OurFashion

OurFashion - Jake*s táska

2008.szeptember.20. 21:08

*Bianka*

32 komment

Ma amikor beléptem a Peek & Cloppenburgba első látásra beleszerettem ebbe a Jake*s táskába. Gondoltam semmi esély rá, hogy az enyém legyen, mert nem az az árkategória, amiben én vásárolok. Amikor közelebbről megnéztem, nagyon meglepődtem mert csak 9900 Ft-ba került. Rögtön megvettem, nagyon tetszik, hogy kicsit hasonlít a Hermes Grace Kelly táskájára. Lehet még kapni feketében, világos barnában és pisztácia zöldben.

Megosztás:
32 komment

Címkék: táska ourfashion jakes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suo tempore 2008.09.20. 21:52:23

könyörgöm, ha saját fotót/beküldött fotót tesztek be, CSAK IGÉNYESEN!

ezektől a rossz minőségű, homályos, fénytelen képektől az egész dolog vásári gagyi lesz

suo tempore 2008.09.20. 22:00:54

csak ezért mondom, mert ezeknek a dolgoknak az igényessége a részletekben, anyaghasználatban van, de így pont az veszik el

amúgy engem a birkinre emlékeztet azzal a pánttal és lakattal, meg a forma is olyan

coco 2008.09.20. 22:04:25

bőrből van? nekem is tetszik, de inkább feketében, nem szeretem a pirosat.

coco 2008.09.20. 22:05:58

jah, és kíváncsi lennék, hogy vajon a fém részek kopnak-e majd, mert az nagyon tud idegesíteni... olyan gagyi külsejű lesz tőle egy táska :(

deputy 2008.09.20. 22:18:31

suo tempore! Ez egy blog, nem pedig egy újság, ebből a lányok egy forintot sem keresnek, így nyilván nem fogják elvinni a táskájukat egy profi fotóshoz. Amúgy meg rohadt idegesítő, hogy mindenhez csak rossz szavaid vannak. Tudod, ettől olyan "vásári gagyi" hatásod lesz. Bocs.

suo tempore 2008.09.20. 22:31:33

a lila csizmás csaj is bírt készíteni egy rendes fotót, pedig nem hiszem,h profi...csak nem telefonnal kell csinálni :)

amúgy most nem is voltam durva...szal el lehet tolni a bicajt ];)

dorkabolka · http://dorkabolka 2008.09.20. 22:45:43

Nekem tetszik a táska, de nekem is inkább feketében.. A fotó is jó, a lényeg látszik :)

diaz 2008.09.20. 23:04:10

Nagyon szép kis táska, tényleg a Kelly bag-re hasonlít. Én is ilyen fazont keresek (sajnos eredetire nem telik:-P), ha ez bőrből van, már megyek is érte:)
Ja, és kb. mekkora?

Suzie 2008.09.20. 23:42:32

ez egy jó nagy Hermes koppintás, én biztos, hogy nem hordanám.

Suzie 2008.09.20. 23:43:53

és abból is Birkin, nem Kelly

Krizzta 2008.09.21. 08:06:00

9900.-ért nem hiszem, hogy bőr lenne... engem is a Birkinre emlékeztet :)
csinos!

dzsuli 2008.09.21. 08:45:41

szeretem azt a boltot, de leginkább csak nézegetni:)
úgyh veled örülök Bianka, h találtál is vmi elérhetőt és kedvencet :)

Zsüli 2008.09.21. 09:00:12

Lehet, hogy hasonlít a Birkin-re, csak épp a Birkin lényege maradt ki belőle...az a lecsatoható "fül" a tetején. Ugyanis ezt nem lehet lezárni úgy...

vargazsuzsa 2008.09.21. 09:35:49

Diaz: a Pólusban középen a táskaszigetnél lehet venni egy csomó fajta Birkin utánzatot.
Habár én nem hordanék semmiből utánzatot, azért másoknak megadom a lehetőséget. :)

Nem tudja valaki, hogy mikor nyit már a Gucci?

kv 2008.09.21. 10:16:39

vargazsuzsa, vettük, irtó menő vagy...

theba 2008.09.21. 10:50:31

nekem tetszik,nagyon klassz táska.hasonlít a birkinre,de nem mondanám koppintásnak-mert ugye nincs ráírva,hogy hermés meg birkin/grace kelly-mert úgy minősül másolatnak,ha a formát veszik át,azzal nem értem mi a baj,lehet másnak nincs felesleges 4000$-ja :)!nekem is van hasonló táskám,atmosphere márkajelzéssel( a kis lógó bigyó nélkül) fehér színben és imádom,sok minden elfér benne és szeretem hordani.
a kép minőségével azért nincs baj,mert gondolom a boltban lett lefotózva,ha géppel csinálta volna Bianka,lehet,hogy furcsán néztek volna rá az eladók... :)

vargazsuzsa 2008.09.21. 11:00:05

kv: Még nem! Majd csak akkor leszek menő, ha végre megveszem a Gucci táskát, amire több mint egy éve gyűjtök.
Egyébként tényleg más hangnemre sikeredett a komment, mint amilyenre szerettem volna, köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmemet! :)

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.09.21. 11:01:08

na szóval. a fotó valóban telefon,de mivel este értem haza és nem találtam meg a fényképezőgépen nem akartam halasztgatni a dolgot, mert rengeteg darab ezért nem került fel a blogra. A másik, hogy véleményem szerint ez egyáltalán nem utánzat, vagy hamisítvány. az ugyanis teljesen mást jelent. ez a táska képvisel egy vonalat, amit a Hermes alakított ki. Ez olyan, ha LV Speedy formájú táskám van más színben, rendes márkamegnevezéssel, az sem gagyi. A prémium márkák, sem kritizálják azt, ha egy kisebb márka a formákat átveszi, mivel tisztában vannak azzal, hogy az emberek 80%-a nem tudja megvenni a termékeiket. És ez a tendencia is jelzi számukra, hogy ők "diktálják" a divatot. A promod is színátmentes lakk cipőket árult a prada után, az is utánzatnak számít nálatok?

Éva 2008.09.21. 11:55:57

Bia!hol van ez a bolt? világosbarna nagy tátyót keresek ugyanis az új vilbarna csizmámhoz, de még nem találtam teccőset, ez viszont sz!:)
kösziii!
jah és a folytonos kritikákkal a blogírókkal szemben el lehet húzni melegebb éghajlatra!

fanni 2008.09.21. 11:59:11

én is simán hordanám. Az utcán járók fele azt sem tudja,h mi az a birkin. szerintem tök szép.

fashion victim 2008.09.21. 11:59:30

Nekem bejon, szerintem tok jol nez ki, es bar tenyleg hasonlit kicsit a Birkinre, azert teljesen mas kategoria mint a gagyi LV utanzatok. A kep meg olyan amilyen, a lenyeg latszik rajta, nem fogjak elvinni profi fotoshoz a cuccokat....En is kritikus vagyok altalaban, de szeretem ezt a blogot, szerintem jo munkat vegeznek a lanyok, csak igy tovabb es koszi! Taskakra visszaterve, en tegnap teljesen szerelmes lettem egy YSL-ba, teljesen klasszikus nagy, fekete es egyszeru, de megis gyonyoru. Kar, hogy 1500valahany euro.
Mas : Tegnap voltam Parizsban a divat muzeumban Valentino kiallitason. :) Teljesen le voltam nyugozve, lehet, hogy megerne egy posztot. :)

ARic 2008.09.21. 12:50:12

Tetszik!
Zöldben, lakat nélkül én is elfogadnám :)

diaz 2008.09.21. 13:15:52

vargazsuzsa: köszi az infot.

Én nem Birkin-utánzatot szeretnék, hanem egyszerűen egy ahhoz hasonló fazonú táskát, mégpedig azért, mert tetszik. Már akkor is tetszett, amikor még azt sem tudtam, hogy a Hermes mi fán terem. Az egészen nyilvánvaló hamisítványokat (ez szerintem nem az!) én is rühellem.

Almácska · http://bigapple.blog.hu/ 2008.09.21. 15:24:43

tetszetőőős! én is feketében szeretném. de viseld egészséggel.

zoeme 2008.09.21. 17:53:44

az első, ami eszembe jutott: "pofás" : )
na, szóval tetszik -- nekem ilyet feketében ;)

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.09.21. 17:58:08

Peek and Cloppenburg kizárlóag az Aréna Plázában van a Keleti pályudvar felöli végében és az áruház második emeletén vannak a táskák, az estélyi ruhák mellett (amik szintén figyelemre méltóak).

vargazsuzsa 2008.09.21. 21:54:30

Az utánzattal arra gondoltam, hogy hasonló, nem arra, hogy koppintás. Egyébként szépeket lehet kapni.

vargazsuzsa 2008.09.21. 21:55:24

Fú, ezen a blogon hatszor meg kell gondolni, hogy mit ír az ember...

dézi 2008.09.22. 15:46:29

A Mulberry Bayswater-je a Juicy Couture táskái mind a Birkin vonalat képviselik pedig azok sincsenek 1000 USD alatt! Tehát nem mondhatnánk,hogy az átlagnak csinálják. Ez egy vonal és sok cég gyárt hasonlót,de attól még nem koppintás mivel nem Hermesként adja el. A fül miatt egyértelmüen Birkin-es,de annál a táska egyik oldaláról nyúlik át itt pedig rá van varrva van valami hasonló,tehát nem másolat.
vargazsuzsa itt sok ember úgy gondolja aki ilyenekre költ pl. Gucci az szégyellje magát. Bár ez egy divatblog főleg high fashion márkákkal tele és nem Budmilról irnak a lányok ennek ellenére sok embert mégis igy gondolkodik itt.
tempore: a Gucci csizmámat nem telefonnal fotóztam,de attól függetlenül szerinted az is szar lett.Bár tőled már lassan megszokjuk ezt az örökös elégedetlen hangnemet. Kivánom,békülj ki magaddal egyszer.

Bianka pedig hordja csak (végre valaki nem csak feketében képes gondolkodni,mint pl. én is sajnos)mert ez egy Birkin vonalat képviselő de nem fake táska.

Ms Groutesque 2008.09.22. 16:10:05

nekem is tetszik, de tényleg egyből a Hermés jut eszembe róla, ami nem biztos,h. baj. magamtól nem venném meg, de azért hordanám, csinos, mutatós darab :)

kenny · http://www.eurotailors.com 2008.10.24. 13:42:32

Nem rossz a taska, de talan feketeben elegansabb.

qwin 2010.12.02. 16:59:51

nekem volt ilyenem, és imádtam, de tényleg lekopnak a fém részek..
ettöl függetlenül megvenném mégegyszer, mert annyira szép!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása