovált tanga szerintem ultragáz. bocsi. amúgy se vagyok tetkó-fan

coco 2008.10.27. 14:47:02

hát igen. főleg egy ilyen seggen :))

Madmoazell 2008.10.27. 15:25:55

Hát, ezek közül igazából egyik se jön be, bár a pontkötögetős vicces. a tangás viszont szerintem irtó gáz :(

van nekem is, egy pici rajz a csuklóm belső oldalán, a párom rajzolta, a csillagjegyem átvariálása. nekem tetszik, most gondolkozom azon, hogy a másik csuklómra mi kerüljön... (mondjuk ha már gondolkozni kell, akkor esélyes, hogy egyszer megbánom, így nem vagyok benne 100%, hogy lesz)

theba 2008.10.27. 15:37:50

én nem vagyok nagy tetkó rajongó,sőt,szerintem bizonyos állásokra igen furán mutat,pl:egy ügyvéd böhöm nagy tetkóval vagy egy orvos....férfiaknál még jobban elmegy,nőknél nagyon nem tetszik.míg fiatal valaki addig néz is ki vhogy egy szivecske vagy egy virág,de majd ha ül az unokáival a termálba...na,furcsa lesz!ebből a szempontból konzervatív vagyok.
a legcsúnyábbak a mellen és a derékon lévő tetoválások,azok olyan közönségesek,általában.
kozmetikai tetoválásból a szemtetkó,ha igényesen van megcsinálva az elfogadható.

fanni 2008.10.27. 17:08:03

Már nem emlékszem,h kitől hallottam de csajon a deréktetoválást "Ribanc-Rendszám"-nak nevezte :D

Lily Cole tekói szerintem szuperek! Ja meg a rucija is (ofkorz)

wino 2008.10.27. 17:29:05

nekem is csak a belső csuklós tetkók tetszenek, és igen a derék tetkók már nagyon kimentek a divatból, ahogy a köldök piercing is... nekem is az a bajom, h félek h meg fogom unni. 3 piercingem volt (fül, orr, nyelv) de mindegyiket kiszedtem...

Domesticdragon 2008.10.27. 17:55:54

Ezt a "ribanc rendszámot" én is hallottam,mikor varrták az enyémet!Tudjátok,aki már arra ad,amit egy másik ember mond rosszindulatból,az felejtse el a tetoválást,a fülbevalót,a bevasalást,a fülcimpatágítást,mert csak pillanatnyi hóbórt nála.
ui.:Olyan tetkója van a csontkovácsomnak,aki nő és rheumatológus,hogy kilóg a ruha alól!!!!Szuper jó doki!

dézi 2008.10.27. 18:00:58

A kamu kinai tetoválások egy külön posztot érdemelne :)))
Ha lenne ilyen lektoráltatnám mondjuk a szomszéddal,hányan jönnének rá,mi is van igazából rájuk varrva!!! :))))
Az a tanga szerintem rajz! Nem akarom elhinni ,hogy valaki ilyen igénytelent csinál max. a börtönben. Miami Ink-ben sok szépet látok (nem tudom megy-e ez a sorozat Európában) abban ki is élem magamat,de részemről ennyi.Ha máson van nem zavar engem.De Operabálban nagyestélyiben kivillanó háttetkó naggggyon kellemetlen egy állitólagos úrihölgyön.

dézi 2008.10.27. 18:55:57

És tényleg! Ez Pál Apostol levele a Korintusbéliekhez, a szeretet dicsérete,a nő derekán! Szeretet himnuszának is hivják.

Csak hiányzik az első rész,itt a 4.-től kezdi,A szeretet hosszútürő,kegyes.Love is patient,Love is kind.
Az eleje,Ha gyermekeknek vagy angyloknak hangján szólok is,stb....szerintem valahol a testén lehet,mert ez úgy egész. Ez viszont érdekes nő lehet.

dézi 2008.10.27. 19:00:24

Jav.:Nem gyermekeknek,hanem embereknek a hangján.Igy kezdődik a Szeretethimnusz. Régen tanultam én ezt kérem,ráadásul nem is magyarul :(((

*Almácska* 2008.10.27. 20:12:41

MJ-nak a tetkói közül a csillagok tetszenek, húú. és Lily kis szivecskéje édeeeeeeeesssssss!!!!!!! de a zsiráf beszarás!!!!!! poén!!!!

eva longoriának van még egy, ami nagyon tecc: a csuklóján egy kis csillagocska, el akartam küldeni a linket, de nem "lelem", a kép megvan.
magamra nem raknék, de a derékon az egyértelműen GÁZ!!!

zoeme 2008.10.27. 22:27:59

ez az utolsó kettő szerintem annyira igénytelen...
a derékra tetovált dolgokkal mindig voltak fenntartásaim - és ez a fél könyv a másik lányon... :-|
az összekötős tényleg vicces
de ha már tetkó, akkor az a pici szív a csuklón - nagyiként különösen vagány lennék vele :)) - de komolyan, tetszik : )

zoeme 2008.10.27. 22:35:08

DomesticDragon vagy valaki!
mi az a bevasalás?

("az felejtse el a tetoválást,a fülbevalót,a bevasalást...")

angyal9 2008.10.28. 07:43:13

Az összekötős nagyon ötletes, de vigyázni kell, messziről úgy nézhet ki, mintha visszeres/koszos lenne a lába.
De egy vagány nő, akinek az a stílusa (pl angelina jolie) még az estélyiből kilógva is tudja viselni.
Én nem csináltatnék, mert megunnám, de nővéremnek egy inda van a bokáján, és nagyon szép, nem is zavaró.

Domesticdragon 2008.10.28. 08:09:03

Kedves zoeme,ha már megszólítottál!:D
A bevasalás alatt azt értem,hogy valaki telerakatja magát "vasakkal",sokkal,ez szó szerint ógy néz ki,mintha az illető adott testrészét fémbe mártották volna!Ez lehet valóban vas-orvosi acél-,fehérarany,platina,ezüst...orrban,fülben,ajakban,nyelvben,szemöldökben,torkon,kulcs-csonton,mellbimbóban,háton,szeméremtájon,térdkalácsban stb. ......
Nekem nagyon tetszik,bár némelyik nagyon bizarr látvány(kulcscsont,hát,izületekben,szeméremtájt)...

Nekem is volt a fülemben,mindkettőben összesen 20 db,sok kicsi acélkarika.Volt is gondom az átengedő kapukkal! Mióta koszos munkahelyen dolgozom,higiéniai okokból muszáj voltam elhagyni őket:((
Az emberek ősi ösztöne,hogy díszítsék magukat és jól is van ez így.

Madmoazell 2008.10.28. 10:40:25

A tetoválás és a piercing magánügy. Abból a szempontból mindenképpen, hogy ki és mit csináltat magának.
Egy idő után hozzászokik az ember, elveszti az első pillanatok varázsát, és már csak simán lesz.
A csuklómra állandóan rákérdeznek, hogy mit jelent, én örülök neki, mert tényleg nem teljesen egyértelmű, hogy mit ábrázol (ha közlöm, hogy csillagjegy, akkor már mindenki tudja, hogy ikrek).
A nyelvpiercingemet most már lassan 5. éve viselem, és érdekes módon azon jobban meghökkennek az emberek.

Abba azért mindenki gondoljon bele, aki azzal jön, hogy mi lesz, ha nagymamák leszünk, hogy addigra már a nagyi-társadalom elég jelentős része lesz tetotvált, nem lesz olyan gáz.

Domesticdragon 2008.10.28. 10:57:51

nem is gondolnátok,hogy az arisztokrata rétegben milyen családi tetoválások léteznek mind férfiakon és a nőkön!
a harmadik birodalom elit katonáinak a vércsoportját-ha jól tudom-a hónuk alá tetoválták
Nefertitit is szépen kivarrták,hogy személye mégemberekfelettibb legyen
Sorolhatnánk a példákat!

Madmoazell 2008.10.28. 11:03:47

azt pedig zárójelben tegyük hozzá, hogy a tetoválás (és a piercing) az egyik legrégebbi kifejezési módja a hovatartozásnak minden szempontból... Érdekes módon a bennszülötteket senki se piszkálja :D

Voguegirl · http://www.bsl.gportal.hu 2008.10.28. 15:46:37

nekem a csuklón lévők jönnek be,én még gondolkodom rajta h 18-ra meglepem magam vele (meg anyukámat)

nekem ez a kedvencem: www.simpsonwatch.com/wp-content/uploads/2007/06/ashlee-simpsons-new-tattoo.jpg

Lizzy 2008.10.30. 21:43:18

uramisten...ez ea tangás most valami vicc??????
ezek nagon gázosak...

Liloo 2008.10.31. 22:43:14

nekem a derekamon vann. 10 éve csináltattam. akkor most szedessem le, mert nem vagyok elég trendi???
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása