OurFashion

Te hova utazol a nyáron?

2008.július.17. 15:25

fashionista

9 komment

Mi Biankával hétfőn vágunk neki a nagyvilágnak, hogy pihenjünk és megismerkedjünk csodás tájakkal, városokkal és emberekkel. (Ne aggódjatok, nem maradtok olvasnivaló nélkül, már előre gyártjuk az írásokat).

Ti hova mentek a nyáron? Vesztek magatoknak az úticélra emlékeztető apróságokat?

Én biztosan fogok majd vásárolni, sőt azt is tudom, ha Barcelonába mennék egy ilyen Urban Outfitters lánccal a nyakamban mászkálnék a Ramblán:

Tokioban ezzel járnám az éjszakát:

Párizsban pedig ezt a nyakláncot viselném romantikus séták közben a Champs Elysées-n

 

Megosztás:
9 komment

Címkék: ékszer urban outfitters

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suo tempore 2008.07.17. 16:37:01

helyes kis csingilingik, de nagyon ritka,h elcsábulok ilyesmiktől

utóljára Velencében vettem egy üvegmedált...15 éve

v.rita 2008.07.17. 17:34:43

hűűha, akkor tudom már mit kell viselnem a Champs Elysées-n ;)

Scala 2008.07.17. 19:47:45

Én is Párizs, de fémallergiám van! :-(

Kataa 2008.07.17. 20:01:44

Nyakláncban Párizs, utazásban Barcelona. Múlt nyáron voltam ott és beleszerettem a városba. No meg a spanyol márkák a hazaihoz képest mérsékeltebb áraiba:D Aki oda megy hagyjon helyet az új ruháknak a bőröndjében:)!
Lehet idén visszatérek, vagy Töröko-t vesszük célba.
Fashionista ti merre utaztok?

zs 2008.07.17. 23:51:46

valami olasz tipp?

Ildi 2008.07.18. 07:36:28

Nekem van egy tippem: Olaszo-ba mennek... :)

sourcherry 2008.07.18. 07:50:49

Olasz tipp. Fapadossal Milánó, ott pár nap városnézős shopping, aztán vonatra pattanni, és egy bő 2 óra alatt lemeni Genováig, illetve még lefelé a Ligur tengerpart csodás tájain. ;)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.07.18. 09:33:53

Olasz tippek nyertek, Bianka már egy régebbi bejegyzésben megírta, hogy Toscana a cél+egy kis tengerpartozás is lesz :)
Be vagyok sózva :)

zs 2008.07.18. 20:26:21

drágám aszittem, irsz valami hoznivalót olaszból is!
engem ezügyben a déli rész érdekelne
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása