OurFashion

A végsővégső leárazás

2008.július.24. 10:25

*Bianka*

4 komment

A Mango Outlet meghírdette, hogy a végső végső leárazás fázisában milyen árakkal kápráztat el minket. Ilyenkor természetesen már nem mindenből van méret, és nem minden boltban található meg az összes darab ami az outlet honlapjukon megtalálható, de azért érdemes ellátogatni hozzájuk. Ha másért nem is, de egy nyár végi - ősz eleji kis kabátért mindenképpen. Én már vettem egy fehéret, de azt már nem árulják, majd az OurFashion rovatba hamarosan leleplezem. Az árak most is csak körülbelüliek, mivel euróról váltottam át.

Megosztás:
4 komment

Címkék: kabát mango outlet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.07.24. 22:23:32

Úgysem lesz méret... :-(

Lizi 2008.07.25. 09:15:44

Én tegnap voltam, és halál. Ez az állapot már a turinál is rosszabb. Inkább fizetek többet érte, de nyugodtan nézelődhessek.
Nekem ehhez nincs türelmem. :(

coco 2008.07.25. 13:22:29

egyetértek... gyűrött rongyok, egy csomó el van szakadva, foszlik, stb., de nem írják oda, hogy sérült, aztán meg nem veszik vissza, mert hogy ez egy outlet...

Scala 2008.07.27. 20:24:09

Tudom, télen voltam januárban, és akkor is ugyanez volt!!! :-(
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása