OurFashion

A legszebb esküvői frizura - szerintem

2008.szeptember.08. 09:06

fashionista

40 komment

Elég keveset beszélünk itt a blogon a frizurákról és a hajviseletekről, holott nagyon fontos részét képezi a megjelenésünknek. Igyekszünk ezen változtatni, itt is van az első bejegyzés - mindjárt egy esküvői kompozíció.

Nem lakktól merev, nem unalmas, nem konty (tényleg nem tudom, hogy miért visel a menyasszonyok 90%-a kontyot az esküvőjén), hanem abszolút természetes ez a frizura! Csodálatosan légies, laza fonatot viselt az esküvőjén az egyik ismerősöm melybe halványzöld szalagot fontak, csavartak és szőttek. Már a haj is kifejezte, hogy ez nem egy merev, verejtékcseppes esemény lesz, hanem felszabadult, vidám ünneplés, ahol a közös élményről szól majd minden. És úgy is lett!  

UPDATE: Természetesen a menyasszonynak ez a saját haja, szó sincs műhajról.

Köszönet a menyasszonynak, hogy megengedte a kép használatát.

Megosztás:
40 komment

Címkék: esküvő haj yourstyle

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.09.08. 09:14:40

ruhát is muti, ruhát is! :) amugy ettől az esküvői konty mániától én is kivagyok! le lehetne szokni róla, mert nagyon sok embernek nem áll jól.

suo tempore 2008.09.08. 09:25:08

természetes? ez?

jajmá...több órás meló van benne, így első ránézésre

ettől eltekintve egész jó, bár az a tiara igazán nem hiányzik rá

coco 2008.09.08. 10:39:19

a tiarák szerintem mind borzasztóak... nekem ez a frizura sem tetszik, de a kontyokat én sem kedvelem.

meita 2008.09.08. 11:06:13

Szerintem meg egyszerűen gyönyörű!

aric 2008.09.08. 11:25:40

Hát nekem egy rosszulsikerült fonatnak tűnik csak, bocs.
A többiről inkább nem nyilatkozom.

theba 2008.09.08. 11:34:32

nekem nem tetszik,főleg a tiara miatt nem,meg a szalagok sem az én stílusom.a fonat magában nem lenne rossz.én is amúgy rosszul vagyok a menyasszonyi hajaktól-ruháktól-meg a kis kesztyűktől is....brrr,én lófarkas menyasszony szeretnék lenni,vagy kalapos.

Zsuzska 2008.09.08. 12:23:22

Szééép, de helyes! Olyan tavasztündéres :) mondjuk ehhez kell a hajhossz is!
Nekem kontyom volt, de bolondos-bozontos, olyan kis kikandikáló göndörökkel. szerintem szép volt. de kétségtelenül nem mindenkinek áll jól..... szerintem amúgy azért van a konty, mert jobban tud érvényesülni a ruha, dekoltázs, vállak, nyak. Meg a kontyba szépen bele lehet tűzni a fátylat, ha valaki szeretne. Ja és még egy: konytot, bármily furcsa, (viszonylag) rövid hajból is lehet csinálni.

dzsuli 2008.09.08. 12:46:06

muti a rucit szerintem is !!! :)
nagyon szép a frizu!
nekem virágkoszorúm lesz és kiengedett hajzuhatag laza hullámokkal :) egyszer... (anycimnak is ilyen volt anno, és galádul le fogom utánozni, mert csodaszép volt)

fanni 2008.09.08. 14:55:32

juhuuu, ez nagyon nagyon szép! a színe a fazon, minden!

wino 2008.09.08. 15:47:51

engem csak az zavar, hogy a hátsó rész látszik, hogy nem a lány haja és szerintem tökre elüt a haja színétől. nekem egyből ez tűnt szembe....
a kotyot pedig szerintem azért hordanak sokan, mert kényelmes!!!!

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.09.08. 15:51:21

wino, ezt a kommentet, fejtsd ki bővebben, mert komolyan nem értem. Mi az, hogy "nem a lány haja látszik",és mi üt el a haja színétől??

Egyébként tudatosan olyan beállítást kerestem, ahol maga a fonat, a szalag és az egész hátső rész dinamikája látszik, ez elölről egyátalán nem jön le.

Hecuba 2008.09.08. 16:45:34

Szerintem Wino úgy gondolta, hogy "a hátsó rész(en) látszik, hogy nem a lány haja" és " szerintem tökre elüt...." stb, stb. Vagyis hogy ez a copf valójában műhaj, brrrrr.

suo tempore 2008.09.08. 16:46:48

arra célozhat szerintem,h a lány fején más színű a haj, mint a copfon

vagyis ez erősen műhajgyanús :DDD

suo tempore 2008.09.08. 16:49:17

lehet,h ezért kellett a tiara, mert annak a tartozéka a műhaj? áááááááááá....! :)))

lindt 2008.09.08. 18:47:59

fujj ha muhaj
amugy szerintem siman a sajatja, nem ertem mitol lenne mas szinu, nyilvan mas egy kicsit mivel festve van a haja...

ugy tunik itt a kommentelok nagy resze kibaszottul irigy a menyasszonyra.
titeket nem vesz el senki, vagy a 100 kilo lakkal lefujt bena kontyot valasztottatok? :D

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.09.08. 19:54:48

Szóval mindenkit updatelek itt is: saját hajról van szó!

bedekker 2008.09.08. 20:37:48

Arról, hogy egy ilyen többórás műremek lenne...
Tegnapelőtt a saját szememmel volt szerencsém tapasztalni egy hasonló születését legkevesebb jóindulattal is mérve öt perc alatt. Körülbelül addig tartott, míg kettőt ásítottam (korán volt) és ittam három korty vizet.
Oké, abban nem volt szalag.

suo tempore 2008.09.08. 20:55:05

szerintem meg kopasz, az egész csak paróka, különben is gerincferdülése van, a vörös borostás csákót meg odafotosoppolták

na, mindenki megnyugodhat!

:DDD

Lotte 2008.09.08. 21:23:08

A tiara üvölt ez a hajon.
A frizura nagyon klassz. Rendezett, de mégis szertelen, szárnyaló. Szóval szuper. Egyébként mindenkin van szarvashiba, nap mint nap. Ebben biztos vagyok...még ha ez egy esküvő, ott is.

wino 2008.09.08. 22:02:58

igen, köszönöm azoknak akik értették :D szóval szerintem műhaj!! tök más színe van szerintem a copfnak, mint a hajtőnek ( és itt most nem a melírra gondolok) nézem nézem és egyszerűen nem tudom elhini h csak esetleg a megvilágítás rossz, mivel látszik h természetes a fény.

Mrs.SethCohen 2008.09.08. 22:17:28

Nekem tetszik,nem mesterkélt, laza,bájos.És lányok,jöhet még több frizurás poszt!
Sőt,én szívesen látnék több esküvős posztot is.Tudom,hogy ez nem az az oldal,de néha beleférhet.:):)

diaz 2008.09.08. 23:13:30

Sokakkal egyetértek: én is furcsállom a copf és a fejtetőn lévő haj színének különbségét, de ha fashionista ennyire biztosan állítja, hogy nem mű, én elhiszem:)
A tiara abszolút nem illik hozzá, ettől eltekintve viszont tényleg szép és egyedi.
És igen, legyen még frizurás poszt mindenképpen:)

idézi 2008.09.08. 23:48:48

jaj most olvasom:" Már a haj is kifejezte, hogy ez nem egy merev, verejtékcseppes esemény lesz, hanem felszabadult, vidám ünneplés, ahol a közös élményről szól majd minden. És úgy is lett! "

mé' mivót swinger party?

aric 2008.09.09. 08:20:35

Na, mán megin irigyek vagyunk...

Hecuba 2008.09.09. 11:17:22

Kedves Lindt és a többiek,
miért kellene mindig egyetérteni? És főleg: miért lenne rögtön irigy az, akinek nem tetszik valami? Csak nem magatokból indultok ki?

Nekem se tetszik a konty, de ez a parasztleány-fonat sem. A kettő között meg azért még vannak átmenetek, és azt se kell feltétlenül megszólni, aki esetleg a kontyot választja.

quika 2008.09.09. 15:43:52

A tiara tényleg nem illik ide, de engem inkább a szalagok keserítenek el.
A fonat maga tetszik nagyon!
Csak a szalag..a szalag..

wino 2008.09.09. 16:52:00

de fashionista: én is elhiszem h tényleg nem műhaj, de azért lásd be te is, hogy a kép igencsak nem ezt tükrözi...

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.09.09. 16:56:03

Lehet, hogy más a monitorunk, az enyémen tök normálisnak is látszik, és tényleg ilyen a lány haja.
Viszont nekem nincs műhajam, és így is több árnyalattal világosabb a hajvégeknél, mivel szőke lévén kiszívja a nap.

suo tempore 2008.09.09. 17:50:04

az én monitoromon a csaj fején hamvasszőke, a copfján meg vöröses-barnás árnyalatú a haj....tényleg nagyon elüt a kettő

zs 2008.09.09. 21:47:50

szerintem meg azok, akik a műhaj vagy nem sztorin idegeskednek nyugodjanak meg, és lépjenek tovább -valamint keressék ki a melír szót a fodrászat szakszótárában
a frizura gyönyörű, könnyed, légies és végre nem merev
érdekes, mert eddig kontypárti voltam, de abból is azok tetszettek, amik csak úgy össze vannak tűzve: nem ám kiló hajlakk vagy ilyesmi
a menyasszonynak ezúton, utólag is gratula a jó választáshoz (ruháról is lehtne kép?)

meita 2008.09.09. 22:05:57

ezek után nem hinném, hogy a ruháját meg meri mutatni szegény, pedig tuti az is nagyon szép

dézi 2008.09.09. 22:21:26

Olyan mint egy Lorelei frizura! Szerintem esküvőre jó,mert "szüzies". Végülis a fehéret is azért hordják,hogy az ártatlanságot fejezze ki.Ez a haj is azt fejezi ki.

suo tempore 2008.09.09. 22:57:03

remélem a cécó végén megfojtotta a fodrászt a szalaggal....

kolbászból van a kerítés 2008.09.09. 23:30:10

mindig csak ez a cenzúra

wino 2008.09.10. 15:52:17

köszi, zs, én meg szemüveget vagy kontaklencsét ajánlanék...hamár ovodáskodunk

zs 2008.09.10. 18:26:02

ha már homár, legyen kövér! juhéjj!!

Eki 2008.09.11. 23:22:25

azt nem értem h ha Fashionista világosan leírta hogy NEM MŰHAJ , mié kell akkor is, csakazértis, dögöljön meg a szomszéd tehene: belekötni?! ..Jó mindegy. Nekem úgy, ahogy van, tetszik. Lennék ilyen menyasszony. Ruhát én is megnéztem volna ;)

Ria · http://www.weddings.hu/blog/ria 2008.09.27. 15:12:31

SziasztoK!

Ez a haj nekem nem igazán tetszik. De persze ízlések és pofonok.
Kontyot én sem akartam.

ÉS ha megnézitek a blogom, láthatjátok, h a vagány, ámde romantikus énemhez hihetetlenül passzoló frizkót csinált nekem Korinka
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása