OurFashion

Dráma: Crocs a Vogue-ban

2008.augusztus.25. 10:32

fashionista

25 komment

Na ez tényleg mindennek a legalja! (Ehhez a mondathoz tudni kell, hogy nálam 3 dolog veri ki nagyon a biztosítékot a közélet és a divat terén: 1, Ha valaki azt hiszi, hogy Frei Tamás objektív és hiteles riporter. 2, Ha valaki szerint a Cosmopolitan jó és trendi magazin. 3, Ha valaki úgy gondolja, hogy a Crocs papucs menő.) 

Aki magára ismer a 3. pontban, annak "örömmel" hozom a tudomására, hogy a Vogue az egyik divatanyagában neonnarancs színű Crocs papucsot adott az egyik modell-bloggerre.

Én még a Vogue-nak sem hiszem el, hogy ez divatos, főleg úgy, hogy egyes divatoldalak szerint koszban viselni a Crocs-t egyenlő a papucs burkolt kritikájával.

Szerintetek trendi vagy gáz a Crocs?

Via The Cut.

Megosztás:
25 komment

Címkék: elrettentő példa

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hecuba 2008.08.25. 10:44:23

Gááááááááz. Ezerszer is gáz.
A 3 pontod egyébként nagyon jó!!

fanni 2008.08.25. 10:48:24

Borzasztó,hogy ennyire a crocs papucs ellen van a nép,pedig annyira kényelmesnek látszik. Az viszont elég gáz,hogy a crocs papucs hamisítványok teljesen ellepték az utcákat.
Illetve,azt hozzá kell mindenképp tennem,hogy a cosmopolitan régebben igenis jó újság volt, annyi történt, hogy ma már csak a divat-anyag változik benne,de a cikkek tartalma évszakonként ugyanaz,néha majdnem szóról szóra. Sajnos.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.08.25. 10:51:39

Fanni, teljesen egyetértek: régebben, még Pócsik Anita főszerkesztősége alatt jobb volt, de most a főszerkesztő is tehetségtelen, és a stylistok is tragikusak-a cikkek tartalmáról ne is beszéljünk :(

Aishwaya 2008.08.25. 11:42:52

egyértelműen gáz az a papucs és ha fizetnének se hordanám

v.rita 2008.08.25. 12:34:31

áá, akkor azért lett háromszázvalamennyi csak a cosmo? hátha többeket csábít? :D

suo tempore 2008.08.25. 12:47:25

azt a gumipapucsot nem azé hordják, mert menő, hanem mert kényelmes

de ahogy a vietnámi papucs, meg a gumicsizma, ez sem való utcára

a divatfotón meg miért ne, ha lehet rajta szakadt farmer vagy tornacipő is? az se szebb

igazán nem tudom mi van ebben a papucsban,de egy olyan valami, ami egyeseknél ésszel nem kontrollálható ösztönszerű utálkozást vált ki, mint a pókok meg a kígyók

freit meg a cosmot, őszintén, ki nem szarja le?

diaz 2008.08.25. 14:50:14

"igazán nem tudom mi van ebben a papucsban,de egy olyan valami, ami egyeseknél ésszel nem kontrollálható ösztönszerű utálkozást vált ki, mint a pókok meg a kígyók" - suo t., ezt nagyon jól megfogalmaztad, bennem is éppilyen indulatokat vált ki:) Egész egyszerűen felmegy az agyvizem egy Crocs láttán, pedig mindig megfogadom, hogy ilyen lényegtelen marhaságokon nem fogom idegesíteni magam.

Egy szó mint száz: a Crocs naggyon gáz! Ja, a másik két ponttal is maradéktalanul egyetértek.

wino 2008.08.25. 16:07:49

hello! nekem sem tetszenek ezek a papucsok, de emléxem, még hetedikes voltam, amikor a klumpa volt a menő...kb ekkor tájt érdekelt még a cosmo is. kinőttünk belőle, sztem ennyi. egyébként megsúgom h ezek az újságok mindig felül vannak "célcsoportozva". most nem jut eszembe a szó. egyébként ebből írom a szakdogám. és freiről is mennek állandóan a lenéző kritikák.

Blair 2008.08.25. 17:26:11

Undorító ez a papucs:] Nem tudom,hogy bírják hordani egyesek.. és főleg,hogy lehet ezt trendinek nevezni..(?) A cosmoval és hasonló újságokkal annyi a bajom,hogy 400ezerért vannak benne kabátok stb és nem hiszem,hogy a magyar társadalom átlagpolgárainak erre telne.. vagy tévedek? : o

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.08.25. 17:37:17

Nem hiszem, hogy a stílusosság egyenlő azzal, hogy megveszed ugyanazt, amit az újságban látsz.
Egyszerűen csak ötleteket kellene meríteni onnan, de a magyar Cosmo primitív saját divatanyagai és tehetségtelen stylistjai kezében még a 400 ezres kabát is vásárinak tűnik.
Magyar viszonylatban az elle és a marie claire az, amit megveszek, azokban tényleg vannak szép és igényesen fotózott dolgok.

Petra87 2008.08.25. 19:34:41

Szerintem nem trendiek, hanem kényelmesek. Nekem is van egy és imádom. Bokasüllyedésem van, ennek ellenére kilométereket le tudok benne gyalogolni anélkül, hogy megfájdulna a lábam.

Mrs.SethCohen 2008.08.25. 19:44:43

Crocsot soha,de soha nem vennék fel.Iszonyúan ronda egy papucs.Oké elhiszem én,hogy kényelmes,na de a külalak...:S Vannak szebb kényelmes papucsok is.
Cosmo meg valóban egyre rosszabb.A cikkek minősíthetetlenek benne, a Patríciától meg egyenesen rosszul vagyok.Olvassatok Elle-t,abban találni jó cikkeket,és a divatanyagok is jobbak sztem.

Zsuzska 2008.08.25. 21:33:11

Szerintem is csúnya. Gyerekeken még elviselem, de nőkön és főleg férfiakon, fujjj. De amúgy, ha már crocs, vannak sokkal édibb fazonok, egy balerinacipő-alakú nekem is van
shop.crocs.com/pc-33-4-prima.aspx?reqid=33&reqProdTypeId=41p&subsectionname=footwear§ion=products
nem tudom, jól bejön-e a link... de munkába fel nem venném!!! mint ahogy strandpapucsot sem.

Zsuzska 2008.08.25. 21:35:59

ja, és ha már magazinok, én a glamourra szavazok, de nem értem, hogy miért van az, hogy a külföldi pl. brit meg német lapok ezerszer színvonalasabbak. magyar marie claire-t még nem olvstam, az elle régen rettenetesen sznob volt, úgyhogy azt se szoktam venni.

kiki 2008.08.25. 22:26:14

Én otthon hordom a Crocsomat és hihetetlen jó érzés egy-egy gyaloglós nap után belebújni. Nem a kinézete miatt hordják az eredtit, hanem mert nem hiszem, hogy lehet ennél kényelmesebb papucs a világon.

Megkérdezhetem, hogy mi a baj Frei-jel?

Eki 2008.08.25. 23:20:15

Crocs--> csak a balatoni utánzatoktól hányok...
Ha tényleg olyan kényelmes, ami ugyebár az eredeti funkciója, akkor elismerem.
Az mi, hogy a Cosmo felül van célcsoportozva? Hamarosan én is elérkezem a szakdoga idejéhez, és érdekelne a dolog kifejtése.

suo tempore 2008.08.26. 08:04:47

gondolom az,h fiatalabbaknak szól, mint akikről szól

különben csak a nagyvárosi pr-es, hr-es, gizda, örökösen pasigondokkal küzdő, ellenben min. félmillát kereső 20-28 évesek olvasnák....mert ezekről szól

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.08.26. 08:55:23

Freiről:"Az RTL Klub vezetősége 2001 május közepén függesztette fel meghatározatlan időre Frei Tamás műsorát a 2001 április 23-i adás körül kialakult visszhangra és a sajtóban keringő hírekre reagálva. A riportműsora, melyben egy orosz bérgyilkostól megkérdezte, mennyiért ölné meg a magyar miniszterelnököt. (...)Néhány nappal később pedig Juszt László bizonyította be egy riportban, hogy Frei riportalanya nem is volt igazi bérgyilkos." forrás origo.
És ő ezek után még mindig televíziózik. -ez felháborító.
Szóval ő egy hiteltelen ember, aki úgy tesz fel kérdéseket, hogy az ő szája íze szerint tudják összevágni az anyagokat. Bebizonyították, hogy a háborús övezetekből készített riportjainál, valójában tök máshol,veszélytelen helyeken forgattak, stb.
És a magyar átlag ezt az embert okosnak és hitelt érdemlőnek tartja, holott az egész csak parasztvakítás.
Nagyon nem szeretem ezt.
Győzikéről mindenki tudja, hogy idióta, de ő nem is akar többnek látszani, Frei meg folyamatosan megtéveszti a közvéleményt.
Még órákon át tudnék írni róla, de csak feldühíteném magam.

zs 2008.08.26. 17:28:55

crocs papucs -hm; a sziklás tengerparton praktikus és biztos kényelmes is. utcára nem való (szemben a havaianas-szal!!), max iciripiciri méretben zabálnivaló szőke fürtöcskés, mosolygós kislányra -természetesen a mostanában divatba kerülő díszítő giccs kitűzőszerű izével, ami csillog-villog
ezen ellenérzést félretéve azonban be kell látnunk, hogy vannak olyan magazinok (jelen esetben a Vogue), amik a divat oltárán képesek feláldozni bizonyos 'Ne Tedd!!' dolgokat

a cosmopolitan pedig télleg lecsúszott, egyértelműen a Glamour átvette a helyét!

Ms Groutesque 2008.08.27. 22:29:28

a 3 ponttal nagyon egyet tudok érteni, főleg a 2-kal, és a 3-kal =)
a Crocs undorító úgy ahogy van, 10 év alatti kisgyerekeken ELMEGY.

Hobogyo 2008.08.28. 18:42:04

Nekem is voltak előítéleteim a Crocs-szal szemben, aztán vettem egy picikét a 3 éves fiamnak azzal, hogy jó lesz majd a strandon. És látva, hogy ez az első papucs, amit hordani is tud és szeret is (le se akarta venni, miután felpróbálta, de itthon is önként felveszi), és nem is töri fel a lábát ellentétben több korábbi papucsával, finomítanom kellett a véleményemen.

Ettől még én fel nem venném ;) Az is kiborított, hogy a Szigeten is árulták, pedig így is épp elég jött szembe belőle.

Vagy ha meglátom vmi blogban Jack Nicholsont citromsárga crocs-ban, Ben Afflecket rikító zöldben, Matt Damont meg narancsban, hááát, igazi vágyölő :P

Domesticdragon 2008.08.30. 09:35:47

Trendi,ja!
A vízparton,vagy egy csónakban!
A múltkor az Loki-Újpest meccsen láttam egy lilát nálunk az ultráknál!!!!Azt hittem,hányok!!!!

lilamania 2008.09.03. 11:09:47

én is kaptam szülinapomra és nagyon finoman visszavittem és kicseréltem másra :)
viszont látva az imádatot párom azt kapott szülinapjára

Zsófi 2008.09.05. 14:21:46

Nekem is van balerinás crocs-om. Nem abban járok bulizni de pl munkában (pultos voltam a nyáron) tök prkatikus,van tartása,sarka,nem fájdult bele a lábam a sok állásba.
A 8éves hugom meg a klumpás szerüt koptatta egész nyáron,rajta még édi.Amugy meg a bogaraktól sem undorodom:)

Vannak dolgok amit nem divatozásból vesz az ember hanem mert funkciója van. Sőtt még lehet az egészségét is szolgálja mit az úgyszint terjedő MBT-k, amiknek külalakja megint csak elég bumfordi,de a viselete...ilyen tapasztalatom is van és tényleg csoda az izületeknek, a gerincnek.
Nem nagyi vagyok hogy ilyeneket írok de igenis, fiatalon is figyelni kell.

Zsuszy 2010.01.29. 22:47:52

Azt nem értem,hogy miért írnak ide olyan emberek akik azt mondják ronda és sosem venném fel,meg különben is vannak ettől kényelmesebb papucsok is...na itt elszakadt a cérna és muszáj volt csak ezért regisztrálnom.Honnan tudja valaki milyen kényelmes ha soha nem volt még a lábán???Ezt magyarázza már meg nekem valaki!!

Én akkor lettem crocs függő mikor terhes lettem és olyan szinten vizesedtem be,hogy a 36os lábamból 38as lett és az is szorított majdnem...szval aki érzett már ilyet nem mondana ilyeneket a crocsról.ez a papucs mentett meg különben járhattam volna a férjem 43as cipőiben..tény ezt a papucsot nem a kinézete miatt kell kedvelni-bár sztem bohókás,nem mindenkinek tetszik-az ahelyzet nem vagyunk egyformák de az is igaz ha valaki felpróbálja,nem mondja azt,hogy nemkényelmes!!még ha ronda is.Az aki eleve elítél egy olyat amit nem is ismer,eléggé nem értem...én nem tenném,bár el tudom képzelni hány évesek irkálhatnak ide.
azt ,hogy az utcákat elárasztották a kínai darabok-ez a divat része-én is először azt ismertem meg sajnos...de össze sem lehet hasonlítani anyagában sem kényelmében a kettőt...szval sztem próba és használat után ítéljen az ember..
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása