OurFashion

Lauren Conrad megállíthatatlan!

2008.október.15. 13:02

fashionista

25 komment

Bizony, ez a csaj tud valamit. Lauren Conradnak nem csak saját reality showja és divatmárkája van, hanem hihetetlenül jó stílusérzéke is. Gyakorlatilag ő Amerika egyik kedvenc trendsettere napjainkban. Bár mondjuk könnyű úgy diktálni a divatot, hogy a teen Vogue-nál dolgozott egy ideig, most pedig stylistkodik a People's Revolutionnél Kelly Cutrone szárnyai alatt.

Én személy szerint nagyon bírom őt és a The Hillst is (ők a heti agyi aktivitás nélküli szórakozásadagom, a rajongásomat róluk és értük már itt is olvashattátok), szeretem ahogy öltözik, mert sosem ribancos és hordhatatlan, hanem tényleg olyan cuccai vannak, amit én is el tudnék képzelni magamon.

Lauren sikere töretlen, egyre feljebb és feljebb szárnyal, én pedig kíváncsian nézem, hogy a Laguna Beach (most megy a VIVÁn a sorozat) kis szendéjéből hogyan lett reality sztár, a Fashion Institute hallgatója, divattervező majd Cosmopolitan címlaplány.

Az amerikai Cosmo novemberi címlapján:

A 2008-as Emmy Awardsra saját maga tervezte meg a ruháját. Az éjkék, mell alatt szabott ruhát a gyémántbross dobja fel - tetszik.

Hogy egy kis aktualitás is szóba kerüljön: íme itt vannak a Lauren Conrad által tervezett ruhák a karácsonyi szezonra. A kollekció mottója: Girls just want to have fun! (Ezzel a filozófiával mélységesen egyetértek.)

Még több infót Laurenről az ehavi Life magazinban találhattok - természetesen a magazintól már megszokott legújabb életmód és szépségtippek mellett:

 

 

Megosztás:
25 komment

Címkék: mtv the hills lauren conrad

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coco 2008.10.15. 13:36:36

én is bírom ezeket a sorozatokat, pedig amúgy egyáltalán nem nézek tv-t... (nincs is tv-m). elég agyatlanok, de jó belenézni a világukba. egyébként a stílusa tényleg jó.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.10.15. 13:43:01

Nekem sincs tévém :)
Mindig az mtv.com -on nézem meg szerda reggelente. Emiatt képes vagyok fél órával előbb bejönni :)

coco 2008.10.15. 13:49:08

hát igen... pr- és reklámszakemberek tv nélkül- ez már mond valamit, nem igaz? :)) én is on-line nézem amúgy. éljen "THE LC"! :)))

anika 2008.10.15. 14:24:58

Én hatalmas rajongója vagyok a sorozatnak, szerintem Lauren gyönyörű! Hallom jön a vivára is!!! Jó a Life magazinban az interjú vele..

aric 2008.10.15. 17:24:59

Jézusom, de le vagyok maradva: fogalmam sincs, ki ez a nő, meg mi ez a sorozat...
De ahogy a képeket nézem, nem is érdekel. (A címplapfotók pedig borzalmasak.)
Sorry.

fanni 2008.10.15. 17:48:18

A legfelső Cosmopolitan címlapon lévő top (kvázi amiben a csaj van) már egyszer volt Jessica Albán, szintén Cosmopolitan (bár magyar kiadáson) címlapon. HMMMM

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.10.15. 17:52:35

fanni:
kerestem nagyon, de nem találtam fotót róla a neten. Nincs meg esetleg neked?

aric 2008.10.15. 19:33:10

bár ez csak hasonlít

Lizzy 2008.10.15. 19:40:24

Háááááááááááááááát!!! Én nem akarom fikázni a csajt, mert jól is néz ki meg jók a ruhái is, de ilyeneket én is simán tervezek-bárén jelmeztervezőnek készülök...

shame 2008.10.15. 19:50:35

igen, csak nem születtél orange county-ba, gazdag családba, és nem nyomtak be a teen vogue-hoz :) sajnos itt korlátozottak a lehetőségek, ott végtelenek...

Almácska · http://bigapple.blog.hu/ 2008.10.15. 19:51:29

én sem tudom, ki ez acsaj, de az emmy díjas ruhája nagyon tetszik, bár nem látom túl extrának, mostanában mindenki ezt a fazont preferálja. azért én szeretem.

suo tempore 2008.10.15. 20:13:48

gőzöm sincs,h ki ez, de azt a térdet nem kéne mutogatni

a ruhákat elnézve a kreativitásával igencsak spórolt, nehogy má elfogyjon...ha volt egyáltalán

suo tempore 2008.10.15. 20:30:14

most nézem csak, miután kihevertem a sokkoló virgácsait,h a Life címlapon alaposan rámaszatolták a hibajavító festéket :DDD

meddig durvul még ez a retusálás?

suo tempore 2008.10.15. 20:33:44

továbbá dereka sincs, se hosszában, se széltében

az a fekete ruha meg nem áll rajta jól, zavaró az a kis asszimetria, a mellei épphogy a köldöke felett vannak :DD

na, asszem minden zavaró tényezőt felsoroltam

dézi 2008.10.15. 20:38:37

Én sem hallottam még róla itt a vadkeleten.

shame 2008.10.15. 21:00:40

az usa-ban csak úgy emlegetik, hogy "THE LC", és ő a legnagyobb trendsetter a fiatalok körében. szerintem tényleg jó a stílusa. lehet kritizálni (mint mindenkit), de akkor is jól csinálja.

fashion victim 2008.10.16. 13:45:27

12 egy tucat a csaj. Nem latok benne semmi extrat, tipikus amerikai sztarocska kulso. A ruhak sem tul eredetiek. Viszont igy nem is fog bebukni veluk.

fanni 2008.10.16. 19:59:42

news.banjig.net/media/images/29/jpg/_14269_1-jessica_alba_450x.jpg

amit az aric linkelt, arra gondoltam én is,de a pánt nem egyforma, de ez a Jessica Albás címlap egy tavaly októberin volt. Direkt megkerestem :)

niki · http://www.laurenlove.gportal.hu 2008.10.31. 16:09:30

Nagyon egyetértek azzal amit írtál, én nagyon bírom Laurent, és nem csak azért mert gyönyörű és csini, hanem mert szerintem divattervezésben is nagyon ügyes, ezek a ruhák nagyon tetszenek!

niki · http://www.laurenlove.gportal.hu 2008.10.31. 16:12:24

valaki nem tudja beszkennelni a Life újságban a Laurenes interjút/cikket? :$ nagyon kíváncsi lennék rá...

angie 2008.11.02. 10:44:42

en imadom a hills-t, tavaly amerikaban neztem egyenes adasbol a 3. season-t. newyorkban lattam az ottani teenvogue-t, klassz volt nagyon. teljesen mas vilag.

kitti 2008.11.02. 19:23:24

Lauren tehetséges, bár azért a kapcsolatok is közre játszottak abban, h ott tart ahol...de ezt sztem senki nem utasítaná vissza, ha a helyében lenne:D
am télleg belinkelhetné vki a Life-os cikket:$ léccives...

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.11.02. 20:53:58

Lányok, szerintem ne a scanre várjatok, hanem vegyétek meg a magazint :) Megkérdeztem a főszerkesztőt, még kapható az újságosoknál!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása