OurFashion

"Horror" ékszer

2008.augusztus.25. 13:44

**Anna**

18 komment

Delfina Delettrez Fendi csupán 20 éves, de már egy évvel ezelőtt megjelent saját békás kollekciójával a divathéten. Persze ilyen családdal és háttérrel ez valószínűleg könnyebb, hiszen már most a Fendinek dolgozik. Ékszerei enyén morbidak, sárkányok, malacok, békák, koponyák és szemek, szóval egy kicsit ijesztőbb mesevilágot vonultat fel. Ezek az ékszerek már a Numero-ban is megjelentek(a felső két kép onnan van), a szemek muránói üvegből, a foglalat pedig ezüstből készült. Tényleg nem mindennapi darabok nem az átlagos napokra. Biztos meglepődnék, ha valakinek egy szem nézne vissza a kezéről.

Megosztás:
18 komment

Címkék: ékszer fendi delfina delettrez

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suo tempore 2008.08.25. 14:02:44

a tollas táskához, fekete körömlakkokhoz ideális kiegészítők

de vmiért nekem tetszenek

suo tempore 2008.08.25. 14:03:48

egyébként divat lett a lenőtt haj? vagy vmiről lemaradtam?

diaz 2008.08.25. 14:52:44

Egyediek, a békás gyűrűk pedig szerintem kifejezetten aranyosak.

coco 2008.08.25. 15:07:34

valóban egyediek és kreatívak, de nem viselném őket

lianex 2008.08.25. 16:22:36

A békás, sárkányos, krokodilos, kígyós (ha jól látom) ékszerek tetszenek, a koponya nem, a szemes dolgok meg egyenesen taszítanak.

meita 2008.08.25. 17:07:34

A szemes karkötő nekem nagyon tetszik! Honnan lehet ezt beszerezni?

Zorka 2008.08.25. 18:47:50

Muránói üveg?
Most voltam Muránóban, egy kis sziget, Velence mellett, és tényleg minden az üvegről szól. Gyönyörű dolgokat lehet látni.

Mrs.SethCohen 2008.08.25. 19:47:26

Ezek nekem nagyon nem tetszenek.Némelyik egyenesen undorító.

óra faszon 2008.08.25. 22:43:39

Üres
Fehér
Papírlapokat dobál
A postaládába
Levél
Helyett
Ez vár

Valaki zavarja a távoli adókat
Valaki kattan a telefonban
Valaki megfoszt a rossz hírektôl
Valaki néz a TV-bôl

De jó, hogy beteg lettél
Meggyógyít a Nagy Testvér!
De jó, hogy beteg lettél
Meggyógyít a Nagy Testvér!

Az Ållatkert elszabadult
Nézed a TV-t és ô néz téged
Gazdátlan fény
Nagy Testvéred figyel téged

Nem vagy már egészen jól
A ház elôtt sziréna szól
A morzsáid közt aranyrög
Valaki az ajtód mögött
Halk birodalmi ének
Nagy Testvéred eljött érted

De jó, hogy beteg lettél
Meggyógyít a Nagy Testvér!
De jó, hogy beteg lettél
Meggyógyít a Nagy Testvér!

Az Ållatkert elszabadult
Nézed az utcát és néznek téged
Éhezô tekintetek
Ezer gazdátlan ember lézeng

“Sietsz? - Leszállhatsz a vonatról!
Szédülsz? - Leszedünk a repülôrôl!
Ha üvöltesz, kidobunk a mentôautóból”

Nem vagy még egészen jól
Távoli sziréna szól
Hlk birodalmi ének
Nagy Testvéred itthagy téged
De jó, hogy beteg lettél
Meggyógyít a Nagy Testvér!
De jó, hogy beteg lettél
Meggyógyít a Nagy Testvér!

óra faszon 2008.08.25. 22:44:55

ihlet a "művésznek":
4lol.ru/cars/

Eki 2008.08.25. 23:13:36

koponyás gyűrű: imádom!

zs 2008.08.26. 17:20:10

a szemes karkötő nekem tetszik
abban igazad van, hogy morbidok, de biztosan vannak, akik kellően szabadszelleműen öltözködnek ehhez a stílushoz

eVra 2008.08.27. 11:20:31

Szemes karkötő tényleg jó bár magamon nem tüdom elképzelni. Valamiért a szemes nyaklánc is tetszik, de azt meg senkin sem tudnám elképzelni :) A békás és csontkukacos gyűrűk nagyon guszustalanok :S

Domesticdragon 2008.08.30. 09:33:06

Hűűűűű de jók!
Fűzős,feketeruhás,nadrágos,szép hosszú hajjal rendelkező hölgyeken/lányokon/dámákon nagyon csinosan állhat!!!!

dézi 2008.08.30. 20:15:27

Téged úgy látom nem sikerült meggyógyitania a nagy testvérnek...

idézi 2008.08.30. 21:36:28

ennyi?

Elmegyek, elmegyek
Hosszú útra megyek
Hosszú út porából
Köpönyeget veszek
Fúdd el, jó szél, fúdd el
Hosszú útnak porát
Hosszú útnak porát
Az én szívem búját

Ez a felszabadult ország
Ahol élünk
Ez az ország
Annyira depressziós
A jövője
Annyira bizonytalan
Hogy lesütött szemmel
Jár itt a jós
Ameddig engedik még
Hogy legyen itt ég
A csillagok
Valahogy álljanak
Az előjelek
Valamit jelentsenek
Az ábrák
A jövőnkké váljanak
Ennyi

Sem az indulatok
Sem az események
Nem ragadhatnak el engem el
Lecsukom a szemem
Hogy világot lássak
Megadom magam
Egy látomásnak
Én vagyok a hírnök
Én vagyok a hír
Mindegy, hogy ki szeret
De ért, aki érteni bír
Ennyi

Tízmillió playboy
A nemzeti téboly ünnepén
Fanatikus forgatag
És egyre kevésbé félek én
Mindenki annyira komor
Lehet, hogy ez már a nyomor?
Tele vannak boltok
Mégse lehetek boldog
Ennyi

Én hagyom, hogy a csajom
Azt csináljon, amit akar velem
Én folyton élvezek, de közben
A halálomat is kitervelem
Én tudatosan vagyok ösztönös
És befon a reform, ha hagyom
És mindent szabad
Csak semmit sem lehet
Amit akarok
Azt csinál velem a csajom
Ennyi

Elmegyek, elmegyek
Hosszú útra megyek...
Ennyi

Spotka · http://vividfluxury.blogspot.com 2008.09.07. 15:39:31

Lydia Courteille ezt azért jóval faszábban csinálja. :)
www.lydiacourteille.com/pandore_vanites.html
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása