OurFashion

Aréna Divathetek

2008.szeptember.24. 12:00

*Bianka*

7 komment

A legnagyobb és legújabb budapesti bevásárlóközpont, az Aréna Pláza hiába néz ki úgy, mint egy gigantikus atombunker, arról a szándékukról, hogy a divat szempontjából a város No.1-jai legyenek, eszükben sincs lemondani. Ez nagyából már sikerült is neki, olyan márkák idecsalogatásával, akik még nem voltak nálunk (főként az inditex csoportból: Bershka, Stradivarius, Pimkie), és természetesen a nagy múltú Peek & Cloppenburggal. A divatközpontúságot rendezvényekkel is erősítik. Idén ősszel 14 divatbemutatót tartanak az Aréna Divathéten, természetesen a bevásárlóközpontban található márkákból. A stylist Lakatos Márk.Ti ellátogattok az ilyen rendezvényekre?

Időpontok:

október 03.: 16:00, 18:00

október 04.: 14:00, 16:00, 18:00

október 05.: 16:00, 18:00

október 10.: 16:00, 18:00

október 11.: 14:00, 16:00, 18:00

október 12.: 16:00, 18:00

Megosztás:
7 komment

Címkék: aréna pláza

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gemini 2008.09.24. 12:42:24

Időszerű lenne a hetekben felugrani már egy őszi-téli pesti vásárlásra, úgy hogy ha már ott vagyok, biztos belenézek az egyik bemutatóba.

Dike 2008.09.24. 15:46:33

Nem hiszem. Ugyanis kb azonos időben (október 3-9), olasz divatbemutatók lesznek a VAM designban. Írhatnál róla :-)
És akkor inkább GF Ferre vagy Just Cavalli bemutatót nézek, mint olyat, amit L. Márk sztájlisztol :-)

dzsuli 2008.09.25. 09:47:59

nem. egyszer futottam bele ilyenbe és a közönségtől azonnal el is ment a kedvem. pláne h ilyenkor nem tudni melyik melyik. mert egy budmil bukfencezős-hiphoppos bohóckodásra ki kiváncsi?!

mici 2008.09.25. 13:28:29

Én már jártam múltkor a Műcsarnokban a Cavalli, Ferre stb divatbemutatóján és hát....köszönöviszonyban sincsenek az ott bemutatott ruhák mondjuk a külföldi fashion week-eken láthatókkal....Gondolom kb ugyanez lesz a Vam-ban is, borsos áron megnézheted a váci strásszén árult tavalyi kollekciót.Persze lehet, csak nekem tűnt így :)

D 2008.09.25. 17:50:04

én is voltam a Műcsarnokban, a felénél eljöttem, és másnap pedig már felé sem néztem, pedig megvolt a jegyem... én nem szoktam ilyen plázás bemutatókra sem menni direktbe, de véletlen futottam már bele. először nem értettem, mire fel a nagy - és rendkívül vegyes: kisgyerekesektől nagyiig - tömeg, aztán megláttam, mi folyik. a modellek tapasztalatom szerint nem is igazán nevezhetők annak, a sminken rémesek, a koreográfia detto, és egyébként, ha érdekelne, se tudtam volna megnézni soha egyiket sem, mert nem lehet olyan helyhez jutni, ahonnan látható. szerintem nem a plázákba valók ezek a rendezvények. amúgy meg az érdekesebb márkák (pl benetton, zara, stb) nem is nagyon szoktak bemutatni, csak a kevésbé izgik, bár, hogy kinek mi az, ez már nézőpont kérdése....

D 2008.09.25. 17:52:35

különben meg lakatos márkról is megvan a véleményem, és nem mondanám, hogy pozitív. a legalja a viván a szexi vagy nem című műsorbéli szereplése szerintem...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása